Gå til innhold

Oppgradering av forumprogramvaren - info og spørsmål


Forumansvarlig

Anbefalte innlegg

Er det byttet om på rekkefølgen her? Jeg havner alltid på mine innlegg og ikke siste innlegg når jeg klikker der jeg er vant med å klikke uten å tenke meg om. 

 

 

Skjermbilde 2022-11-14 kl. 15.33.09.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fro skrev (27 minutter siden):

Hvordan skrur jeg på nattmodus?

Hei,

på denne siden, et stykke ned, ved siden av der det står 'Kontakt oss' , ser du et tegn til høyre ,trykk der,så skal nattmodus komme på 🙂 
Mvh

Chantielle mod.

Endret av Chantielle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kira87 skrev (6 minutter siden):

Er det byttet om på rekkefølgen her? Jeg havner alltid på mine innlegg og ikke siste innlegg når jeg klikker der jeg er vant med å klikke uten å tenke meg om. 

 

 

Skjermbilde 2022-11-14 kl. 15.33.09.png

Hei,

Her har det rett og slett skjedd et uhell, takk for at du gjør oss oppmerksomme på det! 

Vennlig hilsen Rhodiola, adm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det har blitt gjort mye bra men det er en ting jeg lurer på, hvorfor heter denne emojien haar? :haar: 

Den har blitt lagt inn i en tid hvor programvaren ikke har tillatt bokstavene æ, ø og å - går jeg ut ifra. Forøvrig fikset nå. :) 

Mvh Rhodiola, adm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (27 minutter siden):

Den har blitt lagt inn i en tid hvor programvaren ikke har tillatt bokstavene æ, ø og å - går jeg ut ifra. Forøvrig fikset nå. :) 

Mvh Rhodiola, adm.

Hva skal den egentlig hete? Jeg har alltid tenkt at det skal forestille noen som får frysninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (5 minutter siden):

Hva skal den egentlig hete? Jeg har alltid tenkt at det skal forestille noen som får frysninger

Det er ikke noe vi har brukt tid på å spekulere i, jeg antar at det skal være ''hår''. En bruker det selvfølgelig som en vil, smilefjeset er jo det samme uansett. Smilefjesene har aldri vært prioritert, men det er forhåpentligvis like morsomt å bruke dem uavhengig av hva de heter!

Mvh Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg funderte litt på det selv også. Er vi like før Nirvana nå eller? ;) 

Kanskje

Galaktisk Erobrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før så kunne det stå medlemstittel under navnet, da gikk f.eks AB under en egen som het Anonym bruker, siden omgjøring av programvaren står det tittel istedenfor egendefinert og da måtte vi lage en ny til AB slik at ikke også AB hadde tittelen Leviterende Guru

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (1 minutt siden):

Før så kunne det stå medlemstittel under navnet, da gikk f.eks AB under en egen som het Anonym bruker, siden omgjøring av programvaren står det tittel istedenfor egendefinert og da måtte vi lage en ny til AB slik at ikke også AB hadde tittelen Leviterende Guru

Så hva er tittel nummer 25 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (3 minutter siden):

Før så kunne det stå medlemstittel under navnet, da gikk f.eks AB under en egen som het Anonym bruker, siden omgjøring av programvaren står det tittel istedenfor egendefinert og da måtte vi lage en ny til AB slik at ikke også AB hadde tittelen Leviterende Guru

Tusen hjertelig takk skal dere ha. Det var akkurat det jeg håpet på da jeg lurte på situasjonen for noen uker siden. AB er i sum noe helt annet enn enkeltbrukeres iherdige innsats og vi skal ikke settes i samme båsen. Det er nå min mening. :) 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Så hva er tittel nummer 25 da?

Det skal sikkert være hemmelig til vi en dag kommer dit, Cid. ;)  Vi må smøre oss med tålmodighet og vente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Så hva er tittel nummer 25 da?

Noe så helt kjedelig som anonym bruker, slik at det er det som står under nicket  :)

Om flere medlemmer kommer opp i slike summer må vi evt legge inn flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (3 minutter siden):

Noe så helt kjedelig som anonym bruker, slik at det er det som står under nicket  :)

Om flere medlemmer kommer opp i slike summer må vi evt legge inn flere.

Hvilken sum er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (1 minutt siden):

Hvilken sum er det?

Tror jeg satte det på noen millioner, så en hel del for å slå det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (18 minutter siden):

Noe så helt kjedelig som anonym bruker, slik at det er det som står under nicket 

   Nå hoppet hjertet plutselig over noen slag her. . . :sjokkblå: 

Forumansvarlig skrev (12 minutter siden):

Tror jeg satte det på noen millioner, så en hel del for å slå det 

...men det roet seg igjen når du sier det du gjør her. Jeg tror ikke jeg kommer til å nå den slags summer
før jeg vandrer ut på de evige jaktmarker. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor får man ny tittel før man har nådd antallet innlegg som kreves nå? Jeg ble verneverdig 10 innlegg for tidlig :klo: Klager ikke altså, bare lurer på om det er noe feil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...