Rusjenten Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #21 Del Skrevet 5. desember 2005 Her blir serien slakta ja, hehe Noen flere fans der ute da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 5. desember 2005 #22 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja husker den. Det var en bra serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #23 Del Skrevet 5. desember 2005 Også samlet jeg på klistremerker som fantes i tyggiser husker jeg.Også bytta vi på skolen ← Jeg og!!! Jeg fulgte ivrig med, men min favoritt var Laly! Hun dro vel såvidt jeg husker etter at Sebastien var utro eller no? Det samme med joanna tror jeg *mimre* Også flyttet de til en hus etterhvert, der de bodde alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SissiB Skrevet 5. desember 2005 #24 Del Skrevet 5. desember 2005 Husker du karakterene? Minnet mitt er litt rustent, men jeg husker Helene, Joanna, Nicolas, Jose... Christian(han var jo nusselig da) og hvem flere var det? En nydelig type som het Christoph tror jeg, hadde langt hår ← Jeg elsket den serien Da eldstemann ble født, tok jeg meg tid til å stille inn videoen for å ta opp kveldens episode, før vi dro til fødeklinikken Tror ikke jeg hadde synes den var like god i dag. Men karakterene......du har glemt Laly, Benedicte og Linda. Husker Jose var min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 5. desember 2005 #25 Del Skrevet 5. desember 2005 Husker jeg var hekta på Helene og gutta. Favorittkjekkasen var Sebastian. http://images.google.no/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #26 Del Skrevet 5. desember 2005 Åh ja, klart jeg husker Helene og gutta. Var rimelig hektet en periode. Husker Helene var her i byn og skrev autografer på en kjøpesenter en gang. Nesten alle jentene i klassen skulket den dagen slik at vi kunne dra ut dit og få autografen Det var tider det gitt.. Men jeg er nok ganske så sikker på at jeg ikke hadde likt serien idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #27 Del Skrevet 5. desember 2005 En mer intetsigende og ræva tv-serie skal man lete lenge etter. En serie for dumme jenter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. desember 2005 #28 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg syntes vel egentlig aldri at serien var særlig bra, men var hekta på den allikevel, fjortis som jeg var. Kjekke gutter i kombinasjon med fransk gjorde susen. I dag tror jeg nok jeg kanskje jeg kunne sett en episode for nostalgiens skyld... Sébastien var den store favoritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. desember 2005 #29 Del Skrevet 5. desember 2005 Husker både Helene og gutta og modellskolen. Tragedier, men jeg var på Helene konsert i Bergen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #30 Del Skrevet 5. desember 2005 Husker serien så vidt. Når gikk den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. desember 2005 #31 Del Skrevet 5. desember 2005 Husker den jeg og, men så ikke mye på den for jeg syntes ikke den var noe særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. desember 2005 #32 Del Skrevet 5. desember 2005 Gikk den ikke for en 10 - 11 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #33 Del Skrevet 5. desember 2005 Søkte litt rundt jeg, og fant både bilder og fjernsynsprogram fra den gangen. Artig å se hva vi så på før realityseriene kom... Såper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 5. desember 2005 #34 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg husker serien, synes det var kjedelig og svært enkel. Men husker at jeg likte sebastian nok til å se noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumina Skrevet 5. desember 2005 #35 Del Skrevet 5. desember 2005 Klart jeg husker Helene og gutta :grine2: Syntes det var så stas å ha en tvserie med samme navn som meg.. Heter nemlig Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #36 Del Skrevet 5. desember 2005 http://helenerolles.free.fr/images/1erCie04.jpg Blitt eldre hun også. Jeg var en stor fan i sin tid. Er 30 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 5. desember 2005 #37 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, desverre husker jeg fremdeles den grusomme serien.. *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 5. desember 2005 #38 Del Skrevet 5. desember 2005 Hehe, ja, husker den serien. Begynte vel på TV da vi fikk TV2 hos oss, tror jeg gikk i 6.klasse da. Var helt hekta, drømte om å finne meg en franskmann (og det har jeg gjort - halvveis ), skulle dra til Frankrike og greier husker ikke hvem jeg syntes var kjekkest, det var vel sikkert et par-tre-fire av dem og. Men syntes hun ene var så kul, husker ikke navnet, men hun var vel sammen med Christian i starten tror jeg. Også likte jeg Laly. Husker navnene nå fordi jeg kikka på bilder. Hadde nok ikke likt serien i dag, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 5. desember 2005 #39 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Ja ja,klart jeg husker! Var hekta som bare det på denne serien! Syntes det var så stas med "ungdoms" forelskelser og intriger! Og klistermerkene som fulgte med tyggisen var samle objekt! Hadde nok vært morsomt å sett en episode i dag også,for å mimre litt! Men det var jo veldig ensformig da....Mye det samme! He he. Gøy og se igjen bilder he he! Lilletrollet http://trans.voila.fr/ano?systran_lp=fr_en...eleneweb.com%2F Endret 5. desember 2005 av Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smella Skrevet 5. desember 2005 #40 Del Skrevet 5. desember 2005 Så på den da jeg var yngre..Men digga den ikke.I dag hadde jeg nok krepert..Oppdaga jo de trutmunnene de satte opp,både på Helene sine og guttas Så ikke så lekkert ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå