Gå til innhold

Skravletråden!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:kjefte:Minibanken  til Skue sparebank på geilo ...40 kr i uttaksgebyr..det er rekord..har aldri sett så høyt gebyr før i minibanker over store deler av landet..

Endret av Baktus2024
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finlørdag.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen her på KG og på Sosialprat en Godhelg!!👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Tenårene...da kunne jeg og en kompis stå å plaffe løs på hverandre med gevær..Han stod i løa, jeg i garasjen utenfor min farmors hus....det var strukturert seff, ingen skulle bli skadet ..jeg hadde våpnene og vi fyrte av hver vår gang mot hverandre , samtidig som vi beregnet at vi ikke ble truffet..men det gjorde veggene i bygningene så det tok ikke lang tid før min farmor, som var en kvinne med ryggmarg , kom ut og avblåste..ikke mer skyting her....

Skrevet

Vi var en smule gunhappy i den tiden , ikke tvil om det :)

Skrevet

Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finfredag.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Har vel fortsatt en pistol i gårdshuset...uladdet... men den gidder jeg ikke dra på ...hadde en luftpistol  for noe år siden , med brekk , og fjør...  i hamborgstrømslogen, skyteskiver etc , samtidig som jeg hørt på politiscanneren 09 i drammen...da var jo politikvinnene i harnisk fordi de mente jeg kunne utgjøre en fare for barnehagene inne i skogen der.....jeg avlyttet kommunikasjonen deres samtidig...så sånn er det , Norge er blitt anderledes, nå er det kun kriminelle som løper rundt med våpen...

Skrevet

Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finfredagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finfredagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Det samme til dere, og god helg til alle sammen! :blomst:

• Hjerte 1
Skrevet
Anki-2.0 skrev (4 minutter siden):

Det samme til dere, og god helg til alle sammen! :blomst:

Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.:klem3::klem3::strix::strix:

Skrevet

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen her på KG og på Sosialprat en Godhelg!!👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Vi ønsker dere alle sammen på KG, og på Sosialprat en Godhelg!!👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

fyttigrisen hvor jeg kjeder meg nå..har reisefeber, men nordlandsbanen er stengt og banenor er ikke de raskeste på dennenjord..de skal ikke bare fikse skinnene men drive med rassikring i tillegg…ny oppdatering mandag, men må belage meg på en uke til her…men da stikker jeg østpå og avventer…:camping:

Skrevet

Vi ønsker alle sammen en lørdagsnatt.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Vi ønsker alle sammen her på KG og på sosialprat en Godhelg!!👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

jaunei, i veko so kjem no e da duka for forsiktighet på vestlandsveiene … kuldegrader nattestid og varmegrader om dagen…underkjøling på formiddager..litt snø kommer også , som igjen smelter før det fryses ned i veibanen… 

• Liker 2
Skrevet

...og selv om vi vet dette veldig godt, så kommer folk til å ende i grøfta og smelle i lange baner i år igjen. 
Vi trenger ikke personskader og tap av liv nå frem mot jul og nytt år. Husk. Husk. Husk. Alle gode folk.
                                                      Vi har ingen å miste... :gruppeklem:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden):

...og selv om vi vet dette veldig godt, så kommer folk til å ende i grøfta og smelle i lange baner i år igjen. 
Vi trenger ikke personskader og tap av liv nå frem mot jul og nytt år. Husk. Husk. Husk. Alle gode folk.
                                                      Vi har ingen å miste... :gruppeklem:

:klem3::klem3:

Skrevet

Vi ønsker alle sammen en finsøndagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

En fin natt til mandag kan vi kanskje si nå?  :gjesp: Måtte stå opp igjen litt her...spiser ei skive julekake med smør på. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...