Baktus2024 Skrevet 24. september #3281 Del Skrevet 24. september kvinnesamfunnet...snoking... Las nettopp i nrk om nav-ansatt tatt for snoking på naboen i datasystemet...googler man nav-ansatte som snoker på ekssamboernes nye kvinner etc så får man en hau av saker....her på Ål bibliotek så er ikke tilgangen til pc-ene tilgjengelig før biblioteket er betjent, fordi de må snoke på det som pc-ene blir brukt til... vi har fått en kvinnelig ukultur som er blitt til en normal kulktur i samfunnet , som bryter med både personvern og menneskerettigheter.. bedervet samfunnssystem... selv sitter grinetryna til jenter på forsiden av avisene titt og ofte for nettopp å bli begått overgrep mot i den digitale verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. september #3282 Del Skrevet 24. september Diskutopia er blokkert av biblioteket her... kvinneguiden er tilgjengelig..vel vitende at de som de ikke ønsker å ytre seg kan sitte å klovne seg på de sosiale trådene...samfunnsytringer , ja da er det rett ut... slik er det blitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september #3283 Del Skrevet 24. september Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Da er det identitet i det. Kanskje snur det en dag/natt - kanskje ikke. Det er helt ok. Cassidy Tvillingene føler faktisk at vi ikke har noen døgnrytme lengre noen av oss to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. september #3284 Del Skrevet 24. september gikk på toget fra ål til geilo kl 1526 idag...så kom kondukrøren , en lyshåra kvinne...til geilo igjen nå, så hun..jeg reiser der jeg vil når jeg vil , svarte jeg.....så åpnet hun handleposen min og ser vinflasker i posen...og sier , ikke drikking på toget....jeg kaller det for en personransakelse hun ikke har lovhjemmel til..... egentlig burde hun vært klaget inn og politianmeldt, men det er jo bare feministiske mannshatere som sitter i alle de hjørnene der... Det er samfunnet de har skapt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. september #3285 Del Skrevet 24. september Jeg velger å offentligjøre det fordi jeg ikke har andre demokratiske alternativ til å bekjempe overgrep av offentlig feminisme..så får man tolke det som man vil...ikke jeg som har skapt femifasismen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. september #3286 Del Skrevet 24. september jeg har ingen respekt for dem..de utgjør meste parten av forbrytelsene mot demokratiet vårt..om man er ung jente eller gammel mann....så er vi gærne som setter oss opp mot dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september #3287 Del Skrevet 24. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. september #3288 Del Skrevet 25. september KG, du har ikke tilgang til denne tråden her...men alle som liker å kommentere meg på den har tilgang...høres ikke det jævla rettferdig ut... man kan slenge en masse skit om meg ut i tråden uten at jeg skal kunne forsvare meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #3289 Del Skrevet 25. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. september #3290 Del Skrevet 26. september Fine og snille jenter som jobber på kulturhuset her på Geilo....det skal de ha..savner ei gulhåret som jobbet her i sommer..men sånn er det bare var mulig en vikar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #3291 Del Skrevet 26. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. september #3292 Del Skrevet 27. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen her på KG og på Sosialprat en Godhelg!!👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. september #3293 Del Skrevet 28. september Jævlig døgn....ÅL for å drikke meg til toget kl 0830..til høneby...sove en time der for så videre til Hokksund derfra kl 0504....så en time søvn i en gapahuk på loesmoen før campingvokterne begynte å trokke rundt der i påskudd av hundeturer... drittrøtt og vært å handlet inn...videre imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. september #3294 Del Skrevet 28. september Det som var det irriterende i ÅL...kjerringene til politikerne som de har parkert på offentlig lønn i kulturhuset sitter å sprer om seg om meg som en dagdrømmer...dagdrømmer ??? de fratok meg livet , håp og drømmer for over 20 år siden...karakterdrap med påfølgende ydmykelser i en årrekke, falske beskyldninger osv osv...så kaller de meg dagdrømmer etter 20 år...hva i helvete skulle jeg ha drømt om ?...alt jeg har forsøkt å etablere har de sabotert og lagt ut snubletråder for... dere må slutte med falskneriene deres...og løgnene .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #3295 Del Skrevet 28. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. september #3296 Del Skrevet 28. september Drømmer.....??? og håp....hvem tror dere har fratatt meg den biten ? religiøse ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #3297 Del Skrevet 28. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finlørdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. september #3298 Del Skrevet 29. september koset meg med tre flasker vin her idag...en øl for natten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september #3299 Del Skrevet 29. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. september #3300 Del Skrevet 30. september Høstferie og barnefamiliene som ikke har råd til å reise på høstferie strømmer inn på bibliotekene...den eneste plassen det viser seg at de ikke ønsker å være er i den boligewn som de har satt seg i bunnløs gjeld for å kjøpe..de våger knapt å sove der..og de stakkarsliggjør min livsstil, men de er jo ikke i husene sine dem heller..det har de ikke råd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå