Gå til innhold

Marna Haugen - Kler seg ut som Dronning Elisabeth ( RIP) på halloween

Mintbird

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/video/ankom-fest-med-mystisk-mann/FDH6QM2n?fbclid=IwAR1wjkkaLUxdF6cPOpaYtfLkTA69U0AI-zdqT2zC8OXMKkeuBWdW0--AyPk

Synes ærlig talt dette er smakløst. Hun er knapt i jorden - hva ville folk sagt om noen kledde seg ut som Ari Behn måneden etter han gikk bort, eller kanskje Kong Harald når han avgår...

Og hva i huleste har dronning elisabeth med halloween å gjøre?? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er helt greit igrunn jeg. Mangen kler seg ut som kjendiser på halloween, og det var mangen som kledde seg ut som henne leeeeeeenge før hennes død verden over..

https://www.nettavisen.no/livsstil/ettaring-hylles-av-dronning-elizabeth-etter-dette/s/5-95-369364

https://www.google.com/amp/s/www.vogue.com/article/best-celebrity-couples-costumes-halloween/amp

Halloween handler jo tross alt ikke om å ta alt på ramme bokstavtro alvor og være gravalvorlig heller..

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker iallfall at man ikke kan sammenligne en naturlig død av et meget gammelt menneske med et tragisk selvmord. Hun var en stor person som døde av alderdom, så jeg ser ikke noe galt i å kle seg ut som henne selv om det er kort tid siden dødsfallet. Kanskje det er en hyllest?

• Liker 34
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (1 minutt siden):

Tenker iallfall at man ikke kan sammenligne en naturlig død av et meget gammelt menneske med et tragisk selvmord. Hun var en stor person som døde av alderdom, så jeg ser ikke noe galt i å kle seg ut som henne selv om det er kort tid siden dødsfallet. Kanskje det er en hyllest?

Jeg oppfattet det faktisk som en hyllest til den døde dronningen!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonobilis

En ikke-sak. Selvfølgelig er hun kjendis, men jeg har flere venner som også kjørte Dronning Elisabeth på årets Halloween.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppfattet det som en hyllest, og syns det var et kult kostyme. Jeg syns Pelle K sin Tom Hagen og hvem det nå var sin Anne Elisabeth Hagen var veldig mye verre. 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å se problemet her. Hennes død var ikke en tragisk og alt for tidlig død. Det var en dame som hadde et langt rikt liv.  

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man klarer å bruke energi på. La mennesker holde på slik de vil i sine liv, så kan du kle deg slik du vil.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk og kreativt av Marna!😂 

Gøy å se noe annet enn vampyrer og avatarer. Synes forresten flere kjendiser imponerte med mer utradisjonelle kostymer i år👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har jo kledd seg ut som henne lenge før hennes død. Dessuten synes jeg det er gøy når damene kler seg ut som noe annet enn sexy heks, sexy nonne, sexy sykepleier eller sexy katt🙄

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun så riktig så trivelig ut jeg. Hadde hun vært dekket av blod med en øks i hodet så hadde det nok sett litt annerledes ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig mange ting å kritisere Marna for, men dette er IKKE en av dem. Sjekket nå, og syntes det var et kult kostyme! Helt innafor. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth

Folk har bestandig kledd seg ut som kjente mennesker som har gått bort på halloween.

Endret av You'reNothingToMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh no!
Jeg syns det er smakløst at en innavlet familie som er i slekt over hele Europa som har stjelt fra og drept folk i århundrer skal forgudes, jeg for min del, men hey, we're all different.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreveralone skrev (12 timer siden):

Kult kostyme men jeg så bildet før jeg så navnet og trodde det var Simon Andersen 😌

Enig, hun lignet mer på Simon  Andersen som Wenche Foss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...