Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Åpenbart trist. Åpenbart tøft for henne.

Men vet du hva? Jeg klarer ikke å motivere så enormt mye sympati for henne.

Hun har i lang tid prøvd å utnytte andre sårbare mennesker for egen økonomiske vinning. Hun har forsøkt triks etter triks etter triks. Og hun har brukt andre (for eks Kristin G) for å prøve å nå målet sitt; penger. Og når det er stilt spørsmål eller kritikk så har hun blokkert folk, hengt ut folk og mobbet.

Med mindre du skrøyt og rævsleiket naturligvis.

Absolutt mitt inntrykk også...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å utnytte andre sårbare er aldri greitt, men er ikke det litt typisk «forretningsfolk» fra den delen av verden? Fasade, fasade, fasade?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Åpenbart trist. Åpenbart tøft for henne.

Men vet du hva? Jeg klarer ikke å motivere så enormt mye sympati for henne.

Hun har i lang tid prøvd å utnytte andre sårbare mennesker for egen økonomiske vinning. Hun har forsøkt triks etter triks etter triks. Og hun har brukt andre (for eks Kristin G) for å prøve å nå målet sitt; penger. Og når det er stilt spørsmål eller kritikk så har hun blokkert folk, hengt ut folk og mobbet.

Med mindre du skrøyt og rævsleiket naturligvis.

Enig. La oss ikke glemme hvordan hun utnyttet smykkedesigneren som sendte henne et monstera-smykke, og plutselig skulle PlanteBelinda selge egne monsterasmykker.

• Liker 16
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (5 timer siden):

Ser jo veldig fint og kostbart ut dette «nye/gamle» huset også, jeg kan ikke helt skjønne hvordan de har råd til dette heller..?

De leier... Flytter nok snart derfra også...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (7 timer siden):

Ser jo veldig fint og kostbart ut dette «nye/gamle» huset også, jeg kan ikke helt skjønne hvordan de har råd til dette heller..?

Leier og har gått ned fra 500 kvm til 200 kvm

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merry skrev (20 minutter siden):

Leier og har gått ned fra 500 kvm til 200 kvm

Jo, bare tenker at det sikkert er høye leiepriser for et slikt hus i Albir, men jeg har jo ikke peiling. Og mulig de ikke er så dårlig stilt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke mannen som styrer alt med økonomien? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (22 minutter siden):

Er det ikke mannen som styrer alt med økonomien? 

Jo, hun har tidligere sagt at hun ikke følger med på økonomien i det hele tatt ( det sliter henne ut,…)

Nå har ikke jeg fått med meg alt som har skjedd i forbindelse med flytting, men det kan faktisk hende at hun ikke visste noe før de måtte flytte. Altså jeg regner med at de måtte flytte. Uansett så har hun jo selv valgt å ikke vite noe  om kjedelige ting som økonomi.

Endret av allie
Fjernet et ekstra ord
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (10 timer siden):

Oi. Jeg så igjennom hennes story nå. Først virker hun fjasete og ser nesten full ut, mens plutselig går hun rundt og gråter. Det er tydelig at hun ikke har det bra.
Jeg/vi har flyttet mange ganger i livet, men jeg har aldri tatt så på vei. Er det kanskje for at luftslottet slår sprekker?

Jeg hadde ikke kjøpt kurs fra Belinda, for å skrive bok, flytte til Spania og å starte eget firma kan alle gjøre. Det handler om prioritering, verdier og vilje. Personlig ønsker jeg ikke å bo i Spania, fordi jeg vet at alt ikke er så fint og flott som vises i sosiale medier. 

Det er nok en blanding av at luftslottet sprekker og at dama oppriktig synes synd i seg selv og søker sympati fra følgerne. Når man er så selvsentrert som BJ fremstår, så griner man i all offentlighet for å ha mistet noe som i realiteten aldri var hennes for at følgerne skal synes synd i henne. Men hun mistet det jo ikke i følge henne , hun "valgte" det... Og med tanke på at hun skryter stort av nåværende bolig som sikkert er bra den også, men ikke like luksuriøs som den hun egentlig vil ha (selv om det sikkert bare er for å ikke miste ansikt) så blir det bare kvalmende med krokodilletårene. Er noe med å ha oversikt over løgnene sine og å innrømme at de ikke driter penger som hun liker å gi inntrykk av. 

Ja, sannheten er hard Belinda. 

Endret av K_mb
  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (17 minutter siden):

Screenshot_20240414_204735_Instagram.jpg

Rart at det gikk fra "kjøp" og 700kvm, til 500kvm og "rent to buy"

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (39 minutter siden):

Screenshot_20240414_204735_Instagram.jpg

1. Hun «følger ikke med» på deres økonomi. 

2. går fra 42kvm og å ikke har penger til mat, til «luksusvilla» i Spania til 500kvm og et liv flust av penger.

Noe er jo helt tydelig suspekt… Skal ikke skrive her hva jeg tror foregår. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (59 minutter siden):

2. går fra 42kvm og å ikke har penger til mat, til «luksusvilla» i Spania til 500kvm og et liv flust av penger.

Får faktisk litt vondt av henne. Får følelsen av at dette har hun trodd på selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

happygilmore skrev (3 minutter siden):

Får faktisk litt vondt av henne. Får følelsen av at dette har hun trodd på selv.

Tenker at når man er godt voksen så er man selv ansvarlig for livets gang. Å skryte i det uendelige om manifest og å ta betalt for å fortelle/lære andre om hvordan de skal få et bedre liv, så bør man i det minste selv ha kontroll over eget liv, inkludert det økonomiske som jo er selve roten. 

• Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 time siden):

Jeg har tenkt en del på det siste du nevner her. Og er det èn ting jeg har bitt meg merke i, så er det at den som ser ut å "gå i gang" mest på penger og luksus, så er det faktisk mannen hennes. Synes det lyser dollartegn i øynene hans når det snakkes om nye prosjekter. Og Belinda brukes som en slags katalysator for tilgang på raske penger. Et pent ansikt utad som han, og de sammen, ser ut til å bruke for alt det er verdt. Jeg kan godt ta feil, men det er noe jeg har fått inntrykk av. Og at det foregår MYE mer i kulissene her enn noen som helst er klar over... 

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (39 minutter siden):

Selvfølgelig, tror mannen er en luring jeg da. Som ikke er helt ærlig mot henne. Så har hun stolt blindt på han da.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tøttaa skrev (15 minutter siden):

Jeg har tenkt en del på det siste du nevner her. Og er det èn ting jeg har bitt meg merke i, så er det at den som ser ut å "gå i gang" mest på penger og luksus, så er det faktisk mannen hennes. Synes det lyser dollartegn i øynene hans når det snakkes om nye prosjekter. Og Belinda brukes som en slags katalysator for tilgang på raske penger. Et pent ansikt utad som han, og de sammen, ser ut til å bruke for alt det er verdt. Jeg kan godt ta feil, men det er noe jeg har fått inntrykk av. Og at det foregår MYE mer i kulissene her enn noen som helst er klar over... 

Er overbevist om at det skjer mye rart i kulissene der.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de solgt boligen de hadde i Norge for å leie i Spania? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, WHAT??? Nå skjønner jeg nada! Har ikke vært innom snap på en noen dager, men da jeg kikka innom i går så holder de helt plutselig på å flytte!? Jeg har lest innleggene over, jeg bare lurer på, har hun ikke annonsert at de skal flytte??? Skjedde det bare HELT plutselig?? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart for alle som følger med at vi har blitt presentert med løgner etter løgner.. men Belinda vil nok kalle det manifestering. Så lenge hun sier nok ganger at de har kjøpt huset, så blir det sant til slutt...

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...