AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #21 Del Skrevet 8. november 2022 De to første gangene, ja. Men i fjerde forsøk var jeg bare helt whatever...så da gikk det bra. Tror det er lurt å ikke la det gå så lang tid mellom hvert forsøk, ikke flere måneder. Anonymkode: 938ba...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #22 Del Skrevet 9. november 2022 Gratulerer TS👏👏 Anonymkode: 2bd93...b10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #23 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2022 den 10.23): Takk for tips! Jeg må bare ta det med ro og ikke stresse. Jeg blir stressa fordi jeg vet at det er satt av tid til prøven. Hva skjer om jeg bruker 5 minutter på å finne et sted å snu? Bruker lang tid på å parkere? Kjører feil og ødelegger hele den planlagte ruta? Men jeg må bare drite i det der. Vet noen om det er mulig å spørre om ruta før vi begynner å kjøre? Hvor skal vi kjøre, og blir det mest landevei eller bykjøring? Jeg liker minst å kjøre motorvei, så det hadde vært greit å vite om jeg skal det eller ikke. Skal jeg det ikke, så er det ett stressmoment mindre. Skal jeg det, så forbereder jeg meg på det. Det er ikke sånn at jeg vanligvis stresser når jeg kjører på motorvei. Men da har jeg ingen å bevise noe for, så jeg tar færre forbikjøringer enn det kjørelærer mener jeg bør. 😅 Anonymkode: 2e23a...dfd Hadde det akkurat likt deg. Strøk på første med en streng sensor og gjorde alt galt. Et par mnd etter hadde jeg øvd på akkurat de tingene jeg tullet med sist, og var fortsatt så nervøs at jeg verken sov den natten eller klarte å spise frokost før oppkjøringen. Fikk en veldig behagelig og rolig sensor, som sa jeg kunne ta pause underveis hvis jeg ønsket det siden jeg var så nervøs. Det eneste jeg tenkte mens jeg kjørte var - "hold deg rolig, tenk" - hver gang jeg kom til en ny vei eller ny situasjon så tenkte jeg - "behold roen, dette kan du, nå er du på forkjørsvei 40", eller kom på motorveien - "ta det helt rolig, akselerer på vei ut, hold rolig jevn fart, hold farten når du skal av motorveien" - kom til rundkjøring -" sakk ned farten, hold deg til feltet ditt, blink og overdriv hver eneste blindsone" osv .. slik snakket jeg til meg selv gjennom hele timen og stod med glans Anonymkode: 59b4e...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå