AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg hater bildet på førerkortet og lurer derfor på om jeg kan bestille nytt og få byttet ut bildet? Anonymkode: d3bd9...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Del Skrevet 16. november 2022 Jada, bestill time på vegvesent sine sider og dra på trafikkstasjonen å ta nytt. Du må betale for bilde og nytt kort. Satsene ligger på vegvesen sine sider men rundt 300 kr for begge ca Anonymkode: b7391...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jada, bestill time på vegvesent sine sider og dra på trafikkstasjonen å ta nytt. Du må betale for bilde og nytt kort. Satsene ligger på vegvesen sine sider men rundt 300 kr for begge ca Anonymkode: b7391...c72 300 kr er veldog verdt det! Anonymkode: d3bd9...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 16. november 2022 #4 Del Skrevet 16. november 2022 Det kan du. Men du må ta bilde hos vegvesenet mener jeg å huske, du kan altså ikke ha med et eget bilde du er godt fornøyd med. Og som med pass er det visse krav til bildet; ikke smile med åpen munn, ikke hatt/caps etc. Så det er litt begrenset spillerom i forhold til å få det som du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Del Skrevet 17. november 2022 Ikke sikkert at du blir mer fornøyd med nytt bilde. Nå skal bildet være som i passet - lukket munn, alvorlig mine, håret må ligge slik at ørene vises og ev. briller må av. Jeg fikk nytt førerkort her om dagen, og ser like jævlig ut på det bildet som i passet. Synes ikke det ligner meg siden jeg alltid har hatt frisyre som skjuler ørene og bruker briller. Og når jeg konsentrerer meg om å se alvorlig ut, så ser jeg bare sur ut. Anonymkode: f1eca...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. november 2022 #6 Del Skrevet 21. november 2022 Ja men da må du møte opp til digital fotografering nytter ikke å sende inn passfoto idag 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå