Gå til innhold

Menn kvinner faller for

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menn i uniform. Menn med makt, som ser ut som de kan kommandere andre menn osv. Klyser og klovner mao. 

Anonymkode: 5ef9b...bf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 15.01):

Liker Henrik i Exit, den perfekte mannen uten horer og utroskap da

Anonymkode: bcc8f...4a7

Enig😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 14.49):

Hvaslags menn er det kvinner generelt faller for? 

Anonymkode: 56987...133

En kar som er snill, kjærlig, uttrykker kjærligheten også fysisk (kyss, stryk osv). En som liker å snakke om de mer «dype tingene». En samarbeidspartner som jeg kan være seriøs men også spontan med.

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 14.49):

Hvaslags menn er det kvinner generelt faller for? 

Anonymkode: 56987...133

Fasiten: De mennene som gjør det best på sjekkemarkedet. Og ja, dette er per definisjon det objektivt usikutabelt korrekte svaret. Dette er nemlig de mennene kvinner velger i praksis.

Og hvilke menn er dette… jenter? 😏

Endret av ClausSaus
  • Nyttig 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Det er vel ganske forskjellig fra person til person, selv om noen menn selvfølgelig er mer populære enn andre, men sånn er det jo med kvinner også.

Jeg har aldri hatt noe mål eller ønske om kjekkasene, men er kanskje for stygg da og holder meg på eget nivå. Om jeg skal bruke kg-sjargongen. Jeg har nå vært godt fornøyd med dem da og synes egentlig at mange såkalt kjekke menn har en litt uspiselig personlighet. Litt for høye på seg selv. Ikke alle selvfølgelig.

Jeg tenker ikke over det når jeg har truffet noen at han her er ikke på mitt nivå eller han er under mitt nivå osv. Har bare tenkt at jeg liker han og så kan man være så heldig at han liker meg tilbake.

Jeg må se noe jeg liker, han må ha god personlighet, vi må ha kjemi osv.

Skrevet
2 hours ago, ClausSaus said:

Fasiten: De mennene som gjør det best på sjekkemarkedet. Og ja, dette er per definisjon det objektivt usikutabelt korrekte svaret. Dette er nemlig de mennene kvinner velger i praksis.

Og hvilke menn er dette… jenter? 😏

Det er hovedsaklig de som ikke er på sjekkemarkedet. Menn jeg har møtt via hobbyer, tilfeldigheter eller bekjentskapskrets, hvor vi har blitt bedre kjent over lang tid og følelser har vokst frem. Ingen form for sjekking før de har blitt kjent med meg som person. "Gjøre det best på sjekkemarkedet" høres ut som menn som går på rundgang for ONS, og det er sikkert greit for de som bare er ute etter et ligg. Majoriteten av kvinner er ikke på Tinder, så vi velger, i praksis, ikke "vinnerne" derfra heller.

Anonymkode: 1e991...a9f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 27.11.2022 den 2.26):

Det er hovedsaklig de som ikke er på sjekkemarkedet. Menn jeg har møtt via hobbyer, tilfeldigheter eller bekjentskapskrets, hvor vi har blitt bedre kjent over lang tid og følelser har vokst frem. Ingen form for sjekking før de har blitt kjent med meg som person. "Gjøre det best på sjekkemarkedet" høres ut som menn som går på rundgang for ONS, og det er sikkert greit for de som bare er ute etter et ligg. Majoriteten av kvinner er ikke på Tinder, så vi velger, i praksis, ikke "vinnerne" derfra heller.

Anonymkode: 1e991...a9f

Det er ikke et spørsmål om hvem du har pleid å falle for. Det er et spørsmål om hvem kvinner generelt faller for.

For dette er per definisjon de mennene som lykkes best. Her vinner tallenes klare tale på teknisk knock-out.

igjen: Hvem er dette? Hvilke kvaliteter har de, som en mann bør dyrke frem i seg selv dersom han vil lykkes med damene?

Hint: Det handler ikke om å bli så snill som mulig… og hvis dere tror dette burde dere faktisk få oppleve å prøve å sjekke damer som mann – om enn bare for voksenopplæringens skyld. 😏

Endret av ClausSaus
Skrevet

Altruistiske og sterke menn. 

Anonymkode: cd5f5...958

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...