Gå til innhold

Får mange venneforespørsler fra menn på FB


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og det er ikke fake profiler, det er folk jeg vet hvem er eller har hørt om men aldri møtt. Senest i går fikk jeg forespørsel fra en lokal kjendis, to dager siden fra en mann jeg bare har sett i omegn... Og slik er det, jeg får mange slike. Har valgt legge til et par av dem, som et slags eksperiment, for å se om det skjer noe da. Men neida, ingenting. Ingen mld på messenger, ingen likes inne på siden min, men venn vil de bli. Hva er greia med menn som gjør dette?? Hensikten? 

Anonymkode: 01361...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke typisk menn. Jeg har opplevd tilsvarende like mye (ikke så mye) fra både kvinner og menn. Folk som ser vi har mange felles venner (men selv aldri har møttes før), folk jeg gikk på skole med (men aldri snakket med), folk jeg har møtt kort en gang, osv.

Anonymkode: dc592...b47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er vel ikke typisk menn. Jeg har opplevd tilsvarende like mye (ikke så mye) fra både kvinner og menn. Folk som ser vi har mange felles venner (men selv aldri har møttes før), folk jeg gikk på skole med (men aldri snakket med), folk jeg har møtt kort en gang, osv.

Anonymkode: dc592...b47

Samme her. Men eg forstår ikkje kvifor nokon vil vere vener på FB med nokon ein ikkje kjenner? :vetikke:

Anonymkode: d37b7...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med å godkjenne noen av dem som et ekspriment, mener du de som har høy status/mye penger for å se om det kan bli noe. Haha.To bad.

Anonymkode: 5f0fc...b7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...