Gå til innhold

Grenseløst forelsket - Danmark


Vampyrina

Anbefalte innlegg

Ligger to episoder ute på discoveryplus nå. Er det noen som har sett? Det kan se ut som det blir mye drama her.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett de to første episodene. Var ikke så mye drama enda i hvert fall, men det kommer kanskje etterhvert når vi får se parene mer sammen med hverandre. Mange av parene har nettopp fått sin partner hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der blir det garantert mye drama ja.

Jacob får nok en utfordring med sin amerikanske kjæreste som er helt vant til sin selvstendighet ved å ha sin egen bil og har ett helt annet syn på hvordan hverdagen kan være.

 

Poul virker kjempe snill men ser tendenser til at han er veldig kritisk og er vant til å ha ting på sin måte og er veldig oppfarende når ting ikke går hans vei.

 

Berit tenker jeg er en typisk oppi årene dame som finner seg en nigerianer som gjør alt for å komme seg ut.

Dog må jeg si at han virker veldig søt med henne, han sett veldig mange verre tilfeller både på tv og irl.

At han forandrer livsstilen sin helt etter å komme til Danmark, tviler jeg på.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme par i denne serien:)

Likte best gamerdama i 50årene som håper han fra Nigeria vil spille sammen med henne når han kommer 😂

Liker minst Josh som er sammen med danske Angela. Virker som at han prøver å forme henne til å bli den dama han vil hun skal være. Får litt ubehagelige vibber av han.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (20 minutter siden):

Det står det skal komme ny episode hver fredag, hvorfor ligger ikke episode 3 ute nå?

Det samme lurer jeg også på.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosol skrev (På 2.11.2022 den 10.05):

Morsomme par i denne serien:)

Likte best gamerdama i 50årene som håper han fra Nigeria vil spille sammen med henne når han kommer 😂

Liker minst Josh som er sammen med danske Angela. Virker som at han prøver å forme henne til å bli den dama han vil hun skal være. Får litt ubehagelige vibber av han.

Jeg likte ikke josh fyren heller, virker som han ser for seg nøyaktig hvordan ting skal bli, og i stede for å forme seg etter det som skjer og de man møter, så presser han jenta inn i sitt syn. 

Han som bor i Tyskland, Poul? Han sa noe om at han hadde ikke troa på sånne nymotens forhold, eller ca noe der, må si jeg lurer på hva som menes her, men tipper det kommer frem.. :ler:

han som er sammen med den amerikanske jenta, hun virker ganske skjermet og bortskjemt, "Im an American, I want my car". 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Går dette opprinnelig på dansk kanal...og hvilken er det i såfall? 

Det går opprinnelig på Discovery+ sin danske kanal, discoveyplus.com/dk. Jeg blir automatisk ført til den norske når jeg går inn der. Med VPN er det kanskje mulig.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymBbruker skrev (1 time siden):

Det går opprinnelig på Discovery+ sin danske kanal, discoveyplus.com/dk. Jeg blir automatisk ført til den norske når jeg går inn der. Med VPN er det kanskje mulig.

Går på norsk Discovery også 🙂

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danmark er så fint! Mange gode minner derfra.
København på sommeren.... ah!
Roskilde, Aalborg, Padborg, Århus, Odense.... love it

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (På 5.11.2022 den 14.00):

 

Han som bor i Tyskland, Poul? Han sa noe om at han hadde ikke troa på sånne nymotens forhold, eller ca noe der, må si jeg lurer på hva som menes her, men tipper det kommer frem.. :ler:

Han mener nok at kvinnen hører hjemme på kjøkkenet. Og skal stille opp for mannen i senga. Virker som en sånn fyr... Tipper det blir trøbbel der etter hvert. Synes ikke akkurat hun så så veldig forelska ut heller, akkurat.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Angela virker litt fjern. Han Josh sier at han ikke bestemmer over henne, men det virker som om han står bak hennes avgjørelse om å fjerne tatoveringene. Sær fyr. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill bringebær skrev (2 timer siden):

Syns Angela virker litt fjern. Han Josh sier at han ikke bestemmer over henne, men det virker som om han står bak hennes avgjørelse om å fjerne tatoveringene. Sær fyr. 

Hun drømmer nok om et liv i sus og dus, og vil gjerne være en trofèkone. Og gjør alt han vil, for å være det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp sett første episoden. Han lastebilsjåføren og jenta blir det litt utfordring tror jeg.

Det virker som om han har mye sinne lagret etter skilsmissen. Han har ingen nettverk eller familie. Synes veldig synd på hun Regila. 
 

Angela og Jason. Hvor skal jeg begynne?🙈 Mye å ta tak i der.

Endret av bonsaijenta
.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Robin som reiste til Uganda er så rar, men samtidig litt søt og totalt uerfaren. 
Angel og Jason🤦🏽‍♀️tenker bare «Run Angel Run!» 

Nigera/Sverige , ikke troa i d hele tatt, han skal bare ha en billett ut fra Nigeria.

Cuba paret….Tja! Tror ikke d er suksess heller, blir nok mye drama .

Poul og Regila kommer nok til å funke, tror de er forelsket og  hun har bein nok i nesa til å få det til å fungere godt. 

Jakob og Christina engasjerer ikke.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...