Gå til innhold

Lottemor`s hverdag på godt og vondt :)

Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

Tusen takk skal du ha pjusk hadde helt glemmt dagboken min jeg :oops:

jeg har jo ikke skrevet i den siden jule stresset jo.....

Har hatt så mye å tenke på i det siste og så var tankene så privat at jeg ikke ville skrive de ned :)

Nå er allt på bedringens vei....

Har søkt skole til høsten , håper jeg kommer inn....Ellers så er jeg på jobb jakt....skriver søknad på søknad og er like opptimistisk,kansje jeg skulle ha sendt avgårde søknadene også :roll:

Sammbo har fått bedre stilling på jobben og det innbeffater at jeg ser han mindre enn før.....

Og Tulla ser han nesten ikke i det hele tatt....så hun savner pappa`n sin masse og prater om han hele dagen.....

jeg har begynnt å gå på en åpen barnehage om dagene,vi pleier å være der fra klokken 09.00 til klokken 12.00 Tulla stor trives og jeg får slappet av.....

Hun har jo netopp vært igjennom den verste trass alderen og det har tatt på...

Så har hun hatt bronkitt og det har derfor blitt litt lite søvn om dagene....

Så i dag holder vi oss inne for hun har blitt veldig forkjøla igjenn...og jeg er så trøtt at jeg tror jeg kan sovne stående ...

Er helt utav skjema,har ikke en gang støvsuget i dag...er så mye rot og tull rundt om at jeg tror jeg blir tullete...

Orker ikke rydde i dag,orker ingenting.....

det rare med det er at jeg har ikke dårlig samvitighet for at jeg lar allt ligge.....

Pleier å bli gal av dårligsamvitighet om jeg bare sitter på rumpen et lite minutt mens jeg vet at det er noe som burde bli gjort...

nå blir det bare babbel hær...hadde glemm hvor godt det var å skrive hær i dagboka :)

Må gi Tulla litt oppmerksomhet nå....hade bra så lenge og takk pjusk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare skrive noen ord til i all hast! Jeg fikk nemlig litt vondt av deg da jeg leste om deg før jul, for du var nok forferdelig sliten med lite støtteapparat rundt deg. Du er bare 22 år og bakser med stort ansvar. Og i tillegg glemmer mannen din bursdagen din....

Jeg har to barn, stort hus, hage og en mann som er forholdsvis lite hjemme. Men jeg makter ikke en brøkdel av ditt tempo mht. husarbeid - og synes det er frustrende for jeg blir glad av å ha det rent og ryddig! Så jeg forstår frustrasjonen din.... Men se - vi lever enda! "Ekspertene" sier jo det at de sunneste (eller mest motstandsdyktigste barna er de som har litt skitt i krokene hjemme, eldre søsken (helst skitne brødre faktisk) og gjerne en hund i tillegg. :-)

Vil bare si at skole/jobb vil sikkert vært kjempeflott for deg. Jeg jobber fire dager i uken og har en dag hjemme med barna. Og det er uten tvil den mest slitsomme dagen. Man blir sliten på en helt annen måte enn det man gjør på skole/jobb. (Dette fatter ikke mannen din for han har aldri prøvd!!) Og så er det deilig å snakke med en voksen inneimellom!!! Send søknadene du!!

Du er kjempeflink til å være positiv og gjør en kjempeinnsats! Men pass på deg selv - du kan møte veggen med et kjempebrak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Det har vert noen dager uten KG nå....

Tulla har vert syk,bronkitten kom tilbake....

Det har blit lite søvn og jeg har trygt sakt vert sliten.

I går fallt jeg sammen når sambo var på jobb,helt umatet og under ærnert på søvn....

Klarte kome meg opp til leiligheten over der passe piken til Tulla bor og takk gud for at hun var hjemme....

Hun så etter Tulla mens jeg fik sove i noen timer,jeg er enda ikke på beina det er sikkert en god stund til jeg er helt meg selv igjenn.

Husvask klarer jeg ikke,lar allt ligge og tar det mest nødvendige,har aldrig hatt det så rotete og "skittent" som jeg har det nå.

Og jeg missliker det sterkt

Kan bare ikke ta det har mer enn nokk med meg selv og Tulla....

Sammbo er også sliten ,han har jo ikke kommet seg helt etter diagnosen overarbeidet kom frem i lyset.....

Så han har sovet ommtrendt hele helgen...

Tenker som så at når han er bra kan jeg vile og komme meg til hektene og i melom tiden får jeg hjelp av naboene mine,vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dem.

Vil ike tilbake til hjembyen min uten sambo heller,jeg hr ikke så mye tilovers for min mor og mine brødre har det så vanskelig ogjeg kommer til å fungere som en hoby-psykolog om jeg reiser ditt og går på skole og da blir ingenting gjort.

Beste venninnen min holder på å gå fra forloveden sin nå og hun ringer med gjevne mellomrom kan ikke si at det hjelper så mye på kreftene.....

Nei jeg tror nokk jeg har det best hær som jeg er nå for den eneste som jeg kan stole på er sammbo.

Om jeg bare får meg en jobb ordner allt seg, det er jeg sikker på.

Har søkt en jobb nå,håper på posetiv tilbake melling.

det er som medarbeider på en avlastingshjem for autistiske barn og unge....

Er temmelig posetiv og regner med at jeg er veldig aktuell for denne stillingen.

Skal begynne å søke barnehage plasse til Tulla nå,burde gjort det med det første ,men har ikke hatt enegi til å ta de nødvendige telefonene.

Får ta tak i det i morgen.....

Ellers så har sammbo blitt i bedre humør ,selv om han måtte til tannlegen i dag og fikk beskjed på at han hadde innflamasjon i skjeven og har fått en heftig penselin kur.

Det kan ha hatt mye av årsaken til at han har vert så trøtt uasett hvor mye han har sovet.

Tannen som er årsaken skal bort om en uke når pencelin kuren har tatt bort meste parten av betennelsen.

Selv sitter jeg med ørebetennelse og skings i ryggen i dag,men men pytt samma Tulla er så snill om dagene spess når hun har vert sammen med meg i den åpne barnehagen.

Får så mye skryt der nede av henne,for ting som jeg ikke tenker over....

Som at hun er flink å spise selv,selvstendig og bevist.

Hun har evenen til å forstå og hun deler umotivert......Tørker opp etter seg når hun har grist og vil selv vaske hendene etter hun har spist....

osv.....

helse søstrene sier at hun virker å vere veldig moden for å vere bare litt over 2 år......

Posetivt er det i og med at hun ikke er så veldig utviklet når det kommer til tale.

Hun ligger over hva som er forventet av en 2 åring ,men setter ikke sammen ord så mye.

Lille jenten min,så glad jeg er i henne og hun er så omsorgsfull og for å ikke snakke om trygg på verden.

Kommer å stryker meg i håret og sier mamma sove ? så hennter hun teppe til meg og pute på soverummet....

Hun ser og vet at jeg er sliten og hun prøver så godt hun kan å hjelpe meg og ta vare på meg....

Pleier meg som jeg gjør med henne når hun er syk,hendter is til meg og kjenner meg på pannen....rister på hode å sier ikke varm mamma.....

Klemmer og susser på meg stryker meg i håret og vil at jeg skal ligge på fanget hennes....

Hun er noe for seg selv.....

Sammbo er bekymmret for meg og har sakt at han vil gjør hva som heldt for at jeg skal ha det bedre og stresse mindre.

ber på sine kner om at jeg ikke skal stresse for mye med husvask og la det ligge.....

Vet det ikke er så mye han kan gjøre siden han jobber,men han ringer inni mellom for å høre hvordan jeg har det.....

Sitter våken på nettene nå som han begynner klokken 13.00 på jobb sik at jeg skal sove så tar han Tulla , det har han gjort en natt når og sier han vil gjøre det hele uka siden jeg er så trøtt....

Til helgen skal han ha fri,da skal vi som et par bruke tid sammen,gå på kiono ut og spise og rett og slett vere kjærester.

det er min helg sier han og jeg skal få sove til jeg vokner.....

Får se hva som skjer,jeg tror det nemmelig ikke før jeg ser det :roll:

Jeg vet nå med hele meg at han elsker meg og at han har ikke hatt som mening at jeg skal ha klart allt eller vere så annper som han har vert den seneste tiden,han har jo bare vert sliten og det kan ødlegge hvert og et menneske om man ikke sover nokk....

han prøver så godt han kan, men han er mye syk han også....stikkingen i brystet har gitt seg,men jeg har begynnte å få det symptomet nå,senebetennelsen i venstre håndledd er ennda ikke forsvunnet og jeg er redd jeg må opperere vekk vesken som har lagt seg som en klumt i senne hinnen.

Siste løsninge er vel gips på handen.....men det er ikke så mye tro på at det vil hjelpe siden jeg har gått med denne innflamasjonnen snart et år og klumpen blir bare større.

nei nå skal jeg legge meg på sofan og slappe av til sammbo kommer rundt klokken 23.00

Blir ikke noe stor matlaging,slenger i en frossen pizza når han har kommet hjem...orker ikke noe annet....

Nei ting begynner å løse seg for meg nå,selv om jeg ikke har det bra har vi tre det bra som en familie og jeg og sambo får det bare bedre og bedre sammen.....

Han begynner å bli mye piggere også så nå er lyset i tunnelen ende klarere og det er bare jeg nå som skal komme meg...

Tulla er bra nå...har litt hoste men ikke sånn at det forstyrrer hennes natte søvn.

Så nå er det håp enn så lenge for at jeg får sovet litt på natten og gjerne mer enn hva gjennomsnittet her vert det siste halve året nemmelig 5 timers natt.....

nei jeg ser frem i mot dagen i morgen,selv om den er mye lik dagen i dag.....

Er bare så godt å slippe Tulla i den åpne barnehagen og kunne sitte og slappe av og ikke mindst får komunisere med andre voskne mennesker.....

natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Huff, du har det ikke lett for tida. godt at du ser lyset u tunnelen i det minste. Håper ting ordner seg for deg, ("alt ordner seg for snille piker", vet du :) )

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Takk fredagsbarn :)

jo det ordner seg nokk,i dag var en god dag.....har fått litt gnist tilbake og brukte det til å gjøre det rent og pent hær i huset slik at jeg lettere kan slappe av og ta livet med ro uten dårlig samvitighet :)

Tulla har vert med passe piken sin og jeg har rett og slett dansa salsa med moppen min :ler:

Sambo kommer hjem snart og det skal bli godt...stakars han har jo nå seff fått betennelse i kjeven og går på en heftig penceølinkur som gjør han trøtt og sliten pluss at han jobber laaaange dager om dager om dagene....

det er jo bare to dager igjenn så har han fri i helgen og da skal vi pleie forholdet og fammilie livet.....

Sitter med både kryssete tær og finger i håpr om at jeg skal få denne jobben jeg har søk på,de virket jo så posetive til meg på telefon og jeg har jo det de leter etter.....

Har ikke fått avslag på en eneste søknad om jobb så langt kansje dette blir den første.....hvem vet.... :roll:

nei jeg er trøtt og segen...skal legge meg tidelig i dag...skulle vert lagt men det er så trist å sove uten å ha sett sambo.....

skal ut og sjoppe litt i morgen,må ha nye gadiner til stuen...vil ha naturhvite...

Så må jeg ha noen rammer til Tullas kunstverk som skal opp på kjøkkenet og noen bilder til stuen så skal lampettene som vi har kjøpt opp i helgen så jeg må vel kjøpe det nødvendige slik at sambo ikke har noen ynskyldinger for å ikke gjøre noe :ler:

Må ha noen nye blommster også.....siden sambos ukontrolerte lufting har gjort slik at halvparten av blomstene har blitt for kald og død.....

