Gå til innhold

Oppgradering av forumprogramvaren - info og spørsmål

Forumansvarlig

Anbefalte innlegg

Cid skrev (1 minutt siden):

Hvorfor får man ny tittel før man har nådd antallet innlegg som kreves nå? Jeg ble verneverdig 10 innlegg for tidlig :klo: Klager ikke altså, bare lurer på om det er noe feil 

Dette opplevde jeg også. Fikk varsel om at jeg er blitt bronsemedlem (juju!), men har enda ikke kommet til 15 000 innlegg. Jeg er usikker på hvorfor det skjer, men mulig det er skjedd noen endringer der. Kanskje noen andre på teamet har et godt svar på det? :)

Elaine Marley, mod. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei: Vi to heter Ciaran og Ciara Cassidy. Vi er tvillingene her på forumet. Vi opplever problemer her i dag når vi skal poste, vi får opp hvit bakgrunn og så står det 503 Tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Vi håper at det blir ordnet snart.

Hilsen Ciaran og Ciara Cassidy.👨‍🦰👩‍🦰

Endret av Ciaran og Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden):

Hei: Vi to heter Ciaran og Ciara Cassidy. Vi er tvillingene her på forumet. Vi opplever problemer her i dag når vi skal poste, vi får opp hvit bakgrunn og så står det 503 Tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Vi håper at det blir ordnet snart.

Hilsen Ciaran og Ciara Cassidy.👨‍🦰👩‍🦰

Jeg har allerede klaget om problemer flere ganger siste tiden men det tar tid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Jeg har allerede klaget om problemer flere ganger siste tiden men det tar tid 

Cassidy Tvillingene er lettet over at det ikke er bare vi som har problemer her. Vi var først redde for at det var pc-en vår som det var noe galt med vi.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

503 error pleier å være at serveren er overbelastet. Så det kan ha vært at veldig mange var innom akkurat da, eller at den var overbelastet av andre grunner :)

Sciurus, mod

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sciurus skrev (1 time siden):

503 error pleier å være at serveren er overbelastet. Så det kan ha vært at veldig mange var innom akkurat da, eller at den var overbelastet av andre grunner :)

Sciurus, mod

Må da være noe dere kan gjøre med det? Det har ikke brukt å være slik før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...