Yogaolga Skrevet 24. februar #1481 Del Skrevet 24. februar Korsihalsen skrev (38 minutter siden): Jeg har lest en bok om Belinda, hvis dere er interessert kan dere få kurs hos meg, normalt tar jeg 999,-, men siden dere er kvinner og er alle mine venner skal dere få det for 699,-. Sender dere en lang fyllemail med mer detaljer senere 😉 …. Og hva med rabattkode @Korsihalsen 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 24. februar #1482 Del Skrevet 24. februar Yogaolga skrev (1 minutt siden): …. Og hva med rabattkode @Korsihalsen 😂 Rabattkode kun etter første kjøp, har tilbud på noen puter lagd i Kina, så løp og kjøp 🥰 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 25. februar #1483 Del Skrevet 25. februar Tenker at alle som stiller kritiske spørsmål til henne er en trussel, derav et stikk til Kvinneguiden. Jeg tenker at det som driver Belinda og mannen er målet om å tjene mest mulig på andre mennesker. Det er et faktum. Hvordan de gikk fra ingenting til mer? Følgerne som betaler. Thats it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 25. februar #1484 Del Skrevet 25. februar Hun svinger enormt, fra å være utbrent til å være skikkelig høy:-) Et togkjæsj som det er vanskelig å la være å følge med på:-) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 25. februar #1485 Del Skrevet 25. februar 3 hours ago, Unodostrez said: Tenker at alle som stiller kritiske spørsmål til henne er en trussel, derav et stikk til Kvinneguiden. Jeg tenker at det som driver Belinda og mannen er målet om å tjene mest mulig på andre mennesker. Det er et faktum. Hvordan de gikk fra ingenting til mer? Følgerne som betaler. Thats it! 100%. Hun sier det til og med rett ut, og folk betaler likevel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 3. mars #1486 Del Skrevet 3. mars Oppdatering fra eco village-en: 500 interesserte, men de har forlatt den første tomta de hadde sett seg ut. Nå skal de finne noe lenger inn i landet der de kan dyrke økologiske appelsiner, avocado og sitroner. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars #1487 Del Skrevet 4. mars Så morsomt at hun blir 'smothered' av mascara. (Utenom Camilla Phil sin da, den bare kanskje gir henne en lett klem?) Sorry, jeg blir litt usaklig når folk absolutt skal legge ut ting på engelsk (amerikansk). 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 5. mars #1488 Del Skrevet 5. mars Belindas BESTE lifehack: betale folk for å brette klær - fordi det tar så mye energi og hjernekapasitet …… bare- really?? Seriøst?? altså - jeg blir tom for ord……. Og hun holder kurs i «livsmestring» og bli bedre på livet osv osv 😳😳 🤡🤡🤡🤡🤡 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 5. mars #1489 Del Skrevet 5. mars Eco-villagen skal ha skole, barnehage og eldresenter. Hva blir det neste, politi, forsvar og nasjonalbank med egen valuta? 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 5. mars #1490 Del Skrevet 5. mars AnnaCotta skrev (38 minutter siden): Eco-villagen skal ha skole, barnehage og eldresenter. Hva blir det neste, politi, forsvar og nasjonalbank med egen valuta? Belinda-coin! 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 5. mars #1491 Del Skrevet 5. mars AnnaCotta skrev (46 minutter siden): Eco-villagen skal ha skole, barnehage og eldresenter. Hva blir det neste, politi, forsvar og nasjonalbank med egen valuta? Det er jo så grandiost at jeg blir pinlig berørt 🤦♀️ 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 5. mars #1492 Del Skrevet 5. mars Er så spent på hvordan de skal finansiere dette:-) De eier jo ikke nåla i veggen. Dette er som å følge med på et togkræsj:-) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 5. mars #1493 Del Skrevet 5. mars Vintermåne skrev (1 time siden): Belindas BESTE lifehack: betale folk for å brette klær - fordi det tar så mye energi og hjernekapasitet …… bare- really?? Seriøst?? altså - jeg blir tom for ord……. Og hun holder kurs i «livsmestring» og bli bedre på livet osv osv 😳😳 🤡🤡🤡🤡🤡 Jeg er 98% sikker på at Belinda på et tidspunkt lagde kontent av at det var mindfulness med klesbretting. Jeg lærte meg i alle fall hotellbretting av håndklær fra den kanten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 5. mars #1494 Del Skrevet 5. mars Og nå framover skal hun belære alle om kosthold og vitaminer?? … og tror hun virkelig at alle er så på felgen og ikke greier og tenke sjøl? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars #1495 Del Skrevet 5. mars Jeg står her og koker grøt (koker jo aldri opp) mens jeg har hennes laange tirade om kosthold og vitaminer som går på loop. Det er så komisk. Nå har hun plutselig ligget i senga fire dager i strekk og ikke hatt noe energi osv. Finnes det noen sykdommer/tilstander/problemer/diagnoser hun IKKE har hatt og skal belære alle andre om? Det er helt utrolig hva hun er spesialist på. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. mars #1496 Del Skrevet 5. mars loffen skrev (23 minutter siden): Jeg står her og koker grøt (koker jo aldri opp) mens jeg har hennes laange tirade om kosthold og vitaminer som går på loop. Det er så komisk. Nå har hun plutselig ligget i senga fire dager i strekk og ikke hatt noe energi osv. Finnes det noen sykdommer/tilstander/problemer/diagnoser hun IKKE har hatt og skal belære alle andre om? Det er helt utrolig hva hun er spesialist på. Hun får sikkert snart ME 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 5. mars #1497 Del Skrevet 5. mars AnnaCotta skrev (8 timer siden): Eco-villagen skal ha skole, barnehage og eldresenter. Hva blir det neste, politi, forsvar og nasjonalbank med egen valuta? 😂🙈 Du får det sagt😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 5. mars #1498 Del Skrevet 5. mars AnnaCotta skrev (11 timer siden): Eco-villagen skal ha skole, barnehage og eldresenter. Hva blir det neste, politi, forsvar og nasjonalbank med egen valuta? Det er jo sååååå jæ… virkelighetsfjernt , men det som skremmer meg mest er at hun har så mange folk med seg på galskapen og får stadig flere følgere 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 5. mars #1499 Del Skrevet 5. mars (endret) JojoMoyes skrev (2 timer siden): Det er jo sååååå jæ… virkelighetsfjernt , men det som skremmer meg mest er at hun har så mange folk med seg på galskapen og får stadig flere følgere 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Men hvor mye kan vi stole på påstanden om at de har 500 interesserte i økolandsbyen? Hvis den skal ha skole og barnehage, må den vel nesten ha såpass med innbyggere, men hvor finne plass til 500 hus med tilhørende dyrkbar mark til avokado, sitrontrær, appelsiner og tomater, så kjøpe eiendommen og bygge ut infrastruktur vann og avløp, veinett osv.? Hvor lenge går det før dette luftslottet skrinlegges, et halvt år fra nå eller holder de det gående ut året? Endret 5. mars av AnnaCotta Tilføyelse 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 6. mars #1500 Del Skrevet 6. mars AnnaCotta skrev (16 timer siden): Men hvor mye kan vi stole på påstanden om at de har 500 interesserte i økolandsbyen? Hvis den skal ha skole og barnehage, må den vel nesten ha såpass med innbyggere, men hvor finne plass til 500 hus med tilhørende dyrkbar mark til avokado, sitrontrær, appelsiner og tomater, så kjøpe eiendommen og bygge ut infrastruktur vann og avløp, veinett osv.? Hvor lenge går det før dette luftslottet skrinlegges, et halvt år fra nå eller holder de det gående ut året? Det kan du si ! Jeg mente at det er skremmende generelt hvor mye følgere hun har og folk som heier på denne evige manifesteringen osv 🤷🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå