Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #2981 Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene har sett mye KLM på YouTube før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. mars #2982 Del Skrevet 23. mars Heldigvis er de som jobber her snill mot meg..de ser når jeg er utmattet, jeg er ikke 20...de stiller helt klare krav her.. akkurat nå, siste mnd , så er jeg helt adresseløs..snøen er for dyp og varm til å snakke om skauen, da må jeg improvisere meg inn i tettbygd strøk... det fører til folkesnakk, etc etc...og seff, får hele kristen populasjonen hengende etter, de lever jo av å se sitt snitt, som flott, egentlig.. det jeg håper på nå er retrett av anfallet av urica..og at det ikke utvikler seg videre, noe jeg ikke tror... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #2983 Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene koser oss med Urgebokser, Colabokser og Potetgull nå i kveld.🟩🟩🟥🟥🥔🥔🟡🟡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taiko Skrevet 23. mars #2984 Del Skrevet 23. mars Drikker litt Pepsi Max og spiser potetgull, mens jeg ser på YouTube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #2985 Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene koser oss med Peanøtter og Chilinøtter nå.🥜🥜🌶️🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mars #2986 Del Skrevet 26. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 28. mars #2987 Del Skrevet 28. mars Ryddet for nedsettende innlegg. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #2988 Del Skrevet 28. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God Skjærtorsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #2989 Del Skrevet 28. mars Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki-2.0 @Centella @KnekkeBørre OG ALLE DERE ANDRE HER PÅ KG, OG PÅ SOSIAL PRAT. EN GOD PÅSKE!!🐥🐥🐤🐤🐣🐣🐰🐰🐇🐇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mars #2990 Del Skrevet 28. mars 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki-2.0 @Centella @KnekkeBørre OG ALLE DERE ANDRE HER PÅ KG, OG PÅ SOSIAL PRAT. EN GOD PÅSKE!!🐥🐥🐤🐤🐣🐣🐰🐰🐇🐇 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #2991 Del Skrevet 28. mars SVK skrev (21 minutter siden): God påske! Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 28. mars #2992 Del Skrevet 28. mars Ciaran og Ciara skrev (41 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki-2.0 @Centella @KnekkeBørre OG ALLE DERE ANDRE HER PÅ KG, OG PÅ SOSIAL PRAT. EN GOD PÅSKE!!🐥🐥🐤🐤🐣🐣🐰🐰🐇🐇 God påske, alle sammen! 🐣❤️ Kos dere masse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #2993 Del Skrevet 28. mars Anki-2.0 skrev (1 minutt siden): God påske, alle sammen! 🐣❤️ Kos dere masse! Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars #2994 Del Skrevet 28. mars Takker og bukker og god påske tilbake til dere begge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #2995 Del Skrevet 28. mars Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Takker og bukker og god påske tilbake til dere begge. Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars #2996 Del Skrevet 28. mars Så er jeg i rute og sier godnatt til dere og alle vennene våre. Jeg er trøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #2997 Del Skrevet 28. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Så er jeg i rute og sier godnatt til dere og alle vennene våre. Jeg er trøtt. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 29. mars #2998 Del Skrevet 29. mars God påske 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #2999 Del Skrevet 29. mars Ford3000 skrev (7 timer siden): God påske 😊 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #3000 Del Skrevet 29. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God Langfredag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå