Togpendler Skrevet 29. oktober 2022 #161 Del Skrevet 29. oktober 2022 Yogaolga skrev (16 timer siden): Har Belinda Jakobsen tatt seg vann Iver hodet? Planter, yoga, mat, psyke, kropp, klær, smykker.. synes hun roter sammen, motsier seg selv og henger ut folk. Og ting hun legger ut på story som blir borte..som da hun sa de ville leie ut huset sitt, som de leier selv? Synes dama tar seg vel tilrette og skal være en slags livsveileder for følgerne… Jeg kan ikke si meg enig der, jeg syntes hun er knallgod , neste jeg mislikte med Belinda var dette smykkegreiene men ellers liker jeg henne godt. Når det gjelder utleie av hus var det vel snakk om at de skulle kjøpe huset og så ha utleie del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober 2022 #162 Del Skrevet 29. oktober 2022 Ville91 skrev (11 timer siden): Jeg synes ho er herlig! Living the dream. Hva legger du i "Living the dream"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 29. oktober 2022 #163 Del Skrevet 29. oktober 2022 Belinda er kjempe skjønn dame,elsker å følge henne på div some❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 29. oktober 2022 #164 Del Skrevet 29. oktober 2022 MarianneE skrev (3 timer siden): Hva legger du i "Living the dream"? Lever hvertfall min drøm! Å bo i varmere strøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 29. oktober 2022 #165 Del Skrevet 29. oktober 2022 Jeg digger henne! Og det er sjeldent for meg å si. Elsker ambisiøse folk som tørr! Generelt synes jeg hun virker som en utrolig behagelig person å være sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 31. oktober 2022 #166 Del Skrevet 31. oktober 2022 Jeg liker også å følge henne 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 31. oktober 2022 #167 Del Skrevet 31. oktober 2022 Synes Belinda virker som en fantastisk dame som tørr å satse 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 1. november 2022 #168 Del Skrevet 1. november 2022 Syns dama blir bare høyere og høyere på seg selv. Viktig at vi kjøper produktene hennes da det hjelper oss på vår selvutvikling. Siste skudd er penn og papir til den nette sum av 599,- Jeg er og blir en stor taper som ikke og greier og gjøre om livet mitt med de enkle grepene hun legger fram på sølvfat 😔 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 1. november 2022 #169 Del Skrevet 1. november 2022 1 hour ago, Yogaolga said: Syns dama blir bare høyere og høyere på seg selv. Viktig at vi kjøper produktene hennes da det hjelper oss på vår selvutvikling. Siste skudd er penn og papir til den nette sum av 599,- Jeg er og blir en stor taper som ikke og greier og gjøre om livet mitt med de enkle grepene hun legger fram på sølvfat 😔 Men kjære deg, om du ikke takler å høre på tipsene og rådene, så avfølger du Du kan også skjule folk fra å dukke opp i snapchat utforsk om det er det du opplever. Belinda ønsker heller ikke at du skal følge henne, om hun får deg til å føle deg dårlig. Belinda videreformidler det hun har lært om selvutvikling, og du må ikke høre på henne om du ikke vil. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 1. november 2022 #170 Del Skrevet 1. november 2022 Belinda kan forhåndsvise svar du gir henne og dele det offentlig på Story…. Da har hun allerede kastet vekk de som kanskje vil stille henne noen kritiske spørsmål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 1. november 2022 #171 Del Skrevet 1. november 2022 4 minutter siden, Yogaolga said: Belinda kan forhåndsvise svar du gir henne og dele det offentlig på Story…. Da har hun allerede kastet vekk de som kanskje vil stille henne noen kritiske spørsmål DET KAN ALLE MED OFFENTLIG PROFIL PÅ SNAPCHAT. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 1. november 2022 #172 Del Skrevet 1. november 2022 Scutum skrev (På 12.7.2022 den 12.11): Hun prøver veldig å vri businessen sin til å bli en selvhjelsguru-greie. Ser vel at planteinfluenser-tiden for henner er over, når det er ganske mange som gjør det bedre enn henne der ute. Men selvhjelpsguru greiene; det hele virker litt shady for min del. Jeg er sikker på at hun ønsker å hjelpe folk, på en eller annen måte, men prisene de tar og folka de har med seg... Det er ikke akkurat solid bakgrunn. Som i bioen til Isabelle "Hun har en bachelor i Mass Media og Master i Media Studies. I tillegg har hun en lidenskapelig interesse for psykologi og livsmestring, og ønsker å hjelpe psykologer å forstå følelser på et dypere plan. Hun er opptatt av å faglig utvikling og kompetanse, og har et sterkt faglig miljø fra spesialisthelsetjenesten rundt seg." Hun ønsker å hjelpe psykologer å forstå følelser på et dypere plan...? Med en bachelor/master i Media? Jeg synes også det er litt farlig med alle disse tipsene hun gir om depresjon / angst; "spis riktig og tren yoga (kurs som hun selger) så blir alt så bra! Det har funket for meg - jeg gikk fra angst hver dag(!) til ingen ting". Hva med de da som sliter, bruker masse penger på hennes kurs, men ikke blir bedre? Står det et aparat og fanger opp de? Jeg synes generelt råd og veiledning om angst og depresjon burde komme fra psykologer og i et behandlingsløp som er klart til å fange deg opp om du ikke "får det til" og trenger mer veiledning. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 1. november 2022 #173 Del Skrevet 1. november 2022 Der ble hun slettet for min del, så mye svada og selvskryt skal du lete leeeenge etter🥱 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulleruska Skrevet 2. november 2022 #174 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg klarer ikke å ta henne seriøst. Føler at det er så mye "selvhjelp" der, men som ikke er genuint. Hun prøver å finne en ny nisje i et oppbrukt influencermarked, og melker det for det dét er verdt. Jeg forstår ikke hvordan et menneske kan ha problemer med alt hun har hatt eller har problemer med: Utseende, spising, drikking, relasjoner, følelser, angst, søvn osv, osv. Finnes det et problem eller utfordring med kropp eller psyke, virker det som at Belinda har hatt det. Og det igjen føler jeg er for at folk skal kjenne seg igjen i henne slik at hun kan skape et marked, ikke på en genuin måte. I tillegg er det iblandet mye selvskryt. Så klart man føler seg tryggere på kroppen når man går ned 20 kg. Så klart man føler seg mer aktiv og sunn når man har råd til en egen PT. Så klart man har det bedre når du ser på hus på 500 kvm i Spania. I går fikk jeg nok jeg og, og slettet henne endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymjente19 Skrevet 3. november 2022 #175 Del Skrevet 3. november 2022 Noen her som har betalt og prøvd ut noen mikrosteg? Hun snakker veldig mye bra om fitness-yoga, og har lyst å prøve for å lære meg yoga, men FOR en pris... er det verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 3. november 2022 #176 Del Skrevet 3. november 2022 Anonymjente19 skrev (1 time siden): Noen her som har betalt og prøvd ut noen mikrosteg? Hun snakker veldig mye bra om fitness-yoga, og har lyst å prøve for å lære meg yoga, men FOR en pris... er det verdt det? Yogabyadrienne på YouTube. Gratis og veldig bra! 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. november 2022 #177 Del Skrevet 4. november 2022 Tulleruska skrev (På 2.11.2022 den 9.06): Så klart man føler seg tryggere på kroppen når man går ned 20 kg. Har hun slitt med vekta tidligere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. november 2022 #178 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Men asså herrejesuskristus da. Har avfulgt henne for en stund siden pga greiene med monsterasmykket. Dukker opp en reklame på IG i feeden min likevel på stories, hvor hun snakker i sånn typisk «personlig stil» inn i kamera - og hun snakker om faren sin hun mistet for noen år siden. Farsdag var viktig for ham osv. Men jeg bare «er ikke dette reklame da? Det står Bambusa her?» Hun reklamerer altså for Bambusa, klesprodusent. Og drar en story om sin DØDE FAR. Hva i alle dager er det for en helt absurd måte å tjene penger på? 😳😨 Altså, hadde noen som selv har hatt kreft eller mistet noen nær seg valgt å støtte Rosa Sløyfe via reklame for Kreftforeningen - helt greit. Man gjør det på ideell basis og for saken. Men føkkings BAMBUSSOKKER? Mulig jeg hørte feil her asså, if so: correct me. Kan liksom ikke helt fatte at man blander det inn i reklame. Endret 5. november 2022 av DundreMilfin 16 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 7. november 2022 #179 Del Skrevet 7. november 2022 DundreMilfin skrev (På 5.11.2022 den 15.58): Men asså herrejesuskristus da. Har avfulgt henne for en stund siden pga greiene med monsterasmykket. Dukker opp en reklame på IG i feeden min likevel på stories, hvor hun snakker i sånn typisk «personlig stil» inn i kamera - og hun snakker om faren sin hun mistet for noen år siden. Farsdag var viktig for ham osv. Men jeg bare «er ikke dette reklame da? Det står Bambusa her?» Hun reklamerer altså for Bambusa, klesprodusent. Og drar en story om sin DØDE FAR. Hva i alle dager er det for en helt absurd måte å tjene penger på? 😳😨 Altså, hadde noen som selv har hatt kreft eller mistet noen nær seg valgt å støtte Rosa Sløyfe via reklame for Kreftforeningen - helt greit. Man gjør det på ideell basis og for saken. Men føkkings BAMBUSSOKKER? Mulig jeg hørte feil her asså, if so: correct me. Kan liksom ikke helt fatte at man blander det inn i reklame. Hun er rett og slett ekstremt uetisk. I tillegg til å dra disse uhyre personlige historiene inn i markedsføring, er hun også en av de aller verste til å markere med annonse/reklame. I tillegg, nå når hun har gått helt inn i dette bygge en kult / selvhjelpsguru greiene, klarer hun å legge frem alt på en måte som gjør at de som evt prøver og ikke klarer å nå hennes fantastiske nivå bare er mislykka. For å følge Belinda er alt som trengs riktig instilling. Som dette hun skrev om problematisk forhold til mat, her for en stund siden (bilde under) som gikk rett over til reklame for mikrosteg etter. Eller når hun la ut masse på snap om at hun var inne i en depresjon, men fordi hun fullførte mikrosteg treningen 2 dager på rad, så var hun på dag 3 ute av depresjonen igjen. Hun er en av de mest uetiske influenserene som er der ute, og det er meg en gåte hvorfor det ikke er større fokus på det. Hun retter seg inn på en utrolig sårbar kundegruppe og tjener rått på at de kjøper mikrosteg og kurs hos henne i Spania. Jeg blir dårlig. 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 7. november 2022 #180 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg har et spørsmål, har hun blitt diagnostisert med depresjon av fagfolk eller er hun bare enda en av de influencerne som selvdiagnostiserer seg og selger lettvinte løsninger? For det jæ****e er at hun påfører folk med ekte depresjonsdiagnoser haugevis med skam for å ikke greie det samme som henne. Forøvrig; det å bruke farens død i markedsføring er så kynisk at det nesten ikke er til å tro. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå