AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #61 Skrevet 17. november 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jøder går ikke rundt og forlanger at resten av verden skal tilpasse seg dem. I det hele gjør de svært lite utav seg og holder religionen til privatlivet. Jøder spiser ikke halal. De spiser kosher. Anonymkode: da853...d7e Vel.. Har du hørt om konflikten i Midtøsten før? Jeg er rimelig sikker på at en god del palestinere blant annet er særdeles uenig i denne uttalelsen. Og poenget var vel at jøder er minst like "hjernevasket" som noen presterte å skrive her. Noen ganger blir jeg flau på vegne av folket i dette landet. Anonymkode: 25195...465
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #62 Skrevet 17. november 2022 Troyamin skrev (På 15.11.2022 den 17.00): Så ikke gå nær en hund da... Unngår de som pesten. Jeg snakker om hunder som blir sluppet inn på meg. Jeg oppsøker aldri hunder. Anonymkode: e071b...78a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #63 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mistolker du med vilje? Den du siterer skriver om hunden kommer nær henne. Ikke omvendt. Anonymkode: 25195...465 Takk❤️ Anonymkode: e071b...78a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #64 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel.. Har du hørt om konflikten i Midtøsten før? Jeg er rimelig sikker på at en god del palestinere blant annet er særdeles uenig i denne uttalelsen. Og poenget var vel at jøder er minst like "hjernevasket" som noen presterte å skrive her. Noen ganger blir jeg flau på vegne av folket i dette landet. Anonymkode: 25195...465 Jeg svarte kun på idiotkommentaren om Jøder og halal. Anonymkode: da853...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #65 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Noen ganger blir jeg flau på vegne av folket i dette landet. Og du er norsk? Anonymkode: da853...d7e
Troyamin Skrevet 17. november 2022 #66 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mistolker du med vilje? Den du siterer skriver om hunden kommer nær henne. Ikke omvendt. Anonymkode: 25195...465 Det har vært ab her inne som har skrevet at de sparker hunder som bare passerer de, tiltross for at hunden er under kontroll. Derav mitt svar. AnonymBruker skrev (1 time siden): Unngår de som pesten. Jeg snakker om hunder som blir sluppet inn på meg. Jeg oppsøker aldri hunder. Anonymkode: e071b...78a Da forstår jeg deg veldig godt!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #67 Skrevet 17. november 2022 13 hours ago, Anonymbruker*** said: Gjelder det allergikere og eller? Tar til stadighet kollektiv/heis/er inne på terminaler/på hundevennlig kafe e.l med hunden min, men flytter meg uten å nøle for de som viser stort ubehag eller sier de er allergiske. Policyen på de fleste offentlige plasser er også at den med hund må vike for andre om det oppstår en slik konflikt. Mennesker først tross alt... Mine hunder kommer foran folk som avskyr hunder+ er irrasjonelt redd de. Har aldri møtt på en allergiker i offentligheten og enhver surpump flytter seg uten et kny når de skjønner at jeg kunne ikke gi mer beng i folk fra GRUFULL kultur mht bla hundehold. De som er redde for for pokker gå til psykolog . Ergo: move! Om du hater hunder. De fleste er glad i dem. Anonymkode: 2ce7e...6ad 2 1
Anonymbruker*** Skrevet 17. november 2022 #68 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mine hunder kommer foran folk som avskyr hunder+ er irrasjonelt redd de. Har aldri møtt på en allergiker i offentligheten og enhver surpump flytter seg uten et kny når de skjønner at jeg kunne ikke gi mer beng i folk fra GRUFULL kultur mht bla hundehold. De som er redde for for pokker gå til psykolog . Ergo: move! Om du hater hunder. De fleste er glad i dem. Anonymkode: 2ce7e...6ad To løse labradorer gikk tur sammen med meg og hunden min en dag mens ho som eide dem valset 100 meter bak. Når jeg tilslutt stoppet å sa jeg "faktisk ikke ville gå tur med hundene hennes" svarte hun "at da fikk jeg gå tur en annen plass, for her var det masse skog". Var ikke deg tilfeldigvis? 😂 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #69 Skrevet 17. november 2022 56 minutter siden, Anonymbruker*** said: To løse labradorer gikk tur sammen med meg og hunden min en dag mens ho som eide dem valset 100 meter bak. Når jeg tilslutt stoppet å sa jeg "faktisk ikke ville gå tur med hundene hennes" svarte hun "at da fikk jeg gå tur en annen plass, for her var det masse skog". Var ikke deg tilfeldigvis? 😂 Hundene mine er pitbuller og jeg bor i ikke i lille Norge nei. At di syns det var sååå ille, at du måtte påpeke at disse uskyldige hundene gikk litt med deg vitner om en som burde gå i seg selv. Anonymkode: 2ce7e...6ad
Anonymbruker*** Skrevet 17. november 2022 #70 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hundene mine er pitbuller og jeg bor i ikke i lille Norge nei. At di syns det var sååå ille, at du måtte påpeke at disse uskyldige hundene gikk litt med deg vitner om en som burde gå i seg selv. Anonymkode: 2ce7e...6ad Fint det, har nok egoistiske hundeiere her som tror de eier det lille landet vårt når de er ute på tur. Setter ikke pris på å ha to fremmede hunder i leggene å luskene rundt meg i sånn 10-15 min nei. Generelt irriterende, potensielt kaosoppskrift om jeg hadde møtt en aggressiv hund i bånd gående imot meg for eksempel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå