Gå til innhold

Grenseløst forelsket - Danmark


Vampyrina

Anbefalte innlegg

Jeg er seks episoder inn og:

De to guttene med amerikansk/kanadisk kjæreste er kjedelige. Faren til hun i Florida er avskum, ville aldri hatt noe med ham å gjøre hadde jeg vært henne. Og kjæresten hennes virker rar, ett eller annet som skurrer der. Dessuten har han en fæl munn og lepper, altså utseendemessig. Som drolter rundt munnen. Hva hun ser i ham er et mysterie.

Og Berit; hvorfor importere kjæreste hvis en er raka fant? Og det er jo helt klart at hun er hans billett inn i europa, hvordan går det an å være så blind? Apropos: Han blinde er enten ekstremt nervøs, eller så er det en diagnose vi ikke har fått vite om. Hadde også vært veldig skeptisk til Charity som maser om barn etc. Jeg hadde tenkt at det ville vært for å ha pressmiddel og en måte for å få penger. Hvorfor tyr folk til lutfattige afrikanere når de vil ha kjæreste?

Poul er litt ufyselig, og sinnesutbruddene er garantert en av grunnene til skilsmissen og at han ikke har kontakt med sine fire barn. Synes litt synd på kjæresten hans, det er sårbart å være ny i et land uten å kjenne noen, og ikke engang truffet mannen sin bortsett fra skype. Alt de gjør for å få et bedre liv for seg og sine, fatter det ikke. Er det så fælt på Filippinene?

Han på Cuba virker mest oppegående av hele gjengen, og tydelig skuffet etter å ha hatt fantasier om henne og Cuba i halvannet år. Jeg har opplevd noenlunde likt, møtt ei engelsk jente på ferie, hadde det kjempekjekt og da jeg kom hjem romantiserte jeg henne og ferien opp i skyene. Da jeg omsider møtte henne i London igjen var magien borte, så jeg forstår ham bedre enn de andre. Men Cuba er langt å reise og ikke var hun særlig pen heller, men det er nå subjektivt.

 

Jeg vet ikke hva det er med disse seriene, har sett de norske sesongene, og begynt på den svenske. Det er noe med de som gjør at jeg ikke klarer la være å se dem. Litt guilty pleasure..

Endret av CCO
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskopi skrev (5 timer siden):

Charity

Men hva er det med kjæresten? Ja, han er blind, men den ruggingen/vuggingen han holder på med er rart. Hva kan det være? Har ikke noe med at han er blind, jeg kjenner ei som er blind og hun gjør ikke det. 
lurer på hvorfor han danske som er med Regila ikke har kontakt med ungene sine? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bryter ut i tårer ganske ofte, tror det er mye innestengt frustrasjon og sorg i ham. Samtidig er det lett å tenke seg at utålmodigheten og sinnesutbruddet har noe med det å gjøre. F.eks når han skal fylle melk på tankbilen, mister helt hemningene, og det er med kamera pekt rett på ham i tillegg...!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ada@ skrev (1 time siden):

Men hva er det med kjæresten? Ja, han er blind, men den ruggingen/vuggingen han holder på med er rart. Hva kan det være? Har ikke noe med at han er blind, jeg kjenner ei som er blind og hun gjør ikke det. 
lurer på hvorfor han danske som er med Regila ikke har kontakt med ungene sine? 

Han blinde tipper jeg har autisme. NOE er det i alle fall. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (På 25.8.2023 den 21.12):

Han blinde tipper jeg har autisme. NOE er det i alle fall. 

Ja, jeg har også tenkt autisme. Han er også eks prematur så mulig man kan få mannerismer av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som har sett siste sesong? :)

kjenner jeg blir litt flau over poul erik som er så kresen i matveien at han blir sur når Regila lager noe litt annerledes enn han forventer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norway4 skrev (3 timer siden):

Er det helt slutt på dette showet? Stoppet jo på episode 5, sesong 2.

Jeg ser det på Discovery+ og så 8 og siste episode nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Elsker sjokolade said:

Jeg ser det på Discovery+ og så 8 og siste episode nå. 

skriveleif fra meg. skulle stå 8, sesong 2. rar slutt. forrige sesong hadde 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spoiler

Jeg blir så oppgitt over hun på 22 som har giftet seg med han fra Mexico. Hun jobber knapt, men vil ikke gjøre husarbeid, så mannen må betale for at noen skal komme hjem til dem for å rydde og vaske.

Og så vil hun heller ikke gå på tur eller aktivisere hunden som helt tydelig er understimulert. Og så klager hun på at den tygger i stykker ting og er så rampete. Så hun mener de nå bør betale noen for å gå på tur med den også selv om de sliter med økonomien.

I tillegg sover hun til langt på dag. Fatter helt ærlig ikke hva han ser i henne annet enn et pent utseende. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...