Gå til innhold

Skravletråden!!!

Maskinfører

Anbefalte innlegg

får komme meg ut i dagen..måtte stå opp 0530 am idag...ivrige på denne vgs skolen her.. så blir det vel en tur ti hovedstaden..før jeg er tilbake...ha en fin dag folks..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen på KG og på Sosialprat en Godhelg!!👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag..ble en stille og tidlig fredagskveld..og tenker nok det blir det samme ikveld..men så begynner det å nærme seg ny reisetid..fått beskjed om at kodebrikka mi utgår 1.nov...så må bestille ny og hente den..mye kødd med disse bankene , når det kommer til unødvendigheter..de prøver å tvinge kunder in på de nye mobilappene sine..det er apper jeg har lite tiltro til fordi det er altfor enkelt å hacke seg inn på mobiler for folk med dårlige hensikter. :camping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan bli så forbanna rasendes , må bare finne et påskudd først...neida..bare påvirket av lukta av sur kuk her jeg er ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...de gamlingene og barnabarna sine er særdeles opptatt av hvor jeg befinner meg kl 09 påen søndagsmorgen...det er de som er så velfig oppbrakt av at jeg ikke bor innedørs..husene sine , som de selv har belånt seg til over skorsteinspipa, vil de jo ikke selv bo i...kampen om pengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøkte geilo bibliotek idag..første jeg får oppleve er gjengangeren...en bitter sur barnefar som kommer for å plage rundt meg med hylrende skrikunger...de skal være klar over her at det å drive med bevisst plageri er mer straffbart enn å drikke på offentlig sted, så tar meg et glass vin , med god samvittighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (1 time siden):

Besøkte geilo bibliotek idag..første jeg får oppleve er gjengangeren...en bitter sur barnefar som kommer for å plage rundt meg med hylrende skrikunger...de skal være klar over her at det å drive med bevisst plageri er mer straffbart enn å drikke på offentlig sted, så tar meg et glass vin , med god samvittighet..

må bare sitere meg selv, slike såkalte fedre , har intet med barn å gjøre, hverken sine egne eller andre...de misbruker barna til egen hataktivitet, misbruker det offentlige rom  til hatkriminalitet , ved plageri...det er egentlig barnevernssaker... slike personer har ingenting med barn å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

superdårlig form idag..jeg la meg tidlig i en gapahuk på geilo igårkveld og våknet halv elleve av en mannsperson som stod rett over meg..han fløy avgårde på sykkel før jeg klarte å reagere...visavis meg stod vannflaska mi, neppe tilfeldig med formen idag..

geilo består av kriminelle..i alle aldre av flere nasjonaliteter , fra barneforeldre som oppdrar barna sine til hathandlinger , barna deres som knuser rutene i skolen og brenner den ned, til østeuropeere som lusker rundt om natta til transitt dopkurrierene mellom østlandet og vestlandet... og politiet sitter på gol, takket være erna solbergs fjernpolitireform..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen her på KG, og på Sosialprat en Godhelg!!👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...