Tiara07 Skrevet 22. mai #1861 Del Skrevet 22. mai Vårtegnet skrev (38 minutter siden): Hvordan kan dere si at Belinda driver med skuespill når det gjelder utbrenthet, fatigue …er dere helsepersonell eller bare sladrekjerringer? Belinda gjør og sier sikkert mye rar men å stille diagnoser her er bare slemt! Diagnosene har hun vel stilt selv... De fleste her lurer vel egentlig på om de stemmer... 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. mai #1862 Del Skrevet 22. mai Vårtegnet skrev (27 minutter siden): Hvordan kan dere si at Belinda driver med skuespill når det gjelder utbrenthet, fatigue …er dere helsepersonell eller bare sladrekjerringer? Belinda gjør og sier sikkert mye rar men å stille diagnoser her er bare slemt! Det er ganske åpenbart om man er litt kritisk til det en ser og ikke nødvendigvis godtar alt en får servert. For eks dette med å være utbrent. Den ene uka er hun full av energi og prosjekter. Det er det sikkert mange av oss som kan kjenne oss igjen i. Jeg gjør i alle fall det. Så går ting veldig trått. Man blir sliten. Utmattet. Noe hun bare må dele til følgerne sine. Jeg kjenner meg godt igjen i å kunne bli sliten. Det gjør sikkert mange av oss. Men har vi da egentlig energi og overskudd til å dele dette til gud og hvermannsen på Snapchat? Jeg har ikke det. De jeg kjenner som faktisk blir slitne har heller ikke det. Som oftest trekker vi oss litt unna SoMe i slike perioder nettopp for å ta vare på oss selv og ha overskudd til de nærmeste. Kanskje ikke første gangen vi blir utslitt men definitivt med litt erfaring. Men ikke Belinda. Hun nærmest øker SoMe tilstedeværelsen når hun er sliten. Men kanskje hun bare er unik og trenger dette? Så etter noen dager har hun lært mye og funnet «seg selv» og «nøkkelen til lykke». Og så smiler livet til henne og hun har energi igjen til alle prosjektene sine. Dette kan andre og oppleve. Naturligvis. Men de fleste som er så slitne som hun påstår hun er trenger mer enn en quickfix og noen dager med «hvile» før de kommer seg. Faktisk kjenner jeg ingen som kommer seg så fort som Belinda. Men så er det mer. For Belinda er jo verdens snilleste person. Det vet du sikkert. Du har sikkert fått det med deg du og at hun sier hun er så snill og har så mye omtanke for andre. For du ser det at hun vil gjerne hjelpe deg og med å få et bedre liv. Løsningen og svarene hun bokstavelig talt nettopp oppdaget kan du og få lære deg om du bare kjøper kurset hun lagde om det. For bare 5999 så kan du også bli «Bedre på livet» og lære det samme som hun lærte seg. Tenk så snilt! Og flaks! Men husk å skynde deg å melde deg på før alle plassene er tatt - for hun kjører kun dette kurset (til hun kjører neste, og neste…). Dette kunne jo vært en lykkelig historie hvor Belinda er unik og er en av få som både klarer å bli utbrent og finne løsningen på kort tid OG snekre sammen et kurs som hun kan selge til idi… andre i samme situasjon. Hun ville ikke vært den første som etter en tøff periode skal coache andre for en pen sum. Men det stopper ikke der. Slik det ofte gjør hos andre coacher. For etter noen uker/måneder så er hun jammen meg utbrent igjen. Tenk det. Hun som var så glad fordi hun fant løsningen på alle sine problemer og hva som gjorde at hun gikk på veggen, og solgte løsningen sin til andre, møtte veggen igjen! Tenk det. Så flaks. For etter noen dager så har hun funnet nye svar og løsninger. Bedre enn sist. Og kurset er naturligvis oppdatert. Så nå kan du og bli med på reisen hennes for bare 5999! Det er jo et kupp. Men frykt ikke - de som tok forrige kurset kan ta et minikurs bare for påfyllet - men hun legger vekt på at alle har nytte av hele kurset selv om en har tatt det før. Da hjelper man henne og med økonomisk støtte så det hadde vært fint om en valgte det. Men har en ikke råd kan en ta minikurset altså. For hun er jo så god og snill! Åpenbart er dette vare pisspreik. Det er «snake oil». Bullshitt. Svada. Det er et spill for å lure sårbare mennesker til å betale for hennes livsstil. Og er det ikke utbrent så er det noe annet. Hele tiden noe nytt. Og hun lærer hele tiden noe hun vil selge deg. Fantastisk så god hun er? Rene jomfru Maria. 26 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vårtegnet Skrevet 22. mai #1863 Del Skrevet 22. mai Snublefot62 skrev (1 time siden): Det er ganske åpenbart om man er litt kritisk til det en ser og ikke nødvendigvis godtar alt en får servert. For eks dette med å være utbrent. Den ene uka er hun full av energi og prosjekter. Det er det sikkert mange av oss som kan kjenne oss igjen i. Jeg gjør i alle fall det. Så går ting veldig trått. Man blir sliten. Utmattet. Noe hun bare må dele til følgerne sine. Jeg kjenner meg godt igjen i å kunne bli sliten. Det gjør sikkert mange av oss. Men har vi da egentlig energi og overskudd til å dele dette til gud og hvermannsen på Snapchat? Jeg har ikke det. De jeg kjenner som faktisk blir slitne har heller ikke det. Som oftest trekker vi oss litt unna SoMe i slike perioder nettopp for å ta vare på oss selv og ha overskudd til de nærmeste. Kanskje ikke første gangen vi blir utslitt men definitivt med litt erfaring. Men ikke Belinda. Hun nærmest øker SoMe tilstedeværelsen når hun er sliten. Men kanskje hun bare er unik og trenger dette? Så etter noen dager har hun lært mye og funnet «seg selv» og «nøkkelen til lykke». Og så smiler livet til henne og hun har energi igjen til alle prosjektene sine. Dette kan andre og oppleve. Naturligvis. Men de fleste som er så slitne som hun påstår hun er trenger mer enn en quickfix og noen dager med «hvile» før de kommer seg. Faktisk kjenner jeg ingen som kommer seg så fort som Belinda. Men så er det mer. For Belinda er jo verdens snilleste person. Det vet du sikkert. Du har sikkert fått det med deg du og at hun sier hun er så snill og har så mye omtanke for andre. For du ser det at hun vil gjerne hjelpe deg og med å få et bedre liv. Løsningen og svarene hun bokstavelig talt nettopp oppdaget kan du og få lære deg om du bare kjøper kurset hun lagde om det. For bare 5999 så kan du også bli «Bedre på livet» og lære det samme som hun lærte seg. Tenk så snilt! Og flaks! Men husk å skynde deg å melde deg på før alle plassene er tatt - for hun kjører kun dette kurset (til hun kjører neste, og neste…). Dette kunne jo vært en lykkelig historie hvor Belinda er unik og er en av få som både klarer å bli utbrent og finne løsningen på kort tid OG snekre sammen et kurs som hun kan selge til idi… andre i samme situasjon. Hun ville ikke vært den første som etter en tøff periode skal coache andre for en pen sum. Men det stopper ikke der. Slik det ofte gjør hos andre coacher. For etter noen uker/måneder så er hun jammen meg utbrent igjen. Tenk det. Hun som var så glad fordi hun fant løsningen på alle sine problemer og hva som gjorde at hun gikk på veggen, og solgte løsningen sin til andre, møtte veggen igjen! Tenk det. Så flaks. For etter noen dager så har hun funnet nye svar og løsninger. Bedre enn sist. Og kurset er naturligvis oppdatert. Så nå kan du og bli med på reisen hennes for bare 5999! Det er jo et kupp. Men frykt ikke - de som tok forrige kurset kan ta et minikurs bare for påfyllet - men hun legger vekt på at alle har nytte av hele kurset selv om en har tatt det før. Da hjelper man henne og med økonomisk støtte så det hadde vært fint om en valgte det. Men har en ikke råd kan en ta minikurset altså. For hun er jo så god og snill! Åpenbart er dette vare pisspreik. Det er «snake oil». Bullshitt. Svada. Det er et spill for å lure sårbare mennesker til å betale for hennes livsstil. Og er det ikke utbrent så er det noe annet. Hele tiden noe nytt. Og hun lærer hele tiden noe hun vil selge deg. Fantastisk så god hun er? Rene jomfru Maria. Det å være utbrent kan gi utslag i ulike former, det du og andre kjenner på behøver ikke være likt det jeg og andre kjenner på. Det vet jeg alt om og veldig raskt få ett stempel om man viser seg energisk, glad osv når man føler seg som verst. Jeg kan kjenne meg igjen i det Belinda forteller og det å være på SoMe kan være hennes måte å takle hverdagen på. Man skal være veldig forsiktig med å være så bastant når det gjelder helse hos andre mener jeg! Hva hun og mannen styrer med forretningsmessig skal jeg ikke utale meg om, der har jeg lest litt for lite til å mene noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. mai #1864 Del Skrevet 22. mai Vårtegnet skrev (21 minutter siden): Det å være utbrent kan gi utslag i ulike former, det du og andre kjenner på behøver ikke være likt det jeg og andre kjenner på. Det vet jeg alt om og veldig raskt få ett stempel om man viser seg energisk, glad osv når man føler seg som verst. Jeg kan kjenne meg igjen i det Belinda forteller og det å være på SoMe kan være hennes måte å takle hverdagen på. Man skal være veldig forsiktig med å være så bastant når det gjelder helse hos andre mener jeg! Hva hun og mannen styrer med forretningsmessig skal jeg ikke utale meg om, der har jeg lest litt for lite til å mene noe om det. Jada man skal være forsiktig med å dømme ! Men hva gjør du her nå da ? For meg virker det som du har for lite oppdateringer om Belinda generelt til å uttale deg ! Og bare henger deg opp i den utbrentheten ! Det er en sammenheng her som folk prøver å få frem da kan man hverken uttale seg om man ikke har fått med seg alt eller bare unnskylde denne utbrentheten hennes . Hun selger hva det måtte være for å opprettholde livsstilen der nede … Og ingen må fortelle meg at hun er hverken Jomfru Maria / Mor Therese eller what ever. Sleip som en ål i en tønne med snått det er det hun er …Spør henne da hvor venninnene hennes har tatt veien ?! 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. mai #1865 Del Skrevet 22. mai Vårtegnet skrev (27 minutter siden): Det å være utbrent kan gi utslag i ulike former, det du og andre kjenner på behøver ikke være likt det jeg og andre kjenner på. Det vet jeg alt om og veldig raskt få ett stempel om man viser seg energisk, glad osv når man føler seg som verst. Jeg kan kjenne meg igjen i det Belinda forteller og det å være på SoMe kan være hennes måte å takle hverdagen på. Man skal være veldig forsiktig med å være så bastant når det gjelder helse hos andre mener jeg! Hva hun og mannen styrer med forretningsmessig skal jeg ikke utale meg om, der har jeg lest litt for lite til å mene noe om det. Men er det ikke åpenbart at dette er skuespill når du har syklusen utbrent - snakking om utbrent - skryt av løsninger - salg av løsningen - pause - utbrent- - snakk om utbrent - skryt av løsninger - salg av løsninger og så gjentas det gang etter gang? Jeg vet at utbrent ikke følger et A4 mønster. Og ja for noen kan SoMe være en mestringsstrategi. Men er konstant pushing av coachingtjenester og en mestringsstrategi da? Skal det kortet kunne brukes for alle som driver likt som Belinda? "Jeg forstår at du synes jeg fremstår som en svindler, men det er faktisk en del av mestringsstrategien min for min privatøkonomi å prøve å selge deg ting jeg ikke kan eller har..." 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. mai #1866 Del Skrevet 22. mai Snublefot62 skrev (1 time siden): "Jeg forstår at du synes jeg fremstår som en svindler, men det er faktisk en del av mestringsstrategien min for min privatøkonomi å prøve å selge deg ting jeg ikke kan eller har..." 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 22. mai #1867 Del Skrevet 22. mai Vårtegnet skrev (20 timer siden): Har ikke sett så mye til Belinda men det jeg har sett de siste dagene så syns jeg hun er ei herlig, sår, ærlig jente. Orker ikke gå igjennom alt her så har sikkert gått glipp av noe grusomt siden tråden er så lang😂 Jeg var ganske "fan" av henne til å begynne med jeg også, men så begynte ting å skurre etter 6-12 mnd hvor jeg fulgte henne aktivt daglig.. for en ser det ikke til å begynne med, en må bruke tid på det! For hun virker som verdens snilleste, verdens mest støttende og en som virkelig ønsker å hjelpe andre sårbare mennesker til å begynne med! Men så etterhvert forstår man at det hele er et spill for galleriet! Å på de 18-24 mnd jeg har fulgt henne, så har venner kommet og venner har gått.. Belinda introduserte meg for (å dette står jeg virkelig inne for å mener) verdens fineste Victoria Goller, men etter noen mnd så plutselig var ikke de heller venner. Å det er jo fordi Belinda ikke trenger Victoria lengre! Eller Gjeldsvik saken, der Belinda bare lot Kristin ta all oppvasken og konsekvensene av noe Belinda hadde lagt ut på sine kurssider! Du merker etterhvert at for hver venninne Belinda har, så kommer et nytt prosjekt, når prosjektet skal lanseres så er Belinda utbrent eller sender ut et produkt som så langt ifra er ferdigstilt, åsså lar hun partneren sin stå igjen med prosjektet eller oppvasken alene.. for da er hun stakkars så voldsomt utbrent, å må ligge på solsenga å passe på hundene sine.. helt til hun får en ny venninne og et nytt prosjekt 👌🏽 å sånn går runddansen, om igjen og om igjen.. Bare følg med på henne, så skjønner du greia etterhvert 😊 28 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. mai #1868 Del Skrevet 22. mai enhjørningfis skrev (47 minutter siden): Jeg var ganske "fan" av henne til å begynne med jeg også, men så begynte ting å skurre etter 6-12 mnd hvor jeg fulgte henne aktivt daglig.. for en ser det ikke til å begynne med, en må bruke tid på det! For hun virker som verdens snilleste, verdens mest støttende og en som virkelig ønsker å hjelpe andre sårbare mennesker til å begynne med! Men så etterhvert forstår man at det hele er et spill for galleriet! Å på de 18-24 mnd jeg har fulgt henne, så har venner kommet og venner har gått.. Belinda introduserte meg for (å dette står jeg virkelig inne for å mener) verdens fineste Victoria Goller, men etter noen mnd så plutselig var ikke de heller venner. Å det er jo fordi Belinda ikke trenger Victoria lengre! Eller Gjeldsvik saken, der Belinda bare lot Kristin ta all oppvasken og konsekvensene av noe Belinda hadde lagt ut på sine kurssider! Du merker etterhvert at for hver venninne Belinda har, så kommer et nytt prosjekt, når prosjektet skal lanseres så er Belinda utbrent eller sender ut et produkt som så langt ifra er ferdigstilt, åsså lar hun partneren sin stå igjen med prosjektet eller oppvasken alene.. for da er hun stakkars så voldsomt utbrent, å må ligge på solsenga å passe på hundene sine.. helt til hun får en ny venninne og et nytt prosjekt 👌🏽 å sånn går runddansen, om igjen og om igjen.. Bare følg med på henne, så skjønner du greia etterhvert 😊 Som jeg skulle sagt det selv ! 👏🙌🏻Og det irriterer meg at hun sklir unna på et bananskall hele veien ( hun taper jo venner da men det betyr vist ikke så mye for henne ) i dag igjen full av energi og null sosial angst ? Har hun en av og på knapp på både utbrenthet og sosial angst mon tro ? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 23. mai #1869 Del Skrevet 23. mai JojoMoyes skrev (10 timer siden): Som jeg skulle sagt det selv ! 👏🙌🏻Og det irriterer meg at hun sklir unna på et bananskall hele veien ( hun taper jo venner da men det betyr vist ikke så mye for henne ) i dag igjen full av energi og null sosial angst ? Har hun en av og på knapp på både utbrenthet og sosial angst mon tro ? Jeg vil ha den knappen. Har familiefest til helga og gruer meg som en hund alt- og har tom tatt meg FRI fra jobb mandag så jeg kan koble AV verden. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 23. mai #1870 Del Skrevet 23. mai Parentes skrev (50 minutter siden): Jeg vil ha den knappen. Har familiefest til helga og gruer meg som en hund alt- og har tom tatt meg FRI fra jobb mandag så jeg kan koble AV verden. Du får spørre B om koden ! Kjenner ingen andre som har den muligheten ! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 23. mai #1871 Del Skrevet 23. mai JojoMoyes skrev (3 timer siden): Du får spørre B om koden ! Kjenner ingen andre som har den muligheten ! 🤭😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 23. mai #1872 Del Skrevet 23. mai Har dere sett snappen med stikk til oss her inne som prater om at det boligprosjektet er et luftslott? ganske underholdende, faktisk. 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 23. mai #1873 Del Skrevet 23. mai Katten89 skrev (5 timer siden): Har dere sett snappen med stikk til oss her inne som prater om at det boligprosjektet er et luftslott? ganske underholdende, faktisk. 😂 Haha- festlig! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 23. mai #1874 Del Skrevet 23. mai Parentes skrev (6 minutter siden): Haha- festlig! 😂 Jeg tror fortsatt at det er et prosjekt som på et eller annet tidspunkt går til hæ…. For planer og drømmer mangler det ikke på … men har vi sett noe som helst ferdigstilt ?? Og hvorfor håpet hun for 2 dager siden å kjøpe huset hun nå bor i ??? Trenger vel ikke det huset når hun skal bygge en hel landsby ? Og hvem faen tror hun egentlig at hun er ? En statue av seg lik som Wenche Foss 🤪🤣🙈🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️blir flau på hennes vegne rett og slett .. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millemosa Skrevet 23. mai #1875 Del Skrevet 23. mai JojoMoyes skrev (1 time siden): Jeg tror fortsatt at det er et prosjekt som på et eller annet tidspunkt går til hæ…. For planer og drømmer mangler det ikke på … men har vi sett noe som helst ferdigstilt ?? Og hvorfor håpet hun for 2 dager siden å kjøpe huset hun nå bor i ??? Trenger vel ikke det huset når hun skal bygge en hel landsby ? Og hvem faen tror hun egentlig at hun er ? En statue av seg lik som Wenche Foss 🤪🤣🙈🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️blir flau på hennes vegne rett og slett .. Klart hun må ha statue😅 hun skal jo tross alt bygge en hel by🫣 🤓 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 23. mai #1876 Del Skrevet 23. mai Millemosa skrev (Akkurat nå): Klart hun må ha statue😅 hun skal jo tross alt bygge en hel by🫣 🤓 Men sammenligne seg selv med Wenche Foss da gett 🤷🏼♀️🤦🏼♀️Vi får se da om det blir noen by ? Spøkelsesby kanskje ? 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 23. mai #1877 Del Skrevet 23. mai Jeg tror det blir by. Om ikke i den skalaen de fabler om, så blir det nok noe. Tviler på at de hadde holdt på sånn her, så offentlig, dersom det ikke blir noe av noe. Blir spennende å se etterhvert 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millemosa Skrevet 23. mai #1878 Del Skrevet 23. mai JojoMoyes skrev (2 timer siden): Men sammenligne seg selv med Wenche Foss da gett 🤷🏼♀️🤦🏼♀️Vi får se da om det blir noen by ? Spøkelsesby kanskje ? 🤣 🤣🤣👻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 24. mai #1879 Del Skrevet 24. mai Armarillo skrev (10 timer siden): Jeg tror det blir by. Om ikke i den skalaen de fabler om, så blir det nok noe. Tviler på at de hadde holdt på sånn her, så offentlig, dersom det ikke blir noe av noe. Blir spennende å se etterhvert 😃 Det er snakk om 200 eiendommer. Det er ganske mye. Jeg holder faktisk med deg i denne- det blir spennende å se utvikling og følge de som flytter dit og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 24. mai #1880 Del Skrevet 24. mai Skyt meg litt sakte a.. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå