Kristian (71) Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 På forumet for kropp, helse og trening og under tråden: Tren brystene større..... er det en link til onlinemagasinet, og der har de en kåring som heter "uka's babe" Det må vel være noe å ha her på KG hvor det jo kryr av Babes Jeg kan godt ta på meg jobben som fotograf assa Jeg starter konkurransen med å kåre pink lady Begrunnelsen har hun gitt selv i en annen tråd: Jeg er 25 år, har store blå øyne og langt, vakkert lyst hår. Jeg er slank og veldreiet. Jeg er glad i å trene, og er spesielt glad i sengegymnastikk. Huden min er myk og glatt, og jeg elsker å bli massert med velduftende oljer. Badstu er en sikker vinner. Jeg liker å eksperimentere i sengen. Alt må prøves, og min viktigste oppgave er å tilfredsstille deg. Jeg vil selvfølgelig aldri komme med krav om fast følge e.l. Applaus folkens De som føler seg berettiget til å bli neste ukes KG Babe kan argumentere for sin sak i denne tråden. Jada, jeg veit at dette er en side laget av kvinner for kvinner og at dere kanskje heller vil ha en tråd meg kåring av uka's Mannfolk , kjekking eller barsking.... what ever.... men den får dere starte sjøl assa jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 *ble plutselig sjalux på Pink Lady* Vibeke :evil: *vurderer å starte en girl-fight for å skaffe seg mer oppmerksomhet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. oktober 2002 #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 Kanskje Pink Lady kan være ÅRETS babe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. oktober 2002 #4 Del Skrevet 24. oktober 2002 Gratulerer til Pink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 24. oktober 2002 #5 Del Skrevet 24. oktober 2002 *gir seg ikke* http://www.nrk.no/underholdning/1886343.html Vibeke *ruster seg til kamp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. oktober 2002 #6 Del Skrevet 24. oktober 2002 *Madison øver nå på hva hun skal si* Måtte den beste vinne ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 24. oktober 2002 #7 Del Skrevet 24. oktober 2002 Kan kuer søke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. oktober 2002 #8 Del Skrevet 24. oktober 2002 Det syns jeg da, ihvertfall sånne kule surfe-kuer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 24. oktober 2002 #9 Del Skrevet 24. oktober 2002 Takk Madison! Du er en knupp! :D Kanskje vi skal kuppe neste måneds konkurranse og stå på vinnerpallen begge to? Så kan du nevne det med barna og jeg det med verdensfreden, liksom? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. oktober 2002 #10 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ja det var en god ide` Litago :D Håper vi vinner neste gang *drømmer meg til seierspallen sammen med Litago-verdens stiligste ku* ...vinner vi noe? Jeg kunne tenkt meg å lære å surfe..og en tur til Hawaii hadde jo vært perfekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 25. oktober 2002 #11 Del Skrevet 25. oktober 2002 Atte jeg syns at Kristian(71) er den kjekkeste og mest sjarmerende og søteste og mest intelligente mannen av alle mennene her på KG. Han er så forståelsesfull og reflektert, og utroooolig sexy når han går rundt i små hvite boxere og serverer drinker og sånn til søte damer på wet-t-shirt-konkurranser.. :oops: (Ja, for det var du som var dommer i ukas babe-konkurransen vel, søte snille kjekke Kristian? 8) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 25. oktober 2002 #12 Del Skrevet 25. oktober 2002 Også er jeg imot krig og urettferdighet og slemminger og sånn. Altså, Kristian er bra, krig er dårlig. Og sånn. *smiler bedårende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. oktober 2002 #13 Del Skrevet 25. oktober 2002 Atte atte atte- jeg har oxå store pupper og synes at krig lisom er kjempeteit, lissssssssom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hey, hey, hey..... kryr av babes her jo Det er bra dere tar utfordringen jenter, men ikke mist motet selv om dere ikke gikk helt til topps første uken... det skyldes sikkert at dere ikke vist noe om kåringen Vibeke, du er raus assa...... du har selv lyst til å vinne, men allikvel deler du ut tips til de andre Babe'sne som du konkurrerer mot..... får tører i øyekroken av sånt jeg :oops: Og siden du deler om deg med tips Vibeke skal du få et tilbake fra konkurransens grunnlegger.... jeg tror du har glemt en meget stor påvirkningsfaktor her..... det overrasker meg egentlig siden du har en annen tråd gående om disse atributtene....pupp tenk pupp Vibeke Litago..... kuer deltar på lik linje som alle andre babes.... let there be no doubt about that Madison ser ut til å ta konkurransen på alvor og har lagt seg i trening for å være sikker på å stille best mulig rustet på sin vei mot toppen....... beholder du den iveren Madison er du jo bare nødt til å bli en førsteplass babe :D En slik trening tror jeg Lionda har bedrevet en stund hun virker å være veldig godt forberedt og kjenner triksene. Inntil det melder seg en gruppe av dommere her, så vil jeg stå for kåring ja, men jeg hadde håpet å bare være jury formann og ellers reise rundt å fotografere babe'sen Lionda.... foreløpig leder du konkurransen om neste ukes babe så klart at jeg tror det er best du og jeg avtaler tid for fotograferingen....... puh.... you put me on fire babe Ps! Vibeke..... ser du at Care har skjønt det du glemte???? There's a lot power in pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 25. oktober 2002 #15 Del Skrevet 25. oktober 2002 *satser på toppløs* http://humorbua.no/arkiv/tegneserie/174.shtml Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 25. oktober 2002 Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. oktober 2002 #17 Del Skrevet 25. oktober 2002 Dæven Litogo, jeg tror vi får hard konkurranse her. Er bare å fortsette å øve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 25. oktober 2002 #18 Del Skrevet 25. oktober 2002 Oj, har det vært kåring her uten at jeg visste det..? :o Jeg vet ikke om tittelen babe på den rette sleske måten, og jeg er i det rette premenstruelle humøret så har han ganske raskt det duggfriske innholdet i glasset sitt i buksa. :evil: Men her på KG er det sikkert et høythengende trofé, så jeg får takke så mye! Jeg lurer forøvrig på om jeg kanskje ikke egner meg til sånne konkurranser. Man må gå med kjole og bikini og sånn, ikke sant? Det er ikke noe for meg. Jeg ser definitivt utrolig mye bedre ut NAKEN, kun hyllet inn i det blonde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 26. oktober 2002 #19 Del Skrevet 26. oktober 2002 Ååååå, Kristian, er det virkelig sant at jeg leder? *sukk* Hva med fotografering hjemme hos deg i morgen? 8) (Vibeke, kan vi lage en prototyp på de derre oppblåsbare puppene til i morgen? Jeg melder meg frivillig til å teste dem ut, assa! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2002 #20 Del Skrevet 26. oktober 2002 *gir seg ikke* http://www.nrk.no/underholdning/1886343.html Vibeke *ruster seg til kamp* hahahahhaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå