Gå til innhold

Hva slags regler og anbefalinger gjelder for covid nå?


Bringebærer

Anbefalte innlegg

zemer skrev (1 time siden):

For å vite om du er syk🤣🤣

Akkurat 😅. Skulle tro noen tester seg hver dag i tilfelle..har testet meg en gang og det var etter julebord i fjor  da en på jobb testet positivt etter julebordet, ingen andre testet positivt. 

Endret av ToveM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen
Teatrica skrev (10 timer siden):

MEN HVORFOR MENER DU AT COVID SKAL SÆRBEHANDLES? 

Hm.. mener du at covid har blitt helt ufarlig nå?  Det er fortsatt noen som blir syke av det og mange har langtidsplager.  Det prøver jeg gjerne å unngå når egen helse er såpass dårlig som den er. Derfor er jeg fortsatt forsiktig.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 minutter siden):

Hm.. mener du at covid har blitt helt ufarlig nå?  Det er fortsatt noen som blir syke av det og mange har langtidsplager.  Det prøver jeg gjerne å unngå når egen helse er såpass dårlig som den er. Derfor er jeg fortsatt forsiktig.

Nei, det er slettes ikke det jeg mener! Jeg mener at alle andre sykdommer er like farlig som covid er, og at vi skal ta hensyn til de svake uansett hva slags smittsom sykdom vi har. Nå virker det som om en negativ covid-test er et slags fripass for å drite i å ta hensyn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Teatrica skrev (2 minutter siden):

Nei, det er slettes ikke det jeg mener! Jeg mener at alle andre sykdommer er like farlig som covid er, og at vi skal ta hensyn til de svake uansett hva slags smittsom sykdom vi har. Nå virker det som om en negativ covid-test er et slags fripass for å drite i å ta hensyn.

Da er vi helt enige. Takk, fine du 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...