hippyskippy Skrevet 7. juni #581 Del Skrevet 7. juni Hun er helt forferdelig. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 7. juni #582 Del Skrevet 7. juni Har slutta å følge etter New York turen, Aldri sett noen som er mer dobbelmoralsk enn den dama der... Eksponerer barna,barnebarna, lager egne regler som passer henne selv, lat, frekk og freidig. Ekstremt selvopptatt og egoistisk. Fikk henne igjen opp på snap nå og jaggu har hun begynt med den nye babyen i familien også...Er det mulig! 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 8. juni #583 Del Skrevet 8. juni M.H85 skrev (På 26.1.2024 den 11.20): Hun er ekstremt bedreviter ja. Kan tenke meg stakkars mannen om han har en mening....🙈 Hvis folk ikke er enige med henne er det drit å dra. Ydmykhet er viktig egenskap å ha..... Har lagt merke til at hun bruker ikke saaaaant der som vi vestlendinger gjør ! Hun putter inn sant der det ikke er naturlig for meg å bruke det hvertfall . Så det mister helt sin mening for meg og i det hele tatt bruke ordet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 8. juni #584 Del Skrevet 8. juni Digger Nina 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. juni #585 Del Skrevet 19. juni Hun dukket opp på utforsk igjen hos meg i dag og jeg lot henne prate på littegrann, har jo sluttet å følge henne fordi hun er så jævla besserwisser ang. båndtvang o.l., men jeg klarer seriøst ikke se på folk som smatter og spiser/suger på noe mens de prater. Hva er greia med det, virker som hun alltid må ha noe i munnen? 🤢 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 21. juni #586 Del Skrevet 21. juni loffen skrev (På 19.6.2024 den 13.05): Hun dukket opp på utforsk igjen hos meg i dag og jeg lot henne prate på littegrann, har jo sluttet å følge henne fordi hun er så jævla besserwisser ang. båndtvang o.l., men jeg klarer seriøst ikke se på folk som smatter og spiser/suger på noe mens de prater. Hva er greia med det, virker som hun alltid må ha noe i munnen? 🤢 Jeg er enig og skjønner godt hva du mener , for det irriterte meg også når jeg fulgte henne. Når man velger å stadig filme imens man spiser og smatter eller snakker om lørdagsgodt, kveldskos og fordi jeg fortjener det kos , så tror jeg at det er enda mer enn det vi ser også. For meg framstår det som om hun har tatt av seg mange kg , men ikke gjort den psykiske omstillingen en sunn vektnedgang også trenger . Hun har klart å gå ned mye og det er garantert en gevinst helse messig, men er liksom alltid fokus på at hun ikke skal slutte å kose seg . Det er vel og bra å kose seg, men er jo ikke måte på hvor mye snop, is, kjeks, drops, sjokolade og puddinger som skal ned . Å spise seg vanlig mett på mat og kose seg bare litt utenom ser ut til å være en utfordring . Hun har kanskje samme utfordring som et nært familie medlem av oss. Hen hadde slankeoperasjon , gikk ned masse og skal kun ha noen dl mat til hvert måltid. Psykisk går dette rett vest . Hodet har ikke skjønt at behovet for mat og snop ikke er der .For hen vil spise, ting frister og hen vil da kun spise de gode tingene. Feks snop , kun kjøttet i gryteretten , puddinger og is . I tilegg går hen rundt å småspiser og tygger noe noe hele tiden . Nina vil ikke slutte å kose seg , kjøper skap fulle av sukkerfritt og går på gigantiske sukker smeller jevnt og trutt og blir kjempe dårlig. Jeg skjønner at sukkerfritt er til god hjelp i nedgang og vedlikehold , men tror man må jobbe litt med hodet også i prosessen for at man skal slippe uvaner som denne med å gå å tygge på noe hele tiden. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 8. juli #587 Del Skrevet 8. juli Aragon skrev (På 22.6.2024 den 0.07): Jeg er enig og skjønner godt hva du mener , for det irriterte meg også når jeg fulgte henne. Når man velger å stadig filme imens man spiser og smatter eller snakker om lørdagsgodt, kveldskos og fordi jeg fortjener det kos , så tror jeg at det er enda mer enn det vi ser også. For meg framstår det som om hun har tatt av seg mange kg , men ikke gjort den psykiske omstillingen en sunn vektnedgang også trenger . Hun har klart å gå ned mye og det er garantert en gevinst helse messig, men er liksom alltid fokus på at hun ikke skal slutte å kose seg . Det er vel og bra å kose seg, men er jo ikke måte på hvor mye snop, is, kjeks, drops, sjokolade og puddinger som skal ned . Å spise seg vanlig mett på mat og kose seg bare litt utenom ser ut til å være en utfordring . Hun har kanskje samme utfordring som et nært familie medlem av oss. Hen hadde slankeoperasjon , gikk ned masse og skal kun ha noen dl mat til hvert måltid. Psykisk går dette rett vest . Hodet har ikke skjønt at behovet for mat og snop ikke er der .For hen vil spise, ting frister og hen vil da kun spise de gode tingene. Feks snop , kun kjøttet i gryteretten , puddinger og is . I tilegg går hen rundt å småspiser og tygger noe noe hele tiden . Nina vil ikke slutte å kose seg , kjøper skap fulle av sukkerfritt og går på gigantiske sukker smeller jevnt og trutt og blir kjempe dårlig. Jeg skjønner at sukkerfritt er til god hjelp i nedgang og vedlikehold , men tror man må jobbe litt med hodet også i prosessen for at man skal slippe uvaner som denne med å gå å tygge på noe hele tiden. Ja det er helt skremmende hvor mye kos og sukkerfritt som handles og inntas av henne 😳Så det var tydelig bare kiloene som plaget henne . Hun har vært på slankekur for å se bedre ut virker det som , jeg har gjort en livsstilsendring med nedgang på det dobbelte av henne . Uten å spise snop/kos hver dag og jeg gjør heller ikke det nå etterpå . Spiser sunt og normalt og maten er viktigere enn kos for meg . For Nina virker det som at hun spiser mindre mat for å kunne maule kos og sukkerfritt . Skal jeg kose meg så blir det gjerne sukkerfritt her og men ikke hver dag , ikke en gang hver helg . Knasker gulrøtter og sunne ting heller . For meg var det viktig å bli kvitt vekt for helsens skyld at man føler seg bedre er en bonus . Hun har jo pålagt seg selv en avhengighet som er like ille som andre avhengigheter . Og sukkerfrie ting er veldig dyrt så den damen der er ikke av den billige sorten når man legger til alt det andre hin shopper 😬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 9. juli #588 Del Skrevet 9. juli Ikke rart hun har slitt mye med betennelser og blitt ufør etterhvert når kroppen fylles enten av store mengden sukker, eller store mengder gift aka sukkerfritt godteri. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. juli #589 Del Skrevet 9. juli Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. juli #590 Del Skrevet 10. juli Tråden er ryddet for ryktespredning og persondebatt. Minner om at reglene også gjelder for PM. Sol, admin. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 13. juli #591 Del Skrevet 13. juli Teåden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 22. juli #592 Del Skrevet 22. juli Nå er iallefall barnet på Snap igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampefeber Skrevet 22. juli #593 Del Skrevet 22. juli spirå12 skrev (8 timer siden): Nå er iallefall barnet på Snap igjen... Selvsagt er han det, dessverre. Både far og farmor burde respektere at mor ikke vil at han skal eksponeres. Nå vet vi hva han gjør til enhver tid. Det er ikke greit. Selv om jeg ikke har sett barnets ansikt hadde jeg kjent han igjen på kroppsspråk, og det lange håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 22. juli #594 Del Skrevet 22. juli Lampefeber skrev (8 minutter siden): Selvsagt er han det, dessverre. Både far og farmor burde respektere at mor ikke vil at han skal eksponeres. Nå vet vi hva han gjør til enhver tid. Det er ikke greit. Selv om jeg ikke har sett barnets ansikt hadde jeg kjent han igjen på kroppsspråk, og det lange håret. Tenker det er bebissen som menes her 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampefeber Skrevet 22. juli #595 Del Skrevet 22. juli Tessa12 skrev (21 minutter siden): Tenker det er bebissen som menes her Det er rart babyen eksponeres all den tid far ligger lavt i terrenget selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 22. juli #596 Del Skrevet 22. juli Lampefeber skrev (4 minutter siden): Det er rart babyen eksponeres all den tid far ligger lavt i terrenget selv. Igrunnen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 24. juli #597 Del Skrevet 24. juli Veldig spesielt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 24. juli #598 Del Skrevet 24. juli Lampefeber skrev (På 22.7.2024 den 20.06): Det er rart babyen eksponeres all den tid far ligger lavt i terrenget selv. Hvorfor ligger far lavt i terrenget?? Eller - hvordan? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despacita Skrevet 27. juli #599 Del Skrevet 27. juli Vintermåne skrev (På 24.7.2024 den 22.27): Hvorfor ligger far lavt i terrenget?? Eller - hvordan? 🤔 Mener vel at han er lite aktiv i sosiale medier i forhold til resten av slekta, og vises aldri på Nina sin snap f.eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampefeber Skrevet 3. august #600 Del Skrevet 3. august Da er det rølpefest igjen med disse Turbogreiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå