Baktus2024 Skrevet 19. oktober 2024 #3341 Del Skrevet 19. oktober 2024 (endret) Minibanken til Skue sparebank på geilo ...40 kr i uttaksgebyr..det er rekord..har aldri sett så høyt gebyr før i minibanker over store deler av landet.. Endret 19. oktober 2024 av Baktus2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2024 #3342 Del Skrevet 19. oktober 2024 Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2024 #3343 Del Skrevet 25. oktober 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen her på KG og på Sosialprat en Godhelg!!👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. oktober 2024 #3344 Del Skrevet 25. oktober 2024 Tenårene...da kunne jeg og en kompis stå å plaffe løs på hverandre med gevær..Han stod i løa, jeg i garasjen utenfor min farmors hus....det var strukturert seff, ingen skulle bli skadet ..jeg hadde våpnene og vi fyrte av hver vår gang mot hverandre , samtidig som vi beregnet at vi ikke ble truffet..men det gjorde veggene i bygningene så det tok ikke lang tid før min farmor, som var en kvinne med ryggmarg , kom ut og avblåste..ikke mer skyting her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. oktober 2024 #3345 Del Skrevet 25. oktober 2024 Vi var en smule gunhappy i den tiden , ikke tvil om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2024 #3346 Del Skrevet 25. oktober 2024 Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finfredag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. oktober 2024 #3347 Del Skrevet 25. oktober 2024 Har vel fortsatt en pistol i gårdshuset...uladdet... men den gidder jeg ikke dra på ...hadde en luftpistol for noe år siden , med brekk , og fjør... i hamborgstrømslogen, skyteskiver etc , samtidig som jeg hørt på politiscanneren 09 i drammen...da var jo politikvinnene i harnisk fordi de mente jeg kunne utgjøre en fare for barnehagene inne i skogen der.....jeg avlyttet kommunikasjonen deres samtidig...så sånn er det , Norge er blitt anderledes, nå er det kun kriminelle som løper rundt med våpen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2024 #3348 Del Skrevet 25. oktober 2024 Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 25. oktober 2024 #3349 Del Skrevet 25. oktober 2024 Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰 Det samme til dere, og god helg til alle sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2024 #3350 Del Skrevet 25. oktober 2024 Anki-2.0 skrev (4 minutter siden): Det samme til dere, og god helg til alle sammen! Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november 2024 #3351 Del Skrevet 1. november 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen her på KG og på Sosialprat en Godhelg!!👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2024 #3352 Del Skrevet 8. november 2024 Vi ønsker dere alle sammen på KG, og på Sosialprat en Godhelg!!👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 10. november 2024 #3353 Del Skrevet 10. november 2024 fyttigrisen hvor jeg kjeder meg nå..har reisefeber, men nordlandsbanen er stengt og banenor er ikke de raskeste på dennenjord..de skal ikke bare fikse skinnene men drive med rassikring i tillegg…ny oppdatering mandag, men må belage meg på en uke til her…men da stikker jeg østpå og avventer… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2024 #3354 Del Skrevet 10. november 2024 Vi ønsker alle sammen en lørdagsnatt.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2024 #3355 Del Skrevet 15. november 2024 Vi ønsker alle sammen her på KG og på sosialprat en Godhelg!!👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 17. november 2024 #3356 Del Skrevet 17. november 2024 jaunei, i veko so kjem no e da duka for forsiktighet på vestlandsveiene … kuldegrader nattestid og varmegrader om dagen…underkjøling på formiddager..litt snø kommer også , som igjen smelter før det fryses ned i veibanen… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2024 #3357 Del Skrevet 17. november 2024 ...og selv om vi vet dette veldig godt, så kommer folk til å ende i grøfta og smelle i lange baner i år igjen. Vi trenger ikke personskader og tap av liv nå frem mot jul og nytt år. Husk. Husk. Husk. Alle gode folk. Vi har ingen å miste... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2024 #3358 Del Skrevet 17. november 2024 Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): ...og selv om vi vet dette veldig godt, så kommer folk til å ende i grøfta og smelle i lange baner i år igjen. Vi trenger ikke personskader og tap av liv nå frem mot jul og nytt år. Husk. Husk. Husk. Alle gode folk. Vi har ingen å miste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2024 #3359 Del Skrevet 17. november 2024 Vi ønsker alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2024 #3360 Del Skrevet 17. november 2024 En fin natt til mandag kan vi kanskje si nå? Måtte stå opp igjen litt her...spiser ei skive julekake med smør på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå