Odasol Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Er det noen som har suger daddy ? Hvordan er det? Hvordan formidles gaven fra suger daddy ? har ei venninne som har fått tilbud- men bryr meg veldig om hun, og lurer på om det er trygt. Hun er sykepleier student i tillegg Endret 26. oktober 2022 av Odasol 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Give me one Anonymkode: d32c0...f41
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Odasol skrev (5 minutter siden): Er det noen som har suger daddy ? Hvordan er det? Hvordan formidles gaven fra suger daddy ? har ei venninne som har fått tilbud- men bryr meg veldig om hun, og lurer på om det er trygt. Hun er sykepleier student i tillegg Er vell ikke værre enn å opprette et ENK. Tutt å kjør Anonymkode: 1dd8a...3da 1
jabx Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 Odasol skrev (7 minutter siden): Er det noen som har suger daddy ? Hvordan er det? Hvordan formidles gaven fra suger daddy ? har ei venninne som har fått tilbud- men bryr meg veldig om hun, og lurer på om det er trygt. Hun er sykepleier student i tillegg Det er sexarbeid. Ikke nødvendigvis bra for psyken hvis man ikke vet hva man driver med. 5
Odasol Skrevet 26. oktober 2022 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2022 Andre erfaringer med gave formidling ? 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 Odasol skrev (42 minutter siden): Andre erfaringer med gave formidling ? De kan f.eks ta seg en ferietur, alt betalt.....samt at dama kan få litt nye klær,vesker osv. hvis ikke kan sugardaddyen bare vipse penger innimellom,ikkeno problem. Anonymkode: 91e92...f95 1 1
TLR Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 Odasol skrev (1 time siden): Er det noen som har suger daddy ? Hvordan er det? Hvordan formidles gaven fra suger daddy ? har ei venninne som har fått tilbud- men bryr meg veldig om hun, og lurer på om det er trygt. Hun er sykepleier student i tillegg Jøss. Hun bør takke nei til gaver
TLR Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De kan f.eks ta seg en ferietur, alt betalt.....samt at dama kan få litt nye klær,vesker osv. hvis ikke kan sugardaddyen bare vipse penger innimellom,ikkeno problem. Anonymkode: 91e92...f95 Ta i mot penger og gaver han tror at han eier henne. 1
Stillalive Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 Nå har jeg ikke begrep om å være Sugardaddy, men jeg antar jo hun får noe i form av en gave hver gang han har fått tømt seg, pluss kanskje noen lommepenger innimellom? Hvis ikke så er vel begrepet Moneypig eller noe slikt 🤔 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 Kanskje tryggest å skaffe seg en hallik som kan sørge for at ting er trygt? Anonymkode: 44874...83a 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 48 minutter siden, TLR said: Ta i mot penger og gaver han tror at han eier henne. Tror? Anonymkode: 370db...479 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 Morpheus skrev (1 minutt siden): Det er ren prostitusjon. Nei. Man har ikke sex med de. De er med eldre rike menn på turer, middager eventer osv mot penger/ gaver. Anonymkode: 01d02...010 4 1
Baktus2024 Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 hjelper hverandre litt vel..vet ikke hva det er . 1
mannfolket Skrevet 26. oktober 2022 #15 Skrevet 26. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei. Man har ikke sex med de. De er med eldre rike menn på turer, middager eventer osv mot penger/ gaver. Anonymkode: 01d02...010 Money for nothing? 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #16 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har vært i et samboerskap nå i nærmere 20 år. Hun er vel det man kan kalle responsiv hva gjelder sex, det vil si gjennom de 20 årene med samboerskap så kan jeg telle på 1 hånd antall ganger hun har tatt initiativ, hun kommuniserer ingen ønsker, fantasier, behov eller lyster. Mao, alt faller på mine skuldre for å ha et sexliv. Har gått lei denne dynamikken hvor jeg er den som skal stå til ansvar for vårt sexliv så jeg er i tenkeboksen på å få meg ei som ønsker en suggerdaddy som kan være med meg på diverse reier i forbindelse med jobb osv. Jeg ser ikke for meg å bare være på tilbudssiden sosialt, det må inkludere sex også. Gjerne litt røff sex, og analsex da det er de tingene jeg har drømt om å ha med min samboer, men som jeg har spurt om siden hun ikke har noen lyster og behov utenom helt vanilje. Anonymkode: 409eb...5fc 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #17 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Man har ikke sex med de. De er med eldre rike menn på turer, middager eventer osv mot penger/ gaver. Anonymkode: 01d02...010 Er du virkelig så naiv at du tror de ikke har sex? Hva er poenget da? Det er renspikket prostitusjon. Jo mere penger involvert jo mere sex. Kvinner velger å selge seg selv å gjør seg selv til et salgsprodukt. Trist men sant.. Hva med å skaffe dere en jobb? Anonymkode: ad1f6...cfc 4 3
Gjest dreamstar Skrevet 26. oktober 2022 #18 Skrevet 26. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Man har ikke sex med de. De er med eldre rike menn på turer, middager eventer osv mot penger/ gaver. Anonymkode: 01d02...010 Da tar du feil altså. Man kan oppleve at han eier henne seksuelt, og hun må bli med på hans syke fetisjer... Rapportert som feilinformasjon Endret 26. oktober 2022 av dreamstar
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #19 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Man har ikke sex med de. De er med eldre rike menn på turer, middager eventer osv mot penger/ gaver. Anonymkode: 01d02...010 Synes det er uansvarlig å skrive dette på et åpent forum, hvor unge naive kvinner kan lese det og få urealistiske forhåpninger om enkle penger. Dette kan i verste fall ende med voldtekt, når de går på sugardate og det forventes sex, som det kanskje allerede er betalt for. For selvfølgelig forventes det sex, hvor naiv er det mulig å være? Anonymkode: 60fb3...179 6 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #20 Skrevet 26. oktober 2022 mannfolket skrev (1 time siden): Money for nothing? Ja, egentlig. Folk her skjønner ikke at Sugar Dating er ikke det samme. Noen "par" har sikkert sex, mange andre har ikke det. Så enkelt er det. På samme måte som en OnlyFans konto trenger ikke automatisk å bety at man er helt naken på bildene. Du har folk som har OnlyFans konto og bare driter og trener fitness (viser muskler) eller whatever, noen baker til og med mat og driver med matoppskrifter. Og ja, det finnes mange ordninger som er bra for hotte damer der det virkelig er "money for nothing". Det er noe som heter Financial Domination, det er i praksis money for "nothing", eller i alle fall, ingen sex eller nakenhet er med i bildet. Så for å oppsummere: det er ekstremt deilig å være en hot dame i dag. Hun kan praktisk talt, "plukke penger" og få de i hånda, om hun vil det. Anonymkode: 5f369...7c9 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå