Gå til innhold

Menn kvinner faller for

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
exictence skrev (22 timer siden):

De må ikke vise skjørtejegertendenser, da melder jeg meg ut med en gang.

Nåja .... nåja.... (kremt kremt).  Er du helt ærlig nå ?   😜    Kanskje ikke typen for forhold, men det er sånne dere ligger med.  

Anonymkode: 2819b...08f

• Liker 1
Skrevet

Man ønsker å føle seg spesiell? Er vel ikke noe mer avansert enn det. 

Anonymkode: f1ad6...8ba

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man ønsker å føle seg spesiell? Er vel ikke noe mer avansert enn det. 

Anonymkode: f1ad6...8ba

Tror mange kvinner deler denne oppfatningen (men ikke jeg - jeg synes mye oppmerksomhet og «dulling» er kleint), så de mennene som har lært seg til å (gi inntrykk av) at en dame er spesiell har en klar fordel. Dette er ofte «skjørtejegere», og det er disse som får damer lett, ikke de veldig pene eller kjekke. Er du veldig pen men ikke mestrer kunsten å få damene til å føle seg spesielle får du ikke damer. Så dere menn som er så sinte på kjekke menn som drar alle damene, vær heller sinte på skjørtejegerne som har lært seg å «behandle damer». De har selvtillit, humor, gjør det beste ut av eget utseende, gir oppmerksomhet og kan «lese» folk, så de vet hva som vil gå hjem hos ulike typer. Det er disse som får damer. Og det kan godt hende de dumper dem dagen etter.

Anonymkode: a4df9...4fc

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har falt for veldig forskjellige menn i mitt liv. Både de høye, kjekke med mye penger og de lavere, lune, snille med litt dårligere økonomi. Det er ikke noen fasit for min del, det handler om mye forskjellig. Men humor har vel vært en fellesnevner, jeg har slitt med de mennene som jeg ikke ler med. 

Anonymkode: af1cb...56e

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nåja .... nåja.... (kremt kremt).  Er du helt ærlig nå ?   😜    Kanskje ikke typen for forhold, men det er sånne dere ligger med.  

Anonymkode: 2819b...08f

Ja, jeg er helt ærlig. De får meg slett ikke til å føle meg spesiell, bare en av mange  🤮

Endret av exictence
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 22.01):

ALLE type menn har forhold, se rundt deg på gata og handlesentere og Sverige turer. Så det fins ingen mal eller "type"

Anonymkode: e468a...e38

Dette er fasit.☝️

Selv jeg kan ha draget etter mørkets frambrudd. 

Endret av Snok1
Skrevet
On 11/16/2022 at 11:28 AM, AnonymBruker said:

Nei, det var utelatt bevisst. Har man alt det andre på plass trenger man ikke ha noe spesielt godt utseende. Utstråling er mye viktigere enn hvordan du faktisk ser ut. Men innenfor sosial intelligens ligger jo også det at man er velstelt, kler seg bra osv også. At man fremstiller seg selv på best mulig måte. Men rent fysisk utseende er ikke vesentlig.

Anonymkode: 6fc9b...1d0

Dette er slikt mange av oss ler av. At den kollektive bevisstheten til mange kvinner har klart å lure seg selv om at de ikke bryr seg om utseende er århundrets klareste eksempel på kognitiv dissonans. 

Om en bælfeit dude med kvadruppelhake hadde vært supermorsom og trivelig så hadde du valgt han vekk umiddelbart. Så at utseende ikke er vesentlig er pisspreik. 

Anonymkode: 11349...5bd

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Dette er slikt mange av oss ler av. At den kollektive bevisstheten til mange kvinner har klart å lure seg selv om at de ikke bryr seg om utseende er århundrets klareste eksempel på kognitiv dissonans. 

Om en bælfeit dude med kvadruppelhake hadde vært supermorsom og trivelig så hadde du valgt han vekk umiddelbart. Så at utseende ikke er vesentlig er pisspreik. 

At man er bælfeit sier jo noe om hva slags person man er og hvordan man lever. 

En som driter i seg selv og egen helse og kun lever for å spise er jo selvfølgelig uinteressant.

Anonymkode: 24025...135

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 14.49):

Hvaslags menn er det kvinner generelt faller for? 

Anonymkode: 56987...133

Johnny Depp som ung. Har aldri sett noen som kan måle seg med han..88A86C4E-2284-47E9-8426-85AEDA99F395.jpeg.91d7b9fa7b4a5b3febeda6933a0026f0.jpeg

Anonymkode: 2166f...274

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

tror du man faller for en type standard type mennesker, mann eller kvinne?

så lenge du ser sånn ut eller gjør det faller jeg for deg?

man faller for noen vanligvis gjennom stadier. man blir kjent med en person for første gang og bedømmer utseende. det er kun utforske delen de første 5 sekunder. så henger man sammen gjennom måneder og får en god del innblikk av personligheten, man blir gjerne kjent med personligheten og sjarmert og trygg. så er det stor sjanse for man kan bli romantisk.

det gjelder ikke en type. det gjelder alle typer.

Anonymkode: 098b6...7c8

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 14.57):

Noe à la dette 
image.thumb.jpeg.867558b72c3df1b143099af999a41284.jpeg

Anonymkode: 4247e...4b2

De færreste menn i Norge ser ut som dette, likevel har de fleste menn kjæreste. Og det er med nødvendighet så å si nøyaktig like mange single menn som kvinner til enhver tid i Norge, bortsett fra mannsoverskuddet grunnet innvandring.

Personlig faller jeg for menn som er varme, smilende, litt utadvendte og som lukter godt. Utseendet har variert enormt mye, så jeg kan ikke si jeg liker noen bestemt type, de har vært alt fra høy, lav, tykk, tynn, gammel, ung, pen, mindre pen, lys og mørk.

Anonymkode: 5678e...2f1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fant en måte å beskrive de få menn jeg har falt for, fordi de er alle forskjellige, men alle har vært intense, og hatt et søtt smil. De må gjerne ha kvalitetsfeil som gjør at jeg vil vise omsorg for de, det gjør dem bare mer attraktiv. 

Jeg faller for intense menn, som ikke er arrogante (arroganse er turn off), syns det er litt søtt med sånn smooth men klønete "skjørtejeger dans / sjekketriks" . Jeg er ikke dum, ser gjennom det, men syns det er søtt når det ikke er gjort på en arrogant måte, men mer sånn lett klønete måte. 

Skrevet

Falt for en som fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt . At han har god selvtillit , ryddig økonomi og gode relasjoner til sin familie,  er en hyggelig bonus . Utseende blir for meg bra, når personligheten er så bra . 

Skrevet

Finnes ikke noe generelt. Hvem du faller for er vel generelt ut fra personlige preferanser. Men hvis du spm mann generelt oppfører deg veldig egoistisk og dårlig, havner du langt ned på lista.  Men det finnes noen for alle.

Han vulgære kompisen min som kronisk gikk etter fotomodell, og i tillegg var lite flatterende selv og med kraftig overvekt. Han skjønte at ved å senke kravene litt å ta seg sammen litt, var det som skulle til for å starte et samliv. Han forsto det ikke før i alder 40år.han fant jo ei som tålte den klønete  ulikheten, og hun var ikke fotomodell materiale for vi menn.

Anonymkode: acfe2...8cc

Skrevet
Snok1 skrev (På 17.11.2022 den 19.56):

Dette er fasit.☝️

Selv jeg kan ha draget etter mørkets frambrudd. 

Kan det være større frekvens på sommerforelskelse i syden med de mørke nettene🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 9.10):

Alvorlig fedme er et alvorlig helseproblem og kan sammenlignes med andre alvorlige problemer. Alvorlige problemer er sjelden attraktivt, dessverre, enten det er av fysisk eller psykisk art. Jeg har vært sammen med en som etterhvert fikk sykelig fedme. Han var like vakker i mine øyne som før, men alle problemene det medførte - og potensielt kunne gi - gjorde meg forferdelig bekymret, dessverre.

Anonymkode: 5678e...2f1

Skrevet

Jeg falt for en mann fordi han var den absolutt flinkeste WoW-spilleren jeg kjente, men han valgte allikevel å spille sammen med vennene sine istedenfor med "proffene". Tenkte for meg selv at her er det en mann som er trofast og familiekjær, ikke flørter med andre damer eller er på utkikk etter bedre muligheter. Der tippet jeg helt rett. 3 barn og snart 20 år siden - tiden har flydd.

Anonymkode: fdedf...2e5

• Nyttig 3
Skrevet

Humor er alltid et pluss. Ellers handler det mest om kjemi mellom oss.

Anonymkode: 2a1e2...6a8

• Nyttig 2
Skrevet

En mann som er intelligent, samfunnsengasjert og har gode holdninger.
Hvordan man behandler andre og hvilke meninger han forfekter er det viktigste for meg.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...