Entern Skrevet 18. november 2022 #201 Del Skrevet 18. november 2022 DundreMilfin skrev (3 minutter siden): Gjelds å ikke grave for dypt si 😅 Neida, men har man opplevelser/traumer eller andre ting som gjør at man trenger bearbeiding og hjelp så anbefaler jeg tusen prosent psykolog og noen runder med innsikt i seg selv. Men på ett punkt kan det begynne å bli selvsentrert/navlebeskuende osv. Og influencere er iallefall ikke svaret på helsehjelp. Enig med deg i alt sammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 18. november 2022 #202 Del Skrevet 18. november 2022 Rettferdig at han måtte flytte så langt fra barna sine fordi hun blir så fryktelig lei seg når det er vinter i Norge 🥴 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 18. november 2022 #203 Del Skrevet 18. november 2022 Felis skrev (13 timer siden): Jeg har ikke fulgt denne tråden siden Belinda brukte noen andres monsterasmykke for å promotere sitt eget, men etter å ha skummet igjennom slår det meg at dette er en av de ryddigste trådene på Rampelyset. Ikke er den spesielt aktiv heller. Jeg oppfatter kritikken som reell. Når man pusher diverse humbug for at folk skal føle seg bedre, så må man tåle at folk kritiserer dette. Derfor ble jeg fryktelig overrasket over at Belinda hadde uttalt seg i en sak på NRK om hetsen influencere utsettes for. Artikkelen starter med Helene Drage, som ganske riktig blir hetset. Hun underbygger påstandene sine med utklipp fra selveste Kvinneguiden. En annen influencer kan også vise til dokumentasjon. Belinda, derimot, synser og mener, uten å legge frem dokumentasjon. Eller hun la fram dokumentasjon som ikke holdt for NRK, det kan jo tenkes. Jeg skjønner at det er kjipt å få kritikk, berettiget eller ei, men jeg reagerer på holdningen hennes. Jeg spør ofte om de føler seg bedre etter å ha utført denne handlingen, sier hun. Og så trekker hun frem at hun selv selvfølgelig ikke kritiserer andre. – Jeg jobber heller med å finne ut hvorfor jeg ble trigget, understreker hun. Akkurat, for kritikk skyldes jo alltid at mottakeren blir trigget, ikke at avsenderen faktisk gjør noe kritikkverdig... For meg minner dette veldig om misunnelseskortet. Eller det godt brukte "hvis du ikke har noe pent å si, så kan du holde kjeft". Det er en holdning Quatar sikkert deler med henne, det er så slitsomt med alle som skal påpeke at man begår urett hele tiden, kan de ikke heller nyte fotball-VM og holde kjeft? Belinda kan også fortelle oss hvem som kritiserer henne. – Jeg tror at det er ofte småbarnsmødre som er slitne, eller eldre kvinner som ikke fant seg selv etter barna flyttet ut. Så da vet vi det... Her tar du feil. HD underbygger ikke sine poeng overhodet, det kommer ikke noe form for dokumentasjon på lik linje med at Belinda heller ikke dokumenterer denne såkalte hetsen. Den eneste som klarer å underbygge påstandene sine er Aurora Hoff, det er fra hennes tråd dokumentasjonen fra KG er hentet fra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 20. november 2022 #204 Del Skrevet 20. november 2022 Gjest Tubetopp skrev (På 28.6.2020 den 22.23): Det vet jeg å. Hun har jo bachlor i markedsføring. Men det betyr ikke at det passer til personligheten hennes Hvor har du funnet ut at hun har fullført utdanningen i USA ? Kan ikke se hun har gått de 4 åra på universitetet, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 20. november 2022 #205 Del Skrevet 20. november 2022 Yogaolga skrev (58 minutter siden): Hvor har du funnet ut at hun har fullført utdanningen i USA ? Kan ikke se hun har gått de 4 åra på universitetet, Hun fullførte vel ikke et år i usa engang, da hun reiste hjem på grunn av at faren ble sjuk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 20. november 2022 #206 Del Skrevet 20. november 2022 Det blir mer og mer som skurrer med den dama … tror hun egentlig er på tur til en gedigen smell … det har liksom « kokt» litt for mye den siste tiden… 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 20. november 2022 #207 Del Skrevet 20. november 2022 Dingeldangel skrev (2 timer siden): Hun fullførte vel ikke et år i usa engang, da hun reiste hjem på grunn av at faren ble sjuk. Det blir mer og mer som skurrer med den dama … tror hun egentlig er på tur til en gedigen smell … det har liksom « kokt» litt for mye den siste tiden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 21. november 2022 #208 Del Skrevet 21. november 2022 Yogaolga skrev (På 20.11.2022 den 16.48): Det blir mer og mer som skurrer med den dama … tror hun egentlig er på tur til en gedigen smell … det har liksom « kokt» litt for mye den siste tiden Nå har hu jaggu hengt ut og blokkert ei igjen. Hun legger jo ut om sitt psykotiske familiemedlem og da må hu da tåle at en følger stiller noen spørsmålstegn? Sykt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 21. november 2022 #209 Del Skrevet 21. november 2022 Yogaolga skrev (17 minutter siden): Nå har hu jaggu hengt ut og blokkert ei igjen. Hun legger jo ut om sitt psykotiske familiemedlem og da må hu da tåle at en følger stiller noen spørsmålstegn? Sykt Syntes ikke det spørsmålet var så fjernt. Familiemedlemmet er jo vist frem med både historie navn, og nedtur tidligere, formå ikke glemme spleisen. Så vi vet jo enormt mye om familiemedlemmet. Jeg blir dog litt overrasket over hvor mye hun lar seg påvirke av/skylder på utenforstående ting, når hun faller ut av sin «perfekte livsstil som er oppskriften på lykke», og at det skjer hele tiden. det er så mye motsetninger hele tiden, så jeg finner ingen kredibiliteten igjen i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. november 2022 #210 Del Skrevet 21. november 2022 Jeg orker ikke følge henne lenger. Det er bare puter og selvrealisering og bla bla. Mi og mi mann bla bla.. Hvor ble det av plantetips og koselige ting? 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 21. november 2022 #211 Del Skrevet 21. november 2022 Dingeldangel skrev (3 timer siden): Syntes ikke det spørsmålet var så fjernt. Familiemedlemmet er jo vist frem med både historie navn, og nedtur tidligere, formå ikke glemme spleisen. Så vi vet jo enormt mye om familiemedlemmet. Jeg blir dog litt overrasket over hvor mye hun lar seg påvirke av/skylder på utenforstående ting, når hun faller ut av sin «perfekte livsstil som er oppskriften på lykke», og at det skjer hele tiden. det er så mye motsetninger hele tiden, så jeg finner ingen kredibiliteten igjen i henne. Helt enig. Samme angående jul, sa hun ikke her om dagen at hun gikk alltid all in for jul, noe i den duren, tidligere har hun vel sagt at hun har aldri feirte julen, at hun pleide å drikke da? Rett meg om jeg husker feil 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 21. november 2022 #212 Del Skrevet 21. november 2022 Og når hun snakket om selvskading? Hun kan ta seg ei bolle...... Hun kan skade mennesker mer enn hun hjelper dem...... Ja, humøret hos oss alle endrer seg fort, fra et minutt til et annet, men hennes "depresjon/diagnose/eller hva man skal kalle det" kan ikke endres så drastisk som hun mener 🥴 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 28. november 2022 #213 Del Skrevet 28. november 2022 Felis skrev (På 19.1.2022 den 19.27): Jeg er litt overrasket over at det fremdeles finnes mennesker som tror stjålet design er problemet i denne saken... Problemet er ikke at Belinda har stjålet designet, for det finnes hundrevis av monsterasmykker der ute. Men at hun har brukt Vera sitt smykke, Veras design og håndverk, for å reklamere for sin egen kolleksjon. Dette er ikke bare uredelig overfor Vera, men også alle kundene, som tror at de skal få Veras design. Det er tross alt det designet Belinda har vist frem et helt år. Videre har Belinda og Vera en avtale seg i mellom som sier at Belinda skal reklamere for smykket. Det har hun gjort EN gang, på instastory, som forsvinner etter et døgn. Deretter har Belinda unndratt seg sin del av avtalen. Hun har til og med latt være å svare på direkte spørsmål om hvor smykket kom fra, ved å si at hun ikke husker. Så har vi de usmakelige kommentarene Belinda kom med i Veras kommentarfelt, etter at hun ble avslørt. Hersketeknikker og spydigheter bør man holde seg for god til, særlig siden det er et skjevt maktforhold mellom Belinda og Vera. Det hjalp ikke at moren fortsatte i samme nedsettende tone, men da vet vi i hvert fall hvorfor Belinda gjør som hun gjør... Og med det samme vi er i gang, så er det dårlig gjort mot meg og deg og alle andre i dette landet, at Belinda unndrar seg skatt. Det er tross alt vår vilje til å bidra til fellesskapet som gjør at vi kan ha en velferdsstat. Nå har» MI» og den piska mannen 4-5 selskaper i utlandet, de selger i bøtter og spann av den puta, det er prosenter her og der på sminker og klær… I dag la hun ut « vedlegg» hun må levee..det var på salat … så de utgiftsfører vel negledesign, PT, kroppscanning og familiebesøk, så skatt bidrar de vel ikke med . Den dama er så utspekulert, tramper over alt, narsisstisk, har et så stort ego og tåler ikke ett eneste spørsmål, da henger hun ut folk på storyen sin. Les bloggen hennes fra 2014 og framover.. hun er på repeat med seg selv… mat, kropp, sminke, kaffe, lykkelig, deprimert, lykkelig…. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 28. november 2022 #214 Del Skrevet 28. november 2022 (endret) Og følger antallet variere voldsomt.. Endret 28. november 2022 av Yogaolga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 28. november 2022 #215 Del Skrevet 28. november 2022 Det var faktisk koseligere i sommer da hun delte mer om planter. Mer interessant enn å se livet hennes i Spania. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 28. november 2022 #216 Del Skrevet 28. november 2022 Jeg synes det er kjekt å se hvordan andre lever, og kunne godt tenkt meg å høre hvordan de løste de praktiske tingene, og fikser reelle utfordringer osv. men å se på noen som bare driver med fritidssysler som trening og negler og halleluja pjatt, det blir for platt. Men tydligvis er det jævlig mye penger i pjattet da…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 29. november 2022 #217 Del Skrevet 29. november 2022 Synes Belinda er en ganske flott dame jeg! Elsker at hun viser sitt naturlige jeg, kroppen i sittestillinger, dialekt og ett litt annet pust enn "den klassiske norske influenceren. Når det gjelder puta og alt dette selvhjelpsopplegget, så er det endel av Belinda sin reise. Hun vil hjelpe andre med det hun har slitt med selv. Jeg skipper mye av det, samtidig som jeg liker at hun minner meg på at det er kun meg selv som kan endre de negative tankene om meg selv Hurra for folk som får det til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 29. november 2022 #218 Del Skrevet 29. november 2022 Yogaolga skrev (16 timer siden): Og følger antallet variere voldsomt.. Instagram viser bare hele tall når man har så mange følgere, så hun kan ha 108999 følger - da står det 108k øker hun til 109000 står det 109k, så trenger ikke å variere så mye.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GreenHarmony Skrevet 2. desember 2022 #219 Del Skrevet 2. desember 2022 Hun nevner på Instastory at hun for et år siden opplevde at noen hatet henne offentlig, og at hun forsøkte å overøse vedkommende med kjærlighet.. Gjelder det Monstera-smykke fadesen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. desember 2022 #220 Del Skrevet 2. desember 2022 GreenHarmony skrev (3 timer siden): Hun nevner på Instastory at hun for et år siden opplevde at noen hatet henne offentlig, og at hun forsøkte å overøse vedkommende med kjærlighet.. Gjelder det Monstera-smykke fadesen? Må være det. Herregud så smakløst. Måten hun kommenterte på der om hun sikter til det var ikke å «overøse med kjærlighet». Det var nedlatende og smålige hersketeknikker. Sykeliggjøring. 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå