Helene Skrevet 17. november 2022 #21 Del Skrevet 17. november 2022 Ble kraftig forkjølet, tett i nese, litt feber, litt slapp. Tett i nesa tok en ukes tid før det forsvant. Var egentlig i fin form etter 4 dager. Slet litt med fatigue et par uker, men om jeg bare hvilte litt innimellom, formen var kjempefin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. november 2022 #22 Del Skrevet 17. november 2022 Jeg var knapt dårlig i det hele tatt da jeg hadde det i fjor. Det var 2 dager da jeg ikke var helt på topp, kanskje. Husker jeg snørra en del, litt vondt i halsen. Ellers ingenting. Trengte ikke å ta sykedager (hadde hjemmekontor). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 18. november 2022 #23 Del Skrevet 18. november 2022 Hadde feber i tre dager og var ganske pjusk. Tydelig redusert noen dager etter at feberen forsvant også. Hosten hang igjen i flere uker. Jeg har fortsatt søvnproblemer, som startet under/etter korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg