Gå til innhold

Suger daddy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis en kvinne som er glad i sex møter en mann hun liker og kunne tenkt seg å hatt sex med, og han er villig til å betale for dette, hva er da problemet for andre folk??? En del folk her blir jo krenket på vegne av andre,og de skal fremstille alle kvinner som offer.......skjerp dere og la folk styre sine egne liv. De kvinnene som driver på den måten har ikke halliker og bakmenn,så alt går nok på frivillig basis. Hva er da problemet for andre kvinner? jeg tror de som er mest imot det,rett å slett er så lite attraktive at de ALDRI kunne hatt mulighet til å gjort det samme, så det bunner nok litt i misunnelse.

Anonymkode: 91e92...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvis en kvinne som er glad i sex møter en mann hun liker og kunne tenkt seg å hatt sex med, og han er villig til å betale for dette, hva er da problemet for andre folk??? En del folk her blir jo krenket på vegne av andre,og de skal fremstille alle kvinner som offer.......skjerp dere og la folk styre sine egne liv. De kvinnene som driver på den måten har ikke halliker og bakmenn,så alt går nok på frivillig basis. Hva er da problemet for andre kvinner? jeg tror de som er mest imot det,rett å slett er så lite attraktive at de ALDRI kunne hatt mulighet til å gjort det samme, så det bunner nok litt i misunnelse.

Morsomt at du tror det bunner i missunnelse.. Er vel svært få damer som kunne tenkt seg å være prostituert, ja fordi sugarbabes er nettopp det uansett hvordan du vrir og vender på det. Det å selge kroppen sin som et objekt for andre sin nytelse  må vel være noe av det værste normale oppegående mennesker kunne tenke seg. Å  være et stykke kjøtt for folk med mye penger.

Nei takk, er mann og skjønner ikke hvilke menn som kunne tenkt seg en sugarbaby og hvilke damer som ønsker seg en sugar daddy. Det er bare ikke normal oppførsel å kjøpe mennesker enten i form av sex eller oppmerksomhet.

Anonymkode: ad1f6...cfc

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Eh.. du har helt misset poenget med sugarbabes. De er nemlig 8’ere og oppover alle sammen. Og under 30. Det er helt åpenbart hvorfor han ønsker dette istedet for en ny samboer på 40+ som blir like uresponsiv og kjedelig etter kort tid. 

Anonymkode: 51540...c5f

Jeg har ikke misset noe poeng. Det tror jeg du har. Mannen vil ha mer og variert sex fra partneren sin, men har valgte en partner han ikke er seksuelt kompatibel med. Man trenger ikke synke så lavt at man må betale seg til dette fra en sexarbeider på jobbturer, man kan heller finne en ny partner som liker sex i samme grad. Hvis du tror at alle kvinner over 40 får lav sexlyst etter 2 mnd ut i forholdet så tror jeg du må Google litt mer om kvinners seksualitet. 

Ha ha ha, du tror alle sugarbabes er 8’ere?? Jeg har sett bilder av noen av de som har stått fram i media opp gjennom åra, og de fleste av dem er langt fra en 8’er. Faktisk helt normalt kjedelige 5’ere. 

Hvorfor betalte for sex med en usikker 22- åring som skal gå tur langs Akerselva med Trygve på 58 år rett etterpå, når man kan finne en ny gratis sexpartner med samme lyst som en selv? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Morsomt at du tror det bunner i missunnelse.. Er vel svært få damer som kunne tenkt seg å være prostituert, ja fordi sugarbabes er nettopp det uansett hvordan du vrir og vender på det. Det å selge kroppen sin som et objekt for andre sin nytelse  må vel være noe av det værste normale oppegående mennesker kunne tenke seg. Å  være et stykke kjøtt for folk med mye penger.

Nei takk, er mann og skjønner ikke hvilke menn som kunne tenkt seg en sugarbaby og hvilke damer som ønsker seg en sugar daddy. Det er bare ikke normal oppførsel å kjøpe mennesker enten i form av sex eller oppmerksomhet.

Anonymkode: ad1f6...cfc

Er det du som setter normen for hva som er normal oppførsel???? Det finnes mange gærninger som tror de er mer enn de egentlig er 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 21.14):

Jeg har vært i et samboerskap nå i nærmere 20 år. Hun er vel det man kan kalle responsiv hva gjelder sex, det vil si gjennom de 20 årene med samboerskap så kan jeg telle på 1 hånd antall ganger hun har tatt initiativ, hun kommuniserer ingen ønsker, fantasier, behov eller lyster. 

Mao, alt faller på mine skuldre for å ha et sexliv. Har gått lei denne dynamikken hvor jeg er den som skal stå til ansvar for vårt sexliv så jeg er i tenkeboksen på å få meg ei som ønsker en suggerdaddy som kan være med meg på diverse reier i forbindelse med jobb osv. 

Jeg ser ikke for meg å bare være på tilbudssiden sosialt, det må inkludere sex også. Gjerne litt røff sex, og analsex da det er de tingene jeg har drømt om å ha med min samboer, men som jeg har spurt om siden hun ikke har noen lyster og behov utenom helt vanilje. 

Anonymkode: 409eb...5fc

WORDS!!!!!!!!!!!! Som om jeg skulle ha beskrevet mitt tilbakelagte ekteskap selv, som også var årsak til at jeg gikk fra henne😃. Har ikke angret ett eneste sekund på mitt valg på dette punktet 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...