AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #61 Skrevet 6. november 2022 Turtellure12 skrev (1 time siden): Er også vant med dette fra barndommen av. Jul- og vårrengjøring er et ork, men helt vanvittig deilig. Alt skrubbes. Tak, vegger, gulvlister, inni skap og skuffer. Vasking av kjøkken, bad, vinduer og støvtørking er ukentlig vask uansett. Vasker du vindu hver uke? Vi har enebolig med mange vinduer, og jeg tok alle vinduene i dag. Karmer og lister rundt vinduene. Både utvendig og innvendig. Fy sørn for en jobb, men utrolig deilig etterpå. Det er mest sot innvendig da vi fyrer og tenner stearinlys. Vi bor i et byggefelt så det er mest «vær» på vinduene utvendig - og ikke eksos. Anonymkode: d77e4...b3e
Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #62 Skrevet 6. november 2022 Nei, det gidder jeg ikke. Driter i om det er jul eller hverdag. Gjør som vanlig. Hverken mer eller mindre.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #63 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vasker du vindu hver uke? Vi har enebolig med mange vinduer, og jeg tok alle vinduene i dag. Karmer og lister rundt vinduene. Både utvendig og innvendig. Fy sørn for en jobb, men utrolig deilig etterpå. Det er mest sot innvendig da vi fyrer og tenner stearinlys. Vi bor i et byggefelt så det er mest «vær» på vinduene utvendig - og ikke eksos. Anonymkode: d77e4...b3e Her tar vi runden med fille og spray ukentlig, og vel så det. Karmer støvtørkes hver uke. Men nedvask av vinduer skjer ca to ganger i året. Aldri rett før jul, da er det for kaldt. Og perioden med sol er så kort at det ikke synes uansett 😅 Anonymkode: b402e...0b4
Turtellure12 Skrevet 6. november 2022 #64 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vasker du vindu hver uke? Vi har enebolig med mange vinduer, og jeg tok alle vinduene i dag. Karmer og lister rundt vinduene. Både utvendig og innvendig. Fy sørn for en jobb, men utrolig deilig etterpå. Det er mest sot innvendig da vi fyrer og tenner stearinlys. Vi bor i et byggefelt så det er mest «vær» på vinduene utvendig - og ikke eksos. Anonymkode: d77e4...b3e Innvendig vask gjøres under støvtørking. Utvendig gjør jeg ikke så ofte. Greit å presisere det, ja 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå