Gå til innhold

Grenseløst forelsket - Danmark


Vampyrina

Anbefalte innlegg

Hun amerikanske virker så umoden og barnslig, håper hun vokser det fort av seg. 

Han musikeren som reiste til Cuba og var skuffa over at hun ikke var så feminin eller så ut som han trodde, ordnet han det slik at han ikke har noe bolig å komme tilbake til før på flere måneder? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvitstrietapet skrev (22 timer siden):

Hun amerikanske virker så umoden og barnslig, håper hun vokser det fort av seg. 

Han musikeren som reiste til Cuba og var skuffa over at hun ikke var så feminin eller så ut som han trodde, ordnet han det slik at han ikke har noe bolig å komme tilbake til før på flere måneder? 

Jeg trodde først at hun fra Cuba var en mann. Hun hadde kraftig skjeggvekst.

Jeg forstod det slik at han hadde ingen sted å være når han kom tilbake😬🤷‍♀️
 

Hun amerikanske ser ut som hun myser hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (1 time siden):

Jeg trodde først at hun fra Cuba var en mann. Hun hadde kraftig skjeggvekst.

Jeg forstod det slik at han hadde ingen sted å være når han kom tilbake😬🤷‍♀️
 

Hun amerikanske ser ut som hun myser hele tiden.

Oi, hadde hun? Tror jeg må se det en gang til, la ikke merke til det! Det er risikabelt av ham da, med mindre han har tenkt å bo hos henne nå fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (1 time siden):

Oi, hadde hun? Tror jeg må se det en gang til, la ikke merke til det! Det er risikabelt av ham da, med mindre han har tenkt å bo hos henne nå fremover. 

Så skjeggveksten selv, men hun så helt lik enn på de videoene som ble vist av henne fra første gang han var på Cuba, så skjønner ikke hva han mente med at hun så mindre feminin ut 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill bringebær skrev (14 minutter siden):

Så skjeggveksten selv, men hun så helt lik enn på de videoene som ble vist av henne fra første gang han var på Cuba, så skjønner ikke hva han mente med at hun så mindre feminin ut 🤔

Nå har jeg sjekket og niglodd, faktisk så har hun skjeggvekst, men det hadde hun på den filmsnutten fra stranden hvor de kosa sist, så det er jo ikke noe forskjell fra da til når han dro ned igjen :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (4 timer siden):

Nå har jeg sjekket og niglodd, faktisk så har hun skjeggvekst, men det hadde hun på den filmsnutten fra stranden hvor de kosa sist, så det er jo ikke noe forskjell fra da til når han dro ned igjen :klo:

Kanskje hun har pcos?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han musikeren i Cuba burde egentlig bare avbryte reisen sin og dra tilbake til Danmark mens han ennå har penger. Det er tydelig at han kun er banken hennes. 
 

Men han blinde mannen og Charity er kjempesøte da. Håper det forblir sånn, selv om jeg ser småklipp at det blir drama fremover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (På 10.11.2022 den 22.57):

Kanskje hun har pcos?

Ja, det er mulig, synes det er rart om han merker det først nå. 

bonsaijenta skrev (2 timer siden):

Han musikeren i Cuba burde egentlig bare avbryte reisen sin og dra tilbake til Danmark mens han ennå har penger. Det er tydelig at han kun er banken hennes. 
 

Men han blinde mannen og Charity er kjempesøte da. Håper det forblir sånn, selv om jeg ser småklipp at det blir drama fremover. 

Han sa hun kjøpte kjøtt til kirken for 2600 CUC, jeg kunne nesten ikke tro det da jeg sjekket valutaen, men 1 amerikansk dollar er 1 cuc, så han han må jo være blakk snart? 

Han blinde er så skjønn at jeg blir helt varm :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (50 minutter siden):

Ja, det er mulig, synes det er rart om han merker det først nå. 

Han sa hun kjøpte kjøtt til kirken for 2600 CUC, jeg kunne nesten ikke tro det da jeg sjekket valutaen, men 1 amerikansk dollar er 1 cuc, så han han må jo være blakk snart? 

Han blinde er så skjønn at jeg blir helt varm :ler:

Ja, han har kun 30 tusen danske kroner som skal holde i 4 måneder. Med det forbruket hennes, så holder det kun i 1mnd. 
 

Ja de i Uganda vil jeg se mer av, men trenger ikke å høre han beskrive hvordan tungen hennes kjennes ut😅

Jeg syns de har altfor mange par i serien. Det blir vanskelig å holde oversikten. 
 

Hun gamer dama har så dårlig råd at hun ikke har råd til å fylle bensin. Da skjønner jeg ikke hvorfor hun tar en kar inn i landet som er avhengig av henne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hun der Charity friker meg ut 😳 Maser om sex i eningen. Ligger på senga foran kamera og snakker om alt hun gjør med han, hva hun vil gjøre med han, og hvor bra det var at han fikk en «orgazzzem». Han kan ikke se engang, og gjentar hele tiden at han vil ta det rolig. Veldig urovekkende situasjon som jeg egentlig ikke vil være flue på veggen i. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (16 timer siden):

Hun der Charity friker meg ut 😳 Maser om sex i eningen. Ligger på senga foran kamera og snakker om alt hun gjør med han, hva hun vil gjøre med han, og hvor bra det var at han fikk en «orgazzzem». Han kan ikke se engang, og gjentar hele tiden at han vil ta det rolig. Veldig urovekkende situasjon som jeg egentlig ikke vil være flue på veggen i. 

Ja, det blir litt too much... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (8 minutter siden):

Synes det er litt rart at han ikke har villet ha sex enda

Kanskje han er en av de få anstendige mannfolka som finnes, og derfor ikke vil ha sex med damen og utnytte henne for sex før han vet helt sikkert om det blir dem? At han ikke vet hva han føler for henne ennå, og vil se det an først før han har sex med henne? Kan hende at det er derfor.

Da kan jo ikke damen skrike opp om at han bare har utnyttet henne om han en dag sier at beklager, dette funker ikke, vi må gå skilte veier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Lerke987 said:

Synes det er litt rart at han ikke har villet ha sex enda

Han har krysset en del barrierer allerede på dette første besøket, og er heldigvis trygg nok på seg selv til å si at han ikke vil la seg presse til noe han ikke enda er klar for. Voksen og fornuftig mann, det er fint å se!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (22 minutter siden):

Synes det er litt rart at han ikke har villet ha sex enda

Han er vel jomfru? Forståelig at han tar det rolig, hun er veldig på. Veldig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor han Poul Erik ikke har kontakt med familien sin? I siste epsiode sa han at ungene til Regila skal komme til Tyskland. Håper det går bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den dansk amerikanske paret som forlovet seg, jeg vet ikke jeg altså, hun virker litt for show med hele greia mens han er litt mer realist og jordnær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Forferdelig til mas om sex og intimitet på Charity og hun danske som bor i USA virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen, akkurat.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Jeg har akkurat begynt å se på denne serien nå - ser på FEM nå - tror de har sånn reprise-sommer, så de har lagt ut 3 episoder så langt….. 

hun Berit ….. herregud ……. Det er så opplagt billett ut av Nigeria- hvordan er det mulig liksom? 
han blinde…… hmmmm- han er jo veldig «rar» - virker nesten som det «feiler» ham noe- og hun er veldig PÅ😳 syns det er litt voldsomt å lage tv av faktisk 😬 

fikk også veldig dårlige følelse på han amerikaneren som er sammen med hun danske, de som bor i USA..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...