Så jeg får vel finne noen silkeblommster og plastikk blommster til å ha i vinduet .... lite nederlag ...men men :lol:

orker ikke skrive mer nå ...får skriver mer i morgen når muligheten byr seg :)

natta ... sov godt og drøm søtt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Krysser fingrene for at du får jobben du har søkt på. Det gjør du sikkert. Lykke til! :D

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

:sjarmor: åååå ble så glad når jeg kom hjem i dag....jepp der lå det er brev der de innviterer meg med på et innfo.møte om den jobben jeg har søkt..... :sjarmor:

det vil si at om jeg er forsatt innterisert i jobben etter dette innfo.møte så blir jeg tatt inn til inntervju :sjarmor:

Og hun ene dama som er en av inntervjuerene snakket jeg med på telefonen og vi kom kjemmpe godt overens så jeg mener og tror at jeg har et par tær innenfor :sjarmor:

Rooooolig nå Lottemor ikke så høye forvenntninger....kan blir veeeeldig skuffet......jaja...håper på å få denne jobben....håper håper......Krysser fingre og tær pluss allt annet som man kan krysse.....

Nei jeg tror faktisk at jeg får stillingen som jeg har søkt .... har mine metoder jeg....så er jeg så likelig også.......jepp dere tar rett jeg p+røver hjelpe selvtiliten oppover.....

etter snart 3 år hjemme så har den sunket en del.....

nei jeg får slappe av nå som Tulla sover...

dette ble en fin dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Lottemor :D

Har lest igjennom hele dagboka di. Skjønner godt at datra di er et sjarmtroll :) forstår også godt at du blir sliten. :cry:

Virker som du har veldig høye ambisjoner på rengjøringsfronten, jeg gjør

langifra så mye som deg, men vi overlever for det. Det er ikke nødvending å vaske hver dag( så sant ikke det er skjedd noe spesielt)

Prøve å høre på samboeren din når han ber deg om å ikke stresse, husk du har bare et liv og det er viktig å slappe av og kose seg også.

Håper dere har gjort det i helga :)

Det er slitsomt når man får lite hjelp hjemme og enda verre når man ikke for noen forståelse for det. Senk ambisjonene dine og så vil du se at du får mer overskudd.

Krysser fingrene for at du får den jobben..

Klemmer fra jente 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Da hadde jeg endelig en mulighet for å sette meg ned og skrive litt i dagboken min :)

Tulla sover nå,hun sover så dårligt på nattene og raser sånn rundt på dagen at hun har begynnt å sove en time på dagen igjen.

Må si det er litt deiligt å ha den timen for seg selv.

Allt har blitt så mye bedre de siste ukene,Tulla ser ut til å forstå mye mer og det er lettere å prate med henne og forklare.

Hjemme har ting blitt mer stabilt i og med at sambo har fått en bedre stilling med mer gjevne arbeidstider så jeg ser han mindre men alikavel så har han mer fri enn hva han hadde før.

Jeg slapper mer av i hveradagen nå enn hva jeg har gjort tideligere,alikavel så er jeg trøtt og sliten.

Man dag var jeg på innformasjons møte angående denn jobben jeg har søkt og jeg sitter nå og vennter på å bli kallt inn til inntervju.

Må si jeg ikke er så høy i hatten lenger når det gjeller om jeg har mulighet til å få jobben eller ikke.

Så nemmelig konkuransen da jeg fikk treffe de andre 36 som har søkt stillingen.

Hva er vel livet uten konkoranse og spenning....huff...nei vanskelig å være posetiv nå.

Har et lite håp om at jeg har en sjangs,men kan ikke si at jeg har det store håpet.

Ellers så er dagene ganske så nomale bortsett fra at jeg og sammbo driver å vurdere om vi skal annskaffe et barn til......jeg må si at nå når Tulla har roet seg og tilstadighet blir mer selvstendig så kjenner jeg at baby syken stiger.....

Har jo lyst på et barn til og nå ser det lysere ut med tanken på energi nivået mitt.

Det eneste er nå at Tulla ikke har for vane og sove en hel natt.....det kan bli litt slitsomt.

Vi får se hva vi bestemmer oss for.

Har vert i den åpne barnehagen den site tiden og ser da at Tulla er moden for å begynne i barnehage,det er godt og det er vel derfor jeg har begynnt å søke jobb også.

Som de fleste sikkert har merket så er jeg en person som setter barnet først og så mann og der etter kansje meg selv om ongen andre trenger hjelp.

Så det er blitt naturlig for meg og følge Tullas utvikling og der etter legge opp mitt liv.

har mann valgt å få barn så får man ta det der etter sier jeg.

nei Huset mitt står på hode så jeg får vel snart begynne å gjøre no vettigt,og så får jeg se om jeg har mulighet for å legge meg på sofan en liten time.

Gulvene skal vaskes og skittende klær har jeg nokk av.

En liten oppvask som jeg mot min vilje gikk i fra på morningen i dag pg klær som må brettes og legges på plass.

det tar ikke så lang tid bare rundt en time ca.

Når jeg først kommer i gang så skulle man tro at jeg hadde innhalert noe oppkvikende midler :lol:

Har lagt på lat siden i noen dager,har fått stress mage og har kolikk smerter i magen hver kveld,så jeg har begynnt å høre på kroppen min.

sambo er mye bedre en hva han har vert på lenge,sover bra gjør han og trives bedre på jobben,det er litt godt for meg for da slipper jeg å engste meg så mye for han om dagene.

Trenger ikke ta overdrevet hensyn til han heller og leve uten og kjenne at jeg forstyrrer noen.

Går ut av huset mer og treffer mennesker,føler mer nå at jeg passer inn en hva jeg har gjort på lenge.

Er jo ikke så lett når man er blitt voksen å bli kjennt med mennesker,jeg merker i alle fall at jeg er blitt så ufattelig kynisk og asosial.

Så er det ikke som om man går bort til nboen og spør hva de heter og vi skal leke når man har kommet over en hviss alder :ler:

Nei skal ikke ver lett,men jeg har det bedre en hva jeg har hatt på lenge og jeg begynner å trives hær på ordentelig.

Gjør mer med hjemmet og innviterer mer en hva jeg har gjort.

Nå er jeg på vei opp igjenn,selv om det er godt er det litt skummelt,har liksom ikke kontroll når jag har det bra, bekymmrer meg mndst når jeg er nede for da vet jeg hvor jeg står og at det bare kan blir bedre.

Får slutte av her og gjøre noe vetigt.

Tusen takk for hilsen i dagboken min jente29, takker for forståelse og komplimanger :)

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

blææææ for en kveld....

Sambo er på et u-formellt møte med sjefen han har vert der i snart 3 timer,drikker sikkert øl og koser seg.

Jeg er sakam trøtt og i dårlig form i dag,litt deppa.

Føler meg litt til side satt og så er jeg trøtt....

Det er 4 gangen på denne månden han er ute med noen fra jobben og jeg nei jeg har ikke hatt en enste dag ennda ikke utenfor hjemmet og uten ansvaret for tulla og alene....

Men men,det er vel slik det blir.....

Var meningen at meg og sambo skulle had et kos i kveld ,men får ta det en annen dag.

Allt er alltid meninger,men det går somregel ikke som jeg trenger ,men som han trenger at det skal gå får det besteandig.

Han skal jobbe til henlgen,og det er jo ikke noe jeg kan gjøre med,men neste helg skulle jeg få vile,som om det hjelper meg nå .

tror ikke at jeg får sove en morning på de neste 4 årene ,men sånn er det vel å ha to barn.

