happygilmore Skrevet 26. april #1681 Del Skrevet 26. april JojoMoyes skrev (3 timer siden): Ja Belinda vi alle har skjønt at du var ute etter å få betalt for snap ! Så mye ræl og tull du har filmet så måtte det jo være det !! Fordi hun ikke gidder ! Og vil skryte av at hun har hjelp i huset og Hagen osv . Har hun oppnådd det nå, da? Å få betalt for snap? Håper ikke det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 26. april #1682 Del Skrevet 26. april happygilmore skrev (39 minutter siden): Har hun oppnådd det nå, da? Å få betalt for snap? Håper ikke det! Joda det la hun ut i dag med en av de teite grimasene 🤦🏼♀️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 26. april #1683 Del Skrevet 26. april JojoMoyes skrev (22 minutter siden): Joda det la hun ut i dag med en av de teite grimasene 🤦🏼♀️ Så flott… da er det vel ikke lenge til følgerne sørger for at de kan kjøpe seg hus i Spania («igjen»). 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. april #1684 Del Skrevet 26. april 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 26. april #1685 Del Skrevet 26. april happygilmore skrev (4 timer siden): Så flott… da er det vel ikke lenge til følgerne sørger for at de kan kjøpe seg hus i Spania («igjen»). Startet med å kjøpe seg nye Rayban solbriller i dag ! Med skryt om penger og hva de forskjellige brillene koster da … 🤮 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 26. april #1686 Del Skrevet 26. april (endret) At hun ikke gidder brette klær er en ting . Men om du er så feiende flott på det at du må ha hjelp til å brette klærne dine ! Burde du ikke da også betale de for å stryke klærne dine ! Hadde aldri gått ut blant folk i den krøllete linskjorten hun var ute og spiste middag med i dag . Ser jo ut som du dro den rett opp av skittentøyskurven . Endret 26. april av JojoMoyes 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 26. april #1687 Del Skrevet 26. april Klementine skrev (På 25.4.2024 den 16.36): Lurt trill rundt av sin egen ektemann. Er ikke mange mnd siden hun snakket om at hun ikke trengte å tenke på noe med tanke på økonomi, bosted mm. Mannen tar seg jo av alt det "kjedelige". Enige med dere som observerer at det er noe rart som foregår. Virkeligheten har vel begynt å gå opp for henne. Hun sa på snap at hun ikke ville flytte, men at mannen hadde sagt at de måtte flytte (eller noe sånt). På meg virker det som han har beina plantet godt plantet på jorda og har skjønt at de ikke hadde råd til å bo i det svære huset lenger, mens hun har innbilt seg at man kan manifistere seg til penger og har prøvd å overtale ham til å bo der lenger 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 27. april #1688 Del Skrevet 27. april Manager? Har hun en manager faktisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 27. april #1689 Del Skrevet 27. april Unodostrez skrev (1 time siden): Manager? Har hun en manager faktisk? Tydeligvis 🤷🏼♀️ har mye på lur hun lurendreieren der . 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. april #1690 Del Skrevet 27. april Unodostrez skrev (2 timer siden): Manager? Har hun en manager faktisk? Vi snakker nok om mannen her. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 27. april #1691 Del Skrevet 27. april Fytti katta for noe idiotisk og unødvendig mye snapping helt uten innhold altså. Snapper hun bare for å snappe? Tror hun virkelig det er interessant? "Se meg gjøre dette" 🤯 Er det kobla opp mot at høyere antall snapper kan generere mer penger inn? Hun skryter jo til og med av å kunne tjene penger på snapchat nå, hvor dårlig råd har man når det er mål for inntekt? Er det mulig, jeg blir litt flau av å se på dette jeg.. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 27. april #1692 Del Skrevet 27. april Baktusen skrev (1 minutt siden): Fytti katta for noe idiotisk og unødvendig mye snapping helt uten innhold altså. Snapper hun bare for å snappe? Tror hun virkelig det er interessant? "Se meg gjøre dette" 🤯 Er det kobla opp mot at høyere antall snapper kan generere mer penger inn? Hun skryter jo til og med av å kunne tjene penger på snapchat nå, hvor dårlig råd har man når det er mål for inntekt? Er det mulig, jeg blir litt flau av å se på dette jeg.. Ja det genererer nok mer penger hvor mer du snapper ! Ja det er jo så mye svada og ræl . Da er vi flere som blir flau 🤦🏼♀️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 27. april #1693 Del Skrevet 27. april Nå er det igjen, det copycat-blikket fra Isabel Raad. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 27. april #1694 Del Skrevet 27. april Baktusen skrev (1 time siden): Fytti katta for noe idiotisk og unødvendig mye snapping helt uten innhold altså. Snapper hun bare for å snappe? Tror hun virkelig det er interessant? "Se meg gjøre dette" 🤯 Er det kobla opp mot at høyere antall snapper kan generere mer penger inn? Hun skryter jo til og med av å kunne tjene penger på snapchat nå, hvor dårlig råd har man når det er mål for inntekt? Er det mulig, jeg blir litt flau av å se på dette jeg.. Hun håper vel å tjene som Isabel Raad. Skjønner egentlig at hun er desperat, dersom de faktisk var tvunget til å flytte av økonomiske årsaker. Hun har vel neppe høy inntekt. Nå har hun sikkert manifestert at hun skal tjene på snap. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 27. april #1695 Del Skrevet 27. april (endret) Hun kjøpte solbriller i går til 130 euro, og fant de på nett i dag til 95(?) Euro. Så da har hun visste blitt lurt. Kjære Belinda, det er faktisk ganske vanlig at ting kjøpt på nett er rimeligere enn hva du kjøper i fysisk butikk. Jeg kjøpte hudpleie i går hos hudpleieren min, jeg kunne spart masse penger på å kjøpe på nett, men jeg er jo ikke blitt lurt. Rart hun ikke ser dette. Man betaler litt for fysisk butikk å kunne se, ta på, prøve, få hjelp, og umiddelbart produktutlevering. Skal dekke kostnader med fysisk butikk også. Men joda, for all del Belinda, du er blitt lurt 😂 Redigert: Ser hun nå tar delvis selvkritikk for den nå. Endret 27. april av Baktusen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJee Skrevet 27. april #1696 Del Skrevet 27. april Jeg er selv introvert, men å introverte, er det et ord? 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 27. april #1697 Del Skrevet 27. april Baktusen skrev (5 timer siden): Fytti katta for noe idiotisk og unødvendig mye snapping helt uten innhold altså. Snapper hun bare for å snappe? Tror hun virkelig det er interessant? "Se meg gjøre dette" 🤯 Er det kobla opp mot at høyere antall snapper kan generere mer penger inn? Hun skryter jo til og med av å kunne tjene penger på snapchat nå, hvor dårlig råd har man når det er mål for inntekt? Er det mulig, jeg blir litt flau av å se på dette jeg.. Handler sikker ikke bare om dårlig råd (det og - garantert!), men om at hun nå kanskje slipper å bruke så mye energi på å lage kurs her og kurs der om alt mulig, og nå kan late seg enda mer (om mulig!), og bare lage ego-snap om seg selv som om hun er en dronning. Kanskje hun blir mindre utbrent? Må se det positive i det 😅🙄🤪 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 27. april #1698 Del Skrevet 27. april MJee skrev (39 minutter siden): Jeg er selv introvert, men å introverte, er det et ord? Nei hun har misforstått begrepet totalt. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 27. april #1699 Del Skrevet 27. april MJee skrev (På 25.4.2024 den 11.26): Jeg syns hun er i ferd med å miste fatningen jeg? Det er noe rart (rarere) med oppførselen hennes for tiden, som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Er hun påvirket? Får maniske vibber av henne. Er hun bipolar? 6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 27. april #1700 Del Skrevet 27. april MJee skrev (54 minutter siden): Jeg er selv introvert, men å introverte, er det et ord? Lager ikke hun egne ord og utrykk stadig vekk da ? Og får en smule oppheng i å gjenta disse ordene til man blir gal i hodet av å høre på henne 🤦🏼♀️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå