Gå til innhold

Når bør man dra ut på byen i Oslo?


spøkelset

Anbefalte innlegg

Jeg skal ut på byen i Oslo førstkommende helg og lurer på hvor tidlig man bør dra ut? Hadde i utgangspunktet tenkt å dra hjemmefra så vi er i byen ca 00:30, da flere av vennene mine trolig drar hjem etter vors, så jeg får vært mest mulig sammen med alle. Er det passe tidspunkt, eller for sent? Og så lurer jeg på om noen har tips til bra utesteder. Ønsker et sted med dansegulv, men også mulighet for å sitte. Noen som har testet Hammerhai? Justisen? Youngs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det er for sent å dra ut senere enn 23. Ikke fordi klokka er for mye men fordi når man ikke er ute før 0030 så er man på  høydepunktet kl 02-03 og har det mest moro så når ølsalget stenger kl 03 så vil man ikke hjem og ender enten på nachspiel og drikker til kl 08 eller så drar man hjem og blir deppa fordi man ikke får drikke og feste mer. 

Går man ut tidligere, gjerne sånn 2230 senest så får man mer ut av kvelden, er på høydepunktet kl 00 og klar for å dra hjem kl 03. 

Du vil heller ikke få bord eller noe om du drar ut senere enn 23

Anonymkode: 97165...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om du er ekstrovert eller introvert. Introverte tappes av sosial energi, slik som meg. Skal jeg på byen etter vors så er jeg der maks 1 time før jeg ikke orker mer og drar hjem. 

Anonymkode: 6aa7a...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spøkelset skrev (15 minutter siden):

Jeg skal ut på byen i Oslo førstkommende helg og lurer på hvor tidlig man bør dra ut? Hadde i utgangspunktet tenkt å dra hjemmefra så vi er i byen ca 00:30, da flere av vennene mine trolig drar hjem etter vors, så jeg får vært mest mulig sammen med alle. Er det passe tidspunkt, eller for sent? Og så lurer jeg på om noen har tips til bra utesteder. Ønsker et sted med dansegulv, men også mulighet for å sitte. Noen som har testet Hammerhai? Justisen? Youngs?

For sent

Anonymkode: 4e453...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...