Vill ikke ta det for godt at det blir noe av at jeg får vile om en uke.....herlighet hva er det som skjer med meg.....

akker gud for passe piken til tulla,hadde det ikke vert for henne hadde jeg sikkert krypert.

Prøvde ringe til sambo tre ganger men han tar ikke telefonen,det er jo hyggelig...

Begynner å lure på hva han holder på med,har sikkert bare glemmt telefonen i jakke lommen som henger i gaderoben.

Alikavel,hva skal han med mobil om det er sånn det er .....

nei klarer ikke lirke av meg noe annet enn negative sakert i dag så jeg får vel slutte av før jeg lagger et deppe kikk for meg selv....

Håper ennden er god for da er allting godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

de siste dagene har vert kjemmpe fine...Jeg og tulla har vert mye ute og lekt,har vet så fint vær.

tanken på fler barn blir sterkere og sterkere og jeg ser nå at tulla ville ha taklet det temmelig bra.

Og det ville jeg også....

Snakker litt med sammbo om babyfeberen jeg har fått,han er ikke sikker på hva han vil.

Det er vel bare å forsette å snakke om det,håper vi kommer frm til at vi vil ha fler barn.

tulla har blitt så stor bare på de siste ukene og det er så godt nå når hun skjeønner hva jeg sier og lytter og gjør seg forstått til en hviss grad selv.

Og så selvstendig hun har blitt lille tulla.....

Nei vi er inne i en gøy tid og mitt humør er mye bedre og jeg føler meg bedre enn hva jeg har gjort på veldig lenge.

Hun sover nå ,hun har gått tilbake til å sove på dagen etter at været har kommt seg så pass at hun er ute mye mer enn hva vi kunne være i vinter...

Det hjelper på å få den timen på dagen for seg selv til å vile litt på.

Nettverket mitt har begynnt å vokse og jeg føler meg nå mye mindre isolert enn hva jeg har gjort tideligere.

livet er hærlig....

Når det kommer til den jobben jeg søkte på så har jeg ikke hørt noe mer så jeg får den sikkert ikke....

Men men det finnes fler jobber der ute nytter ikke å gi opp heller og om ikke det går bra så får jeg sette meg på skole benken igjenn.

Nei jeg får gjøre noe hær hjemme før vi skal spise og gå ut igjenn,kansje jeg svipper innom i morgen en liten tur og skriver mer eller kansje ikke...

Hvem vet :)

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

da satt jeg her tidelig på morningen alle andre sover bortsett fra meg,naboene har stått opp og gått på skolen.

Tulla er syk igjenn,hoster,har feber og er tett i nesen.

Hun har vert mye oppe i natt,sammbo har tatt henne mesteparten av natten siden han begynner klokken 13.00 på jobb i dag.

Hun har sovnet igjenn nå og skal nokk få sove til hun vokner.

Stakkars liten....

Gir henne hostesaft,selv om hun ikke syntes det er det mest koselige som hende så må det ned for å bli bedre og jeg kjenner meg som den verste tyranen når jeg gir henne det.

Må holde henne fast og tvinge det ned,huff stakkars jeg husker selv hvordan dette var da jeg var liten.

snakker om solen så kjinner den,nå var hun voken igjenn....sitter på fanget mitt og slapper av,huff hun er ikke mye bra :(

har ikke fått noe svar fra jobben jeg søkte på,men det var vel ikke så veldig forvenntet,bor i en liten by med et lite arbeidsmarket så det er ikke så lett å få fast jobb hær med det første.

jaja,får slenge ut søknader i hytt og pine så kommer det sikkert en eller annen jobb min vei.

Får slutte av her så lenge og komme tilbake litt snere,tulla vil se på dyrene på tv så jeg kan vel ikke krange på det.

ha en fin mandag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

så var det snart tid for mensen og pms`n sniker seg frem rundt hjørnet.

Er deppa,som normalt og selvfølelsen er verre en hva den bruker være resten av månden.

Har behov for å ta av noen kg ikke fordi at jeg er feit feit ,men fordi at min ledd tåler ikke stort mer en hva jeg har på kroppen nå.

