Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Dette er jo 100% lureri, selv om det kanskje er ikke helt klar på det selv. Jeg tror de lever såpass inn i en egen verden at de ikke skjønner at de har ikke i nærheten av nok kompetanse, kapasitet, penger, osv.

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredrik29 skrev (3 timer siden):

Det hadde vært spennende å tatt et «møte» med mannen for å få høre litt detaljer om hva dette er for noe. Planer, timeline, budsjett og finansiering….. det lukter litt lureri. 

Kjør på ! Og oppdater oss andre 👍🤩

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper egentlig de får til å bygge landsbyen sin 😅 Hadde jo vært så spennende å følge med på! Blir jo reine sekten 🤭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen uker siden sier B : Nei nå må jeg slutte å gå med så korte kjoler ! Skal gi bort alle korte kjoler og bruker lengre  ! Denne uken har da virkelig kjolene krøpet oppover mot hatteforet og vel så det 🤷🏼‍♀️Forrike uke : Er sukkerfri på dag 13 eller noe , røk utpå og for 2-3 dager siden nå er jeg på sukkerfrisporet igjen ! I dag : I kveld skal vi spise sjokolade og se film det gjør vi så sjeldent 🤦🏼‍♀️🙈🤷🏼‍♀️bare meg som synes det er litt ambivalent og ubesluttsomt på alle fronter her nå 🙈

• Liker 23
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er hellige Belinda for Victoria Goller, nå som Goller er kjempe syk og ligger på sykehus? Belinda som selv mener hun er verdens snilleste menneske og Mor Theresa?!

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enhjørningfis skrev (2 timer siden):

Hvor er hellige Belinda for Victoria Goller, nå som Goller er kjempe syk og ligger på sykehus? Belinda som selv mener hun er verdens snilleste menneske og Mor Theresa?!

Belinda fremstår tydelig som en menneske som på ingen måte evner å bry seg om NOEN andre en seg selv og sitt navlelo. Hun virker skikkelig selvsentrert og lite raus og omtenksom. Nå har ikke jeg fulgt henne lenge eller mye, men sånt lukter

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enhjørningfis skrev (5 timer siden):

Det vennskapet er vel over etter forrige gang Belinda feiget ut (ble utbrent ) så Victoria sto aleine med et lass damer fra Norge der nede .. Hun fremstår jo absolutt ikke som en venn man tar med seg i krigen eller stoler på i noen som helst sammenheng . Men skylder jo bare på utbrenthet så tror hun alt er ok . 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Mulig den siste drinken var «et spark tilbake til kvinneguiden»! Kom nesten som bestilt? Stusser på hele opplegget. Veldig opp og ned. 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (28 minutter siden):

Mulig den siste drinken var «et spark tilbake til kvinneguiden»! Kom nesten som bestilt? Stusser på hele opplegget. Veldig opp og ned. 🫣

Da vil jeg si at å sparke deg selv når du ligger nede slår ikke tilbake på oss her inne 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ bare forverrer et allerede dårlig inntrykk .. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (12 minutter siden):

Blir ? 🙈

Ja jeg bør vel si er. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
JojoMoyes skrev (26 minutter siden):

Da vil jeg si at å sparke deg selv når du ligger nede slår ikke tilbake på oss her inne 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ bare forverrer et allerede dårlig inntrykk .. 

Ja, det er trist å se. 
spent på fortsettelsen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ironien er jo når du skriver e n bok som heter "Bedre på livet"å du ikke evner å ta tak i ditt eget så er det noe som er alvorlig galt,hver dag er det syt å klag

• Liker 7
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vårtegnet

Har ikke sett så mye til Belinda men det jeg har sett de siste dagene så syns jeg hun er ei herlig, sår, ærlig jente. Orker ikke gå igjennom alt her så har sikkert gått glipp av noe grusomt siden tråden er så lang😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

…og som drømmer om å lage si egen melk😂💦🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Velinda said:

Ironien er jo når du skriver e n bok som heter "Bedre på livet"å du ikke evner å ta tak i ditt eget så er det noe som er alvorlig galt,hver dag er det syt å klag

Tror det er mye skuespill. Ulike diagnoser og tilstander for å få mennesker med tilsvarende utfordringer til relatere til henne og kjøpe kurs

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (3 timer siden):

Tror det er mye skuespill. Ulike diagnoser og tilstander for å få mennesker med tilsvarende utfordringer til relatere til henne og kjøpe kurs

Å herregud, ja! Selvsagt! Der sier du noe. Hun er jo ikke utbrent, hun spiller den rollen for gjennkjennelsesfaktoren. Du sier noe der.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vårtegnet
Meg.no skrev (10 timer siden):

Katten89 skrev (7 timer siden):

Å herregud, ja! Selvsagt! Der sier du noe. Hun er jo ikke utbrent, hun spiller den rollen for gjennkjennelsesfaktoren. Du sier noe der.

Hvordan kan dere si at Belinda driver med skuespill når det gjelder utbrenthet, fatigue …er dere helsepersonell eller bare sladrekjerringer? Belinda gjør og sier sikkert mye rar men å stille diagnoser her er bare slemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (7 timer siden):

Mulig skuespill og at noen går på det og kjøper kurs osv osv . Jeg synes hun uansett bare fremstår som sykelig , stakkarslig og vil vil vil men får det ikke til ! Når det gjelder alt . Blir ikke influenset av noe fra den kanten heldigvis ..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...