Gå til innhold

Husker du Helene og gutta?


Rusjenten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg husker en storyline som var så syk at jeg lurer på om jeg misforsto alt. 

Det var mot slutten av serien, etter at Helene hadde fått platekontrakt eller noe og sang i en slags nattklubb. 

Det var ei heks i serien (Natalie?) som skulka rundt og prøvde å stjele Gutta og bare var sleip og fæl. 

Men så skjedde det noe i en episode jeg ikke fikk se (måtte sikkert spise middag). Jeg husker ikke om jeg ble fortalt det av noen som fikk se eller om jeg skjønte det fra de andre episodene, men Heksa dro på nattklubben(?) og der ble hun voldtatt av en gjeng med menn (??!!??) 

Da blei Heksa snill og de andre måtte hjelpe til med å få hevn. Så de andre jentene dro til nattklubben og fant mennene, og så lurte de dem med til bandøvingskjelleren. Jeg tror de lata som de skulle ha sex med dem (alle inne på det samme rommet ...), iallfall fikk de mennene til å kle av seg. Og da spratt Gutta ut av noen store pappesker og tok bilder av dem. Og så var alle fornøyde, for å bli tatt nakenbilde av (i en verden før internett) er visst en passende straff for gruppevoldtekt. 

Er ikke dette litt i mørkeste laget for Helene og gutta? Er det noen som husker hva som egentlig skjedde? 

 

Jeg gikk i 5-6. klasse da Helene og gutta gikk på TV. Vi skjønte allerede da at det var en dårlig serie, men vi klarte ikke å la være å se på likevel. 

Jeg husker de bytta ut karakterene med en ny likedan når noen slutta. Det var en Etienne der i starten, da han slutta kom Sebastian, som var nesten identisk. Jeg husker ikke hvem som var kjæresten til Etienne, men jeg tror hun også slutta og ble erstatta av Laly, som da måtte bli kjæreste med Sebastian. I starten var det en crazy amerikaner der (Joanna?), da hun slutta, endra Laly personlighet til å bli helt koko. Jeg tror heksa Natalie(?) ble snill over natta etter å ha blitt voldtatt(?), men da tror jeg det kom noen andre som måtte være heks. 

Jeg trodde studentlivet var som i Helene og gutta. Tre jenter bor på et bittelite rom og alle er kjærester med tre gutter som bor på et annet lite rom. De fikk ikke være sammen med kjærestene sine om nettene heller. Da serien avanserte til en lokasjon på rommet til Gutta, måtte de klatre inn vinduene for å besøke hverandre.  Trodde det var helt normalt 🤪. Jeg syntes synd på Benedicte og Jose som ikke fikk bo med de andre. Og så hang de bare på caféen og i bandøvingsrommet hele tida, de studerte aldri.

Og så gikk de i sånne små nattkjoler hele tida, også etter at de flytta sammen i det huset. Jeg trodde det var normalt og kult å gå i nattkjole, så jeg maste meg til å få en og sprada rundt i den hjemme selv om vi hadde besøk.

Jeg husker den teite musikken som vi bare fikk høre starten og slutten av, og jeg skjønte ikke hvorfor de ikke hadde noen til å synge? Hva slags musikk spilte de egentlig? Tror aldri de opptrådde eller spilte inn plate heller, hva øvde de til?

Jeg var kjempe"forelska" i Bruno, som var kjæresten til Adeline(?). Han spilte ikke noe, men han var med i bandet. Tror han sto ved siden av og var tekniker 🤪. Var stor sorg da serien tok et halvt års pause (det var en evighet i 6. klasse!). Da de endelig kom tilbake hadde de flytta til det huset, og Bruno var ikke der og ble ikke nevnt med et pip! 😭

Anonymkode: 9e8ce...c0a

Veldig godt oppsummert, men du glemte at de «trente» på treningssenteret😂

Anonymkode: 79082...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...