Gå til innhold

Klarer ikke å sove, tenker på hvorfor jeg dummet meg ut i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk kontakt med barndoms veninne på Facebook. Det ble til at hun inviterte meg hos henne sammen med hennes veninner.

Det viste seg at jeg har en enkel jobb jeg er glad i , mens de har høye utdanninger og høye stillinger.

Jeg måtte fortelle jeg jobber på "kassa" og jeg følte veldig mislykket blant dem.

Der var rar energi der.  Jeg har egne venner og liker jobben min. Men de utstrålte rar og sterk energi som gjorde jeg følte meg dum og mislyktes, og dårlig/kvalm.

Nå klarer jeg ikke å sove og bare tenker hvorfor dro jeg dit? hvordan kunne jeg ha svart dem?  Burde jeg ha oppført meg annerledes?

Bør jeg poste noe på Facebook eller bli med på ny besøk for å gjenopprette min "ære/pretisje"?

Anonymkode: c6667...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De syns sikkert det var hyggelig at du kom! Men det er alltid litt kleint med en "ny" i gjengen, de kjenner deg ikke og vet ikke hva de skal snakke med deg om så derfor var det kanskje litt rart. Det var nok ikke pga jobben din eller at noe var galt med deg! 

Det blir mer naturlig jo mer du møter de:) 

Anonymkode: 333ac...278

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dummet deg ikke ut😍

Har du smartklokke? Jeg tar ofte en kondisjonstest om jeg sliter med å sovne og tankespinn. Med kondisjonstest så fokuserer jeg så på pusteteknikk at jeg sovner fra hele greia👍 Tankene våre om natta er ikke alltid like rasjonelle! I morgen er alt greit igjen 🥰

Anonymkode: 7a320...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...