Ut i fra bmi så har jeg normalvekt,men jeg kunne ha tatt av rundt 5 kg ca.

Så jeg drikker vann og spiser knekkebrød ofte for å få opp forbrenningen...

Reduserer kaffe drikkingen og spiser vanndrivende frukt og grønnsaker.

Eplecider eddiken er kjøpt og nå skal jeg bare kjøpe crom tabeletter og fiber tabeletter så er jeg i full gang.

Turer går jeg hver dag,så på rompa sitter jeg ikke så ofte.

Så var det mat vanene jeg måtte granske og der er det mye som kan gjøres tro meg.

Nei i dag var en fæl dag.....kjeder meg sammtidig som at jeg vil sove og ikke vokne før allt er over og jeg er syl slank.

Tulla er ute meg passe piken og jeg skal på butikken for å handle,husker ikke riktig hva jeg skal ha,skal ha noe men hva det var et godt spørsmål.

Sambo kan kjøpe coca cola på veien hjem,jeg drikker ikke sånnt lenger....

Har sluttet!!!

Hva er det med menn og det at de ikke kan ta et hinnt?!!

Igår på kvelden før sammbo kom hjem dekket jeg på bordet og tennte te lys og grier.

Lagde mat og stemmningen var omantisk og koselig.

Han kom hjem spiste og satt seg ved dataen og der satt hann.

Jeg hinntet og sier ting som er det ikke kos hær ,var det ikke godt å komme hjemm når det var så koselig ???

Jo kjemmpe svarer han og trykker ivrig videre på tastaur og mus.....

jepp så jeg var langt i fra innterisang,men den nye pc`N han var hel aktuell og har vert det nå i snart 14 dager.

Blir tullete.

Tror faktisk at han har bilde av pc`n sin på konturpulten på jobben sin ikke meg.....

Nei så i dag så var det ikke noe mer hinnting da var det klar tale og det var at jeg liker ikke utviklingen og nå er det på tide at jeg får litt kontakt fra han og litt tilbake.

Da svarer han med at han tok hinntet,hvilket hinnt jeg har vel ikke hinntet jeg har krevd!!!

Nei blir tullete i hode snart.

Tulla er no grei om dagene og frisk er hu også.....kan ikke si at hn er så flink å sove om natten,men men det er vel sånn det er med barn noen av em i allefall...

Godt er det at hun sover et par timer på dagen slik at hu mor får slappet av og kansje blunnet litt på øynene hun også.

Ellers så er vel allt i sinn skjønneste orden solen skinner og det er vår....deiligt....

Snart er det pollen sesong igjenn det er ikke fullt så hærlig,men men har vel begynnt å bli vanndt til det nå etter vært.

Kansje jeg legger meg på sofan en liten stund...kan jo hende allt er bedre etter en time med søvn.

hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lottemor :D

Først og fremst,- gratulerer så mye med den lille spiren :D

Så hyggelig å høre!

Håper det går bra med deg og at du ikke sliter deg ut.

Synes jammen din samboer bør ta bedre vare på deg jeg, men.

Håper du får den jobben du søker på!

x-er fingrene :D

Håper det går bra med tulla di også.

Stor klem fra Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Hei Diva....

Han burde kansje det....ser at han fårsöker så godt som han kan,men haner sliten han også.....

Tusen takk for hilsnen i boka mi :)

Merkelig å väre gravid igjenn....god fölelse også.....

Har begynnt å verke i bekkenet og jeg holder forsatt på å söke jobb...

Mye styr..

Opp i allt så koser jeg meg med tanken på et barn til,er moden for det og det er tulla også....

Sammbo er klar for det også....så vi gleder oss..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På anmodning fra Lottemor så har vi stengt tråden.

Dere kan lese Graviditetsdagboka istedenfor - Lottemor har startet ei ny dagbok der!

Lykke til med graviditeten Lottemor!

Usikker (moderator) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...