Gå til innhold

Føler jeg dreit meg ut med kunder i dag, glemte hva jeg snakket om mens jeg snakket. Grunn til bekymring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser aldri noen andre av mine kollegaer gjøre sånn. Faktisk ser jeg aldri slik ellers. Alle virker så profesjonelle. Men jeg kan noen ganger glemme hva jeg skulle osv. det er jo vanlig. Men jeg føler jeg er den eneste som gjør dette og i dag var et litt ekstremt tilfelle. 2 kunder var innom og spurte meg om et produkt. Jeg fant det jeg hadde og snakket om stoffene på de forskjellige fordi de har forskjellig konsistens og gir forskjellig følelse. Mens jeg snakker så glemmer jeg helt ord og merker at jeg ikke snakker sammenhengende setninger. Jeg tuller det litt bort og de takket for god hjelp og kjøpte produktene. Men jeg blir litt oppgitt over meg selv og er redd for at dette er starten på en sykdom? Som kan bli verre..

Anonymkode: 30bb0...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ser livet ditt ut ellers? Er du sliten? Sover du nok, hviler du nok?

Anonymkode: d0ab9...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er enkelthendelser, så tror jeg ikke du skal være så bekymret. Hvor gammel er du? Skjer det noe i livet ditt som gjør at du er ekstra sliten, sover dårlig, spiser dårlig osv? 

Anonymkode: 447a9...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan ser livet ditt ut ellers? Er du sliten? Sover du nok, hviler du nok?

Anonymkode: d0ab9...52b

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis dette er enkelthendelser, så tror jeg ikke du skal være så bekymret. Hvor gammel er du? Skjer det noe i livet ditt som gjør at du er ekstra sliten, sover dårlig, spiser dårlig osv? 

Anonymkode: 447a9...950

Det skjer ikke noe utenom det vanlige i livet mitt nei. Men jeg har Dystymi og adhd. Jeg har ikke helt det livet jeg ønsker, klager ikke, men jeg er ikke rolig. Jeg søker hele tiden noe mer, men løper i hamsterhjulet bundet til jobb, er begrenset av økonomi (det er jo alle mer eller mindre så ikke noe unikt for meg). Men jeg kjeder meg liksom og lurer stadig på om livet ikke har mer å by på. Det er ikke gøy ofte nok, folk har blitt så kjedelige med barn og alt sånt ellers. 
 

Jeg kunne nok spist bedre, men ikke direkte usunt heller. 

Anonymkode: 30bb0...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Det skjer ikke noe utenom det vanlige i livet mitt nei. Men jeg har Dystymi og adhd. Jeg har ikke helt det livet jeg ønsker, klager ikke, men jeg er ikke rolig. Jeg søker hele tiden noe mer, men løper i hamsterhjulet bundet til jobb, er begrenset av økonomi (det er jo alle mer eller mindre så ikke noe unikt for meg). Men jeg kjeder meg liksom og lurer stadig på om livet ikke har mer å by på. Det er ikke gøy ofte nok, folk har blitt så kjedelige med barn og alt sånt ellers. 
 

Jeg kunne nok spist bedre, men ikke direkte usunt heller. 

Anonymkode: 30bb0...369

Der har du jo forklaringen. Både adhd og dystymi kan gi slike episoder. Hodet er ikke helt med i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjer med meg noen ganger, tror det er normalt. Men jeg venter på utredning for adhd, og siden du har adhd så kan det jo være derfor

Anonymkode: 5a0cc...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

 

Det skjer ikke noe utenom det vanlige i livet mitt nei. Men jeg har Dystymi og adhd. Jeg har ikke helt det livet jeg ønsker, klager ikke, men jeg er ikke rolig. Jeg søker hele tiden noe mer, men løper i hamsterhjulet bundet til jobb, er begrenset av økonomi (det er jo alle mer eller mindre så ikke noe unikt for meg). Men jeg kjeder meg liksom og lurer stadig på om livet ikke har mer å by på. Det er ikke gøy ofte nok, folk har blitt så kjedelige med barn og alt sånt ellers. 
 

Jeg kunne nok spist bedre, men ikke direkte usunt heller. 

Anonymkode: 30bb0...369

Dystymi og adhd er nok forklaringen. Jeg hadde det sånn da jeg i en lengre periode da jeg møtte veggen og var deprimert. Jeg trodde også at det var starten av en (alvorlig) sykdom.  Jeg syns ikke at du dreit deg ut. Du rodde deg jo inn helt fint😊 

Anonymkode: dac00...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...