Gå til innhold

Husker du Helene og gutta?


Rusjenten

Anbefalte innlegg

Jeg digga denne serien så mye når jeg gikk på ungdomsskolen. Lurer på om jeg hadde fremdeles likt den.

Hva syntes du om denne serien? Husker du karakterene? Minnet mitt er litt rustent, men jeg husker Helene, Joanna, Nicolas, Jose... Christian(han var jo nusselig da) og hvem flere var det? En nydelig type som het Christoph tror jeg, hadde langt hår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja :ler:

Jeg tror ganske sikkert jeg hadde himla litt med øynene av den serien i dag, men den gang var det liksom slik det ultimate ungdomslivet skulle arte seg når jeg ble "stor".

Bo i en stilig leilighet sammen med gode venner, kjekke kjærester med nøttebrune øyne og halvlangt krøllete hår og studere. Herregud så tåpelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg ELSKET denne serien, lurte på om jeg skulle skulke da helene kom på senteret her, men jeg ombestemte meg, gikkbare i 6 klasse eller no sånt. Har masse filmer fra henne, og cder. Og bilder fra en konsert en veninne var på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, je husker serien.

Og jeg likte den kjempegodt. Aller mest rett og slett fordi e snakket fransk, og jeg lærte fransk på skolen, det var litt "kult".

Om jeg ville likt den i dag... det er vel kanskje ikke like sikkert nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKET denne serien, lurte på om jeg skulle skulke da helene kom på senteret her, men jeg ombestemte meg, gikkbare i 6 klasse eller no sånt. Har masse filmer fra henne, og cder. Og bilder fra en konsert en veninne var på.

åh åssen filmer da?

Jeg skulle så gjerne hatt helene og gutta på dvd, det hadde vært fett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spacegirl

Tåpelig serie. Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg ei venninne som var kjempefan av Helene og gutta, og hver gang jeg var hjemme hos henne satt vi foran tv'en og så på den serien. Og av alle ting så fikk jeg en Helene og gutta-cd av henne til jul. Kjempefin julegave :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Helene og gutta, men syntes det var en stinkeserie.

Enig. De danset til stygg musikk, bodde i studio, var karikaturaktige og satt på en side av bordet når de var på kafe. Så på pga ikke annet på tv etter skolen, og prøvde å snappe opp litt fransk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnssykt dårlig manus, musikk og ekstremt lavbudsjett (jfr. Glamour, kun interiørscener).

*synger falskt og med luft på stemmen: "quand je trouverai l'amour..."*

Endret av hera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sesselja

Huff, det var en skikkelig billig serie, både i manus og utførelse. Men jeg husker jeg syntes han Nicolas typen var kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fruktfat

en fryktelig fæl serie. dårlige skuespillere og bare dumt hele greia.

har ødelagt det franske språket for meg, synes det er fælt å høre på, minner meg jo bare om helene og gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane
Og tekstinga var fæl... uansett hva de sa, var det utropstegn på slutten av setningen. Alltid!

Det hadde jeg nesten glemt! Irriterte meg også.

Husker dere den sterile bokse-latteren? Alltid plassert på umorsomme steder, varte alltid like lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...