Gå til innhold

Hvis du treffer folk fra barneskolen som utestengte..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lo bak ryggen din og ikke ville ha deg med i leken..

Hva gjør du da? Sier hei? Ignorerer de?

 

Anonymkode: 7b1eb...db9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier hei og går videre. Forhåpentligvis har de forandret seg siden den gang, men man trenger ikke å ha kontakt med dem allikevel.

Anonymkode: 623c3...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble utestengt på ungdomskolen. Husker ikke hvordan disse menneskene ser ut, så ville ikke ha lagt merke til dem. 

Anonymkode: 3a17d...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorerer såklart. Jeg kjenner de ikke lenger og har aldri vært venn med dem så hvorfor skulle jeg hilse?

Anonymkode: c77a4...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde faktisk akkurat det. Jeg koste meg med tanken på at hun er stereotypt det man anser som lite suksessfull i dag, og jeg er det motsatte. Ja, det er skadefro, men den lille gleden må jeg få ha, så lenge jeg ikke sier det høyt😄

Anonymkode: 3d737...eb6

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk fra barneskolen ville jeg vel knapt kjent igjen. Men ja, jeg ville hilst og vekslet noen ord om det passet seg sånn -jeg ser ingen grