Gå til innhold

Menn kvinner faller for

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker menn med humor, godt, stabilt humør, gode på inkludering, lite dømmende, orden på økonomi, trygg på seg selv og har god folkeskikk.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leter etter en som ligner på meg selv, altså en åpen eventyrer, smart, glad i å reise, reflektert. Opptatt av viktige ting og liker en god diskusjon. På min egen alder. Utseende, høyde, utdanning er ikke viktig så lenge han jobber og ikke er dritstygg eller bælfeit.

Anonymkode: e5fdd...71a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Menn vi føler oss trygge med og trives med. 

Utrygg/kjedelig er det vanskelig å falle for. 

(Med trygg mener jeg trygg i forhold til å ha bra nok sosial kompetanse til å ta nei som nei, og ikke skade oss. Å knuse hjertet vårt u- trygg tar vi sjanse på, fordi det uansett alltid kan skje.)

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

ALLE type menn har forhold, se rundt deg på gata og handlesentere og Sverige turer. Så det fins ingen mal eller "type"

Anonymkode: e468a...e38

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvaslags menn er det kvinner generelt faller for? 

Anonymkode: 56987...133

Meg

• Liker 1
Skrevet

det er jo så mye forskjellig det

syns mange er for opptat av utsende

jeg syns det indre teller mer

Anonymkode: c4e9b...bc5

• Liker 2
Skrevet
Entern skrev (7 timer siden):

Meg

Ja, og den gule genseren din er smashing.

Anonymkode: 1c6cb...380

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi faller for menn med selvtilit og sosial intelligens. Menn som kan flørte, men som forstår når dama ikke er interessert og respekterer det. Menn som kan føre en samtale og vise interesse for oss som person, UTEN sex-fokus. Og ja, det er en fordel at du har jobb og bolig.

Anonymkode: 6fc9b...1d0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vi faller for menn med selvtilit og sosial intelligens. Menn som kan flørte, men som forstår når dama ikke er interessert og respekterer det. Menn som kan føre en samtale og vise interesse for oss som person, UTEN sex-fokus. Og ja, det er en fordel at du har jobb og bolig.

Du glemte det viktigste, utseende. 

Anonymkode: 4247e...4b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg faller for menn som smiler og ser på meg. De ser glade og trygge ut i seg selv. De liker å prøve nye ting. De har humor og snakker høflig og omsorgsfullt; viser omtanke for meg og de rundt seg.

De må ikke vise skjørtejegertendenser, da melder jeg meg ut med en gang.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei, det var utelatt bevisst. Har man alt det andre på plass trenger man ikke ha noe spesielt godt utseende. Utstråling er mye viktigere enn hvordan du faktisk ser ut. Men innenfor sosial intelligens ligger jo også det at man er velstelt, kler seg bra osv også. At man fremstiller seg selv på best mulig måte. Men rent fysisk utseende er ikke vesentlig.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Entern skrev (På 13.11.2022 den 22.02):

Meg

Hvem er du

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvem er du

😎

• Nyttig 1
Skrevet

Snille, rolige og ydmyke menn 😊

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 14.49):

Hvaslags menn er det kvinner generelt faller for? 

Anonymkode: 56987...133

Veldig forskjellige menn, rett og slett :) Jeg liker ikke typisk glatte menn som mange synes er sååå kjekke.. Det går på sjarm og kjemi.

Anonymkode: 3fd38...242

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Faktisk en ting som har svært lite å si.

Anonymkode: 8a277...e62

• Nyttig 1
Gjest ChadMcChadson
Skrevet

Det er ihvertfall en type menn kvinner alltid faller for. Det er de som spenner ben på dama eller dytter dem. 

Skrevet

En som kan kommunisere godt, har gode verdier som sammenfaller med mine, er morsom og intelligent. Utseende så har jeg likt svært ulike menn felles for de jeg har fått interesse for er en personlighet jeg finner attraktivt og at kommunikasjonen og relasjonen har hatt en naturlig flyt fra start ☺️

• Liker 3
Skrevet
ChadMcChadson skrev (6 timer siden):

Det er ihvertfall en type menn kvinner alltid faller for. Det er de som spenner ben på dama eller dytter dem. 

Du er i fjortenårsalderen? Hvis du dytter dem, kan du få på deg jentelus.

Anonymkode: 1c6cb...380

• Nyttig 1
Skrevet

Faller for menn som er gode på kommunikasjon; har humor, god psykisk helse. God økonomi, behandler damen med respekt. Flink til å prate uten å vri om samtalen til noe seksuelt.  Hilsen dame som nettopp har fått hjertet sitt knust:(😪

Anonymkode: 0a552...54f

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...