Gjest Cid Skrevet 2. november 2022 #21 Del Skrevet 2. november 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Ser for meg at Kvakke kan bli litt som SE da hun var på Farmen, gråt mye over de dyrene. Frøkenfryden vil bare kose seg, la andre jobbe på. Er alltid noen sånne inne på Farmen. Smith tror jeg kan finne på å provosere, være tøff, the big boy. Cid spiller nok opp, irriterer Smith til det klikker for Smith og Cid ligger klistret i en vegg eller noe. Villfisker og Cid kan bli gode venner, ramp og kriminell liksom. Spennende. Kanskje like spennende som Home and Away 😄 Bra skrevet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. november 2022 #22 Del Skrevet 2. november 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Bra skrevet 😄 Takk, men dette er bare noen tanker. Det blir spennende å følge med på dette! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. november 2022 #23 Del Skrevet 2. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Jeg skal vinne! Ingen dyr skal slaktes!!!! Det bestemmer jeg 😁😁😁 Men slaktinga er jo det artigste 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. november 2022 #24 Del Skrevet 2. november 2022 Ford3000 skrev (46 minutter siden): Takk, men dette er bare noen tanker. Det blir spennende å følge med på dette! 😄 Kanskje du dukker opp som utfordrer Har vurdert å ha en torpet med tidligere utestengte brukere men føler at det blir å gå for langt 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. november 2022 #25 Del Skrevet 2. november 2022 Cid skrev (47 minutter siden): Kanskje du dukker opp som utfordrer Har vurdert å ha en torpet med tidligere utestengte brukere men føler at det blir å gå for langt 😝 Haha... du, jeg var SÅÅÅÅÅ glad for at jeg slapp å være med på Farmen KG-edition, så det å sette meg som utfordrer ville vært trist for min del. Har aldri hatt lyst til å delta på noe ekte Farmen heller, for jeg syns slike programmer, satt tilbake i tid, måtte vært mer tidsriktig mtp klær og utstyr. Jeg skjønner folk vil ha dagsaktuelle klær, men blir ikke det samme. Jeg følger mer enn gjerne dine påfunn på denne tråden, men ikke sett meg der som noe utfordrer i en sesong to. Da blir jeg såfall et skikkelig råttent eple som vil gjøre det surt for alle rundt meg 🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. november 2022 #26 Del Skrevet 2. november 2022 Ford3000 skrev (11 minutter siden): Haha... du, jeg var SÅÅÅÅÅ glad for at jeg slapp å være med på Farmen KG-edition, så det å sette meg som utfordrer ville vært trist for min del. Har aldri hatt lyst til å delta på noe ekte Farmen heller, for jeg syns slike programmer, satt tilbake i tid, måtte vært mer tidsriktig mtp klær og utstyr. Jeg skjønner folk vil ha dagsaktuelle klær, men blir ikke det samme. Jeg følger mer enn gjerne dine påfunn på denne tråden, men ikke sett meg der som noe utfordrer i en sesong to. Da blir jeg såfall et skikkelig råttent eple som vil gjøre det surt for alle rundt meg 🤠 Hehe ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. november 2022 #27 Del Skrevet 2. november 2022 Entern skrev (1 time siden): Men slaktinga er jo det artigste 🥲 Nei! Skal jeg slakte deg eller? Hæææ? 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. november 2022 #28 Del Skrevet 2. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (43 minutter siden): Nei! Skal jeg slakte deg eller? Hæææ? 😢 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. november 2022 #29 Del Skrevet 2. november 2022 Entern skrev (1 time siden): 😲 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2022 #30 Del Skrevet 2. november 2022 Cid skrev (9 timer siden): Jeg har tenkt å legge ut forskjellige episoder når jeg føler for det så håper at dere lar meg ha styringen på historiefortellingen her 😄 (altså at bare jeg legger ut episoder her slik at jeg har kontroll på historien ) Jeg kan love på forhånd også at jeg ikke har tenkt å sette dere i noen perverse situasjoner i løpet av oppholdet, dette er en (69 fri) historie 😁 Jeg har heller ikke tenkt å tagge dere mer enn i denne posten slik at dere ikke blir spammet med varsler 😅 Det er nå klart for første sesong av Farmen Kvinneguiden, de 14 deltakerne er Meg @Entern @TheHairyToothfairy @Agent smith @Adobyen @SVK @Villfisker @AliceNextDoor @Hoppetaujenta @Frøkenfryden @Kvakkekyllingen @jukkapalme @Embla Othea @Peanut Haha👍😂🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2022 #31 Del Skrevet 2. november 2022 Cid skrev (8 timer siden): Uke 1 Presentasjoner Deltagerne ankommer Kåge gård, deltakerne presenterer seg kort Meg: Jeg heter Cid og jeg en liten ramp fra Ålesund som har mye god humor, jeg tror at jeg vil få de andre deltakerne til å le mye Entern: Jeg heter Entern og jeg er glad i rogue spill, jeg har valgt å entre farmen for å vise at vi (gamle) menn ikke er så udugelige som ungdomma skal ha det til 🧔🏻♂️ Tannfeen (jeg bruker forkortelser på lengre navn fordi jeg er lat 😝) Jeg heter TheHairyToothfairy, jeg er med for å vinne en ny bil siden noen ødela min forrige 😒 og en hytte som jeg har tenkt å bygge på toppen av fjellstua Smith: Jeg heter Agent smith (dere må huske å ha liten forbokstav på smith der) Jeg er på farmen for å pynte mest mulige jævler her, hvis jeg vinner farmen så skal jeg pynte alle som kommer til hytten min Adobyen: Jeg heter Adobyen og jeg er her fordi jeg vil vinne bil som kan selge for å få råd til Adobe Photoshop, jeg ble også kastet ut av leiligheten min så jeg har ingen plass å bo 😢 og jeg SVK: Jeg heter SVK (Kort for Svein Vidar Konrad) Jeg vil vise folket at vi kjemper kan være like greie som dere vanlige små folk, jeg akter å jobbe og stå på! Villfisker: Jeg heter Villfisker og jeg er egentlig på rømmen fra myndigheten for å ha fisket ulovlig så jeg håper at jeg vinner farmen slik at jeg kan kjøre min nye bil til Mexico Alice: Jeg heter AliceNextDoor og jeg meldte meg på fordi jeg bokstavelig talt bort borte ved nabogården Jeg vil gjerne vinne farmen slik at jeg får en ny bil som jeg kan kjøre til butikken med og handle Hoppe: Jeg heter Hoppetaujenta og jeg er veldig glad i å hoppe Jeg vil veldig gjerne vinne farmen slik at jeg kan bygge en hytte på Lønneberget så jeg kan få ferie fra frierne mine av og til Fryden: Jeg heter Frøkenfryden og jeg er her for å bli hedret og kose meg med god mat og vin Dette er vel hver gang vi møtes? Ikke? Faen! Kvakke: Jeg heter Kvakkekyllingen og jeg er her for å bli kjent med min indre kylling 🐥 Jeg er i mot slakt og kommer til å grine i protest hvis det skjer jukkapalme: Jeg heter jukkapalme og jeg er her fordi jeg har sett mye på farmen og jeg har lyst til å delta i allianse og skape drama Embla: Jeg heter Embla Othea og jeg kommer fra Emblem……… Neida kødder Jeg er her for å lære å melke ku, jeg elsker kumelk! Peanut: Jeg heter Peanut, jeg er oppkalt etter Peanut fordi foreldrene mine likte Peanuts. Jeg er her å slippe unna naboene mine 😒 Veldig Fryden! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. november 2022 #32 Del Skrevet 2. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Veldig Fryden! 😁 Jeg har også fått med meg at fryden liker god mat og vin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. november 2022 #33 Del Skrevet 2. november 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Veldig Fryden! 😁 Ja🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. november 2022 #34 Del Skrevet 2. november 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Veldig Fryden! 😁 Hadde vi måttet reise det røde flagget da? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2022 #35 Del Skrevet 2. november 2022 Embla Othea skrev (2 timer siden): Jeg har også fått med meg at fryden liker god mat og vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. november 2022 #36 Del Skrevet 2. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Boblevin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2022 #37 Del Skrevet 2. november 2022 Cid skrev (27 minutter siden): Boblevin? Jupp😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2022 #38 Del Skrevet 2. november 2022 Cid skrev (31 minutter siden): Hadde vi måttet reise det røde flagget da? 😅 Hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. november 2022 #39 Del Skrevet 2. november 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Hva betyr det? Når noen har skadet seg, tenker hvis du fikk hysterisk anfall 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2022 #40 Del Skrevet 2. november 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Når noen har skadet seg, tenker hvis du fikk hysterisk anfall 😅 Neida jeg er tøff! Spiser grøt ig drikker vann og underholder gjengen🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå