Gå til innhold

Suger daddy

Fremhevede innlegg

Skrevet
Odasol skrev (14 timer siden):

Er det noen som har suger daddy ? Hvordan er det? Hvordan formidles gaven fra suger daddy ? 
har ei venninne som har fått tilbud- men bryr meg veldig om hun, og lurer på om det er trygt. Hun er sykepleier student i tillegg 

Det riktige ordet for sugardaddy er horekunde, og din veninne er da hore.

Anonymkode: 14efe...ab0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når går naiv over til å være dum eller mindre begavet? For det får være grenser for HVOR naiv det er mulig å være uten å bli karakterisert som dum. For det er ikke mulig å være så naiv at man tror sugar-daddy er noe annet enn horekunde, og om du har sugar-daddy så er du prostituert. Å skulle man mene noe annet så er du ikke naiv, men så dum at du ikke er i stand til å ta vare på deg selv. 

Anonymkode: f0d0c...23d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vet du at det finnes menn som betaler damer 5.000 til 10.000 kroner for å gå noen ørefik? (Face slapping). Eller spark i ballene. Eller verbal ydmykelse med ord. 

Så har du damer som tjener like mye penger som nevnt over PER DAG, online. Ingen sex i det hele tatt. Dessuten er det litt vanskelig å "ha sex" over skjermen.

Er du tilbakestående? 

Menn som betaler for å bli slått eller ydmyket gjør det fordi det tenner de seksuelt. Menn som betaler ei dame på nettet som er domina, så er det også fordi det er det de tenner på seksuelt. 

Anonymkode: d77a2...83a

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det riktige ordet for sugardaddy er horekunde, og din veninne er da hore.

Anonymkode: 14efe...ab0

Nei. En horekunde er en som betaler 2500kr for et ligg med en middelmålig dame. 

En sugardaddy er en som varter opp en ekstremt attraktiv yngre kvinner. Fordi han kan. Og fordi han ikke gidder alt oppstyret med kurtisering, forhold og det mentale oppstyret det er å holde på med kvinner.

Anonymkode: 51540...c5f

• Liker 1
Skrevet

En suger daddy? Altså en som liker å suge eldre menn? 

Jeg skjønner selvsagt hva man tenker på, men en bokstavs skrivefeil som gjentas flere ganger gir altså en heeeelt annen betydning…

Anonymkode: 92041...052

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En sugardaddy er en som varter opp en ekstremt attraktiv yngre kvinner. Fordi han kan. Og fordi han ikke gidder alt oppstyret med kurtisering, forhold og det mentale oppstyret det er å holde på med kvinner.

Og til slutt ligger han med henne. Dette er prostitusjon, og ekstremt vakre er ikke disse kvinnene alltid heller.

Anonymkode: 42e55...c9a

• Liker 1
Gjest Some guy
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Man har ikke sex med de. De er med eldre rike menn på turer, middager eventer osv mot penger/ gaver.

Anonymkode: 01d02...010

Dette er naivt å tro. Det er sexsuell prostitusjon som gjemmes under ideen om at dette er bare middag og kino. Jeg har til gode å lese om en eneste sugar babe som ikke endte med sex etterhvert. 

Skrevet

Hei, jeg kan fortelle litt seriøst rundt dette, da jeg selv har vært i miljøet. Er ute av miljøet nå og lever et vanlig liv.

Hadde tre såkalte sugar daddys fra jeg var 17 til jeg var 22/23. Alle tre møtte jeg på byen på Oslos vestkant. Dvs Aker Brygge, Tjuvholmen, Solli Plass. Det er noen utesteder i disse områdene som har et visst sugar daddy-miljø på en måte. Hadde en relasjon på ca 1 år med hver av dem. De var alle i slutten av 40-årene. Vi var ute på middager (stort sett andre steder enn Oslo), hjemme hos han, ferieturer (dvs helgeturer til storbyer i Europa), var på hyttene deres. Var tom en gang på Mauritisus med han ene. Ble påspandert mobiler, ipader, ferieturer, smykker, klær. Kunne feks sende link til fine klær jeg hadde lyst på, så fikk jeg det i gave. Veldig sjelden det ble gitt penger direkte, men noen ganger fikk jeg en 5-10 tusen da jeg sa jeg hadde litte penger selv. Alle tre hadde barn, men bare en var gift da.

Tenker jeg fikk verdier for en 100-200 tusen hver av de tre, i løpet av et drøyt år. Møtte aldri noe familie til de, og bare tilfeldig hvis vi traff på noen venner av han. Selvfølgelig var det en forventing om sex, uten at man snakket direkte om det på den måten.

Anonymkode: 5bbed...a73

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei, jeg kan fortelle litt seriøst rundt dette, da jeg selv har vært i miljøet. Er ute av miljøet nå og lever et vanlig liv.

Hadde tre såkalte sugar daddys fra jeg var 17 til jeg var 22/23. Alle tre møtte jeg på byen på Oslos vestkant. Dvs Aker Brygge, Tjuvholmen, Solli Plass. Det er noen utesteder i disse områdene som har et visst sugar daddy-miljø på en måte. Hadde en relasjon på ca 1 år med hver av dem. De var alle i slutten av 40-årene. Vi var ute på middager (stort sett andre steder enn Oslo), hjemme hos han, ferieturer (dvs helgeturer til storbyer i Europa), var på hyttene deres. Var tom en gang på Mauritisus med han ene. Ble påspandert mobiler, ipader, ferieturer, smykker, klær. Kunne feks sende link til fine klær jeg hadde lyst på, så fikk jeg det i gave. Veldig sjelden det ble gitt penger direkte, men noen ganger fikk jeg en 5-10 tusen da jeg sa jeg hadde litte penger selv. Alle tre hadde barn, men bare en var gift da.

Tenker jeg fikk verdier for en 100-200 tusen hver av de tre, i løpet av et drøyt år. Møtte aldri noe familie til de, og bare tilfeldig hvis vi traff på noen venner av han. Selvfølgelig var det en forventing om sex, uten at man snakket direkte om det på den måten.

Kan også si at jeg nå tenker veldig sjelden på denne tiden. Angrer vel egentlig ikke på noe.

• Hjerte 1
Skrevet

Ser ikke noe galt med det. 

Anonymkode: e0f26...208

Skrevet

Formidle gave er vel enklest med vipps men kan jo gjøres på flere måter. Hvis de treffes kan han berale mat, klær, hotel, reiser osv. Og selvsagt kan han gi henne gaver. Det er mange muligheter. Ei pen jente / dame kan nok få endel tusen i gaver. 

Anonymkode: e0f26...208

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er du tilbakestående? 

Menn som betaler for å bli slått eller ydmyket gjør det fordi det tenner de seksuelt. Menn som betaler ei dame på nettet som er domina, så er det også fordi det er det de tenner på seksuelt. 

Anonymkode: d77a2...83a

Gud, så mye tull du skal komme med. Sex er hvis to personer har fysisk sex med hverandre. Det er ingen sex her inne i bildet. Bare fordi den submissive mannen tenner mentalt på å bli ydmyket, har ikke noe med sex å gjøre for dama sin del.

Fakta er fortsatt: Pussy Access DENIED for mannen. Og alt annet DENIED / NEKTET for den slags skyld. Han får IKKE fysisk sex.

Morsomt med alle disse personangrepene, folk som ikke tar til seg at en attraktiv dame kan gjøre som hun vil.

Anonymkode: 5f369...7c9

• Hjerte 1
Skrevet
jabx skrev (6 timer siden):

Hvitvasking. Det er de færreste som ikke har sex. Det er som regel en forventning om sex.

Det er noe du har "konkludert" med. For det første, er det ulovlig for mannen å kjøpe sex. Så du har det. Allerede der, er mannen utsatt og i sårbar posisjon. 

2) Igjen, attraktive damer, trenger ikke å finne seg i noe som helst. Du mener at "alle er like", slik er det ikke. Såkalt "sugar dating" er som all annen dating. Man velger ut fra styrken til sin egen posisjon.  

Du er vel enig i at (eller mulig du er bare her for å kvelurere) at en "fattig mann" har ikke noe sjanse på å gå etter de mest attraktive S-Babes, muligens ikke engang de gjennomsnittelige. Slik er det motsatt vei også. Den mest attraktive dama, kan sette sine krav og velge hva hun gidder å akseptere.

For øvrig er du lite oppdatert rundt hvor mange damer faktisk vet om FinDom, så de eneste som gidder å holde på med SugarDating er de som enten ikke har hørt om FinDom før, eller at de rett og slett er submissive selv og lite naturlig "dominante" damer. 

https://nypost.com/2017/04/28/this-sugar-baby-makes-thousands-without-ever-having-sex/

Det er faktisk slik at det finnes så mange ensomme menn, at de er takknemlige for i det hele tatt kunne snakke med og ha en slik dame i nærheten, ansikt til ansikt. 

Jeg kan gi deg utallig mange linker, men jeg mistenker at du fortsatt vil benekte det.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så  du mener at en mann som bruker tusenvis/titusenvis på en kvinne ikke ikke forventer sex? ;) Seriøst?

Dette sugardaddyfenomenet er klokkeklar prostitusjon. Dvs et forhold mellom hore og horekunde. Jeg moraliserer ikke over det, men her må man faktisk kalle en spade for en spade.

Anonymkode: c73d8...fb0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Morpheus skrev (19 timer siden):

Det er ren prostitusjon. 

Ja,hva trodde du eller det kunne være???Kjapp du 🙂

Anonymkode: 91e92...f95

Skrevet
Morpheus skrev (19 timer siden):

Det er ren prostitusjon. 

Ja. Jeg har ingen tro på at de kun er selskapsdamer 

• Liker 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Daddyen skal mate pikken sin i hullene hennes.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gud, så mye tull du skal komme med. Sex er hvis to personer har fysisk sex med hverandre. Det er ingen sex her inne i bildet. Bare fordi den submissive mannen tenner mentalt på å bli ydmyket, har ikke noe med sex å gjøre for dama sin del.

Fakta er fortsatt: Pussy Access DENIED for mannen. Og alt annet DENIED / NEKTET for den slags skyld. Han får IKKE fysisk sex.

Morsomt med alle disse personangrepene, folk som ikke tar til seg at en attraktiv dame kan gjøre som hun vil.

Hvorfor drar du det her inn i en tråd om sugardating? Det har ikke noe her å gjøre og har ingen likheter 

Anonymkode: d755e...a60

Skrevet
Odasol skrev (23 timer siden):

Andre erfaringer med gave formidling ?

Et nytt ord på noe vi andre kaller prostitusjon.

Anonymkode: 3ae0f...be9

Skrevet
TLR skrev (1 time siden):

Ja. Jeg har ingen tro på at de kun er selskapsdamer 

Nei, absolutt ikke. Da må man være temmelig blåøyd for å tro.

Anonymkode: 3ae0f...be9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...