Gå til innhold

Når dere møter kjærester til venninner for første gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommenterer dere da etterpå til venninnen om dere liker han eller ei? Eller sier dere ingenting hverken eller?

Anonymkode: b1bed...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommenterer. Hvis jeg liker ham. Liker jeg ham ikke sier jeg det kanskje etter hvert. Førsteinntrykk er jo ikke nødvendigvis troverdig. Liker ikke venninna mi sin kjæreste. Det vet hun.

Anonymkode: e61c5...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, sier som regel at "han virker hyggelig han" med mindre det er noen tydelige røde flagg som hun selv ikke ser. Om jeg ikke liker han bare fordi jeg og han ikke klikker, lar jeg være å si noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladefruen skrev (1 minutt siden):

Nja, sier som regel at "han virker hyggelig han" med mindre det er noen tydelige røde flagg som hun selv ikke ser. Om jeg ikke liker han bare fordi jeg og han ikke klikker, lar jeg være å si noe.

Enig i dette. Jeg sier heller ingenting om det kun handler om at jeg og han ikke er noen god match. Mine to nærmeste venner er begge gift. Han ene går jeg kjempegodt sammen med, og jeg syns han er skikkelig trivelig. Han andre går jeg lite godt sammen med (selv om venninnen min har en illusjon om at vi går såååå godt sammen). Han er vanskelig å føre samtale med, og ganske sær. Jeg jeg vet at han ikke liker meg så godt heller. Men det er jo ingen røde flagg, for han er en god match med venninnen min og en veldig fin partner for henne. Derfor sier jeg ikke noe om til henne at jeg ikke liker han. 

Anonymkode: 8c383...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jo ikke være venn med han, så har bare et ukomplisert til slike ting. Er hun som har valgt han, ikke meg.

Foretrekker å omgås mine venninner UTEN mannfolka deres, for de er jo ikke noe jeg har interesse av.

Anonymkode: 7018b...538

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Enig i dette. Jeg sier heller ingenting om det kun handler om at jeg og han ikke er noen god match. Mine to nærmeste venner er begge gift. Han ene går jeg kjempegodt sammen med, og jeg syns han er skikkelig trivelig. Han andre går jeg lite godt sammen med (selv om venninnen min har en illusjon om at vi går såååå godt sammen). Han er vanskelig å føre samtale med, og ganske sær. Jeg jeg vet at han ikke liker meg så godt heller. Men det er jo ingen røde flagg, for han er en god match med venninnen min og en veldig fin partner for henne. Derfor sier jeg ikke noe om til henne at jeg ikke liker han. 

Anonymkode: 8c383...1c1

Er jo ikke du som skal like han.

Anonymkode: 7018b...538

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er min nærmeste venninne så sier jeg rett ut hva jeg mener. Særlig om det er noe negativt som kan påvirke henne. Jeg er en bedre menneskekjenner enn henne, og leser derfor menn fortere. 
Om det bare er bagateller tar jeg det etter hvert om den bagatellen får betydning for deres forhold. Da har jeg fått tenkt litt over det og kan komme med forslag til løsning.

Ellers svarer jeg og gir min ærlig mening om jeg får direkte spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...