Gå til innhold

Opplevd at en med psykopatiske trekk har blitt avslørt og latterliggjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes nesten det virker som at mennesker med psykopstiske trekk alltid slipper unna og aldri avsløres. Ofte fordi de/den psykopaten har rammet ikke blir trodd, eller det blir ord mot ord hvor psykopaten vinner og kan fortsette videre. 

Har du opplevd at en psykopat har blitt avslørt i den grad at alle skyr vedkommende og psykopaten har "tapt"? Hva skjedde?

Anonymkode: c0591...a3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele slekta spiller med og later som om de synes h*n er et fantastisk interessant menneske når vi møtes en sjelden gang. Ingen har overskudd til drama, intriger og kvalme, så da blir det sånn...  

Anonymkode: ae4bf...bb9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes nesten det virker som at mennesker med psykopstiske trekk alltid slipper unna og aldri avsløres. Ofte fordi de/den psykopaten har rammet ikke blir trodd, eller det blir ord mot ord hvor psykopaten vinner og kan fortsette videre. 

Har du opplevd at en psykopat har blitt avslørt i den grad at alle skyr vedkommende og psykopaten har "tapt"? Hva skjedde?

Anonymkode: c0591...a3e

Min erfaring er at de som holder på med alt dette snakket og fokuset om narsissister og psykopater er de menneskene med mest mental uhelse. 

Det kombinert med at de generelt har mye problemer med relasjoner, går man inn i dybden til disse menneskene så ser man at de har et dårlig forhold til flere familiemedlemmer, venner av de har trekt seg unna, de har ofte problemer på arbeidsplassen osv. 

Vitnesbyrd: meg selv, ut i fra 4-5 bekjentskaper. 

Anonymkode: fcafd...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

de som holder på med alt dette snakket og fokuset om narsissister og psykopater

Anonymkode: fcafd...e1d

Ts er én person som stilte ett enkelt spørsmål, så jeg ser ingen grunn til at du skal ikke komme med spekulasjoner om vedkommendes psykiske helse.

Anonymkode: 3ead4...c24

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ts er én person som stilte ett enkelt spørsmål, så jeg ser ingen grunn til at du skal ikke komme med spekulasjoner om vedkommendes psykiske helse.

Anonymkode: 3ead4...c24

 

Anonymkode: 3ead4...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men har fantasert om det😅 Det blir nok med tanken. Ser for meg at han kan bli farlig om han blir avslørt..Heldigvis jobber vi ikke sammen lenger.

Anonymkode: ffdfd...ac5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Min erfaring er at de som holder på med alt dette snakket og fokuset om narsissister og psykopater er de menneskene med mest mental uhelse. 

Det kombinert med at de generelt har mye problemer med relasjoner, går man inn i dybden til disse menneskene så ser man at de har et dårlig forhold til flere familiemedlemmer, venner av de har trekt seg unna, de har ofte problemer på arbeidsplassen osv. 

Vitnesbyrd: meg selv, ut i fra 4-5 bekjentskaper. 

Anonymkode: fcafd...e1d

Ergo er du psykopat. 

Anonymkode: 6bbde...9fe

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes nesten det virker som at mennesker med psykopstiske trekk alltid slipper unna og aldri avsløres. Ofte fordi de/den psykopaten har rammet ikke blir trodd, eller det blir ord mot ord hvor psykopaten vinner og kan fortsette videre. 

Har du opplevd at en psykopat har blitt avslørt i den grad at alle skyr vedkommende og psykopaten har "tapt"? Hva skjedde?

Anonymkode: c0591...a3e

Alle rundt en slik person skjønner at personen er narsissist, bortsett fra han/ hun selv. De har mangel på selvinnsikt og vet ikke selv at de er det. 

Anonymkode: 0ec88...b61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/28/2022 at 10:24 PM, AnonymBruker said:

Alle rundt en slik person skjønner at personen er narsissist, bortsett fra han/ hun selv. De har mangel på selvinnsikt og vet ikke selv at de er det. 

Anonymkode: 0ec88...b61

Nei, det er langt i fra tilfelle at alle forstår det. I allefall ikke på mange år. De kan virkelig holde på i flere tiår å ødelegge sine ofre, før omkretsen merker hvordan det egentlig står til. 

Anonymkode: 2221a...334

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 19.09):

Har du opplevd at en psykopat har blitt avslørt i den grad at alle skyr vedkommende og psykopaten har "tapt"? Hva skjedde?

 

Han ble avslørt som en kleptokratisk, fascistisk undermåler og løgner og som en konsekvens av dette tapte han valget. Han må leve med den skammen det er å være en one-termer.

54407008-E940-4888-B481-8F84D5BAC4BB.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 22.24):

Alle rundt en slik person skjønner at personen er narsissist, bortsett fra han/ hun selv. De har mangel på selvinnsikt og vet ikke selv at de er det. 

Anonymkode: 0ec88...b61

Det er absolutt ikke tilfelle. Faktisk er det ofte motsatt, at personens sanne jeg kun kommer frem hjemme f eks. 

Anonymkode: 74d1f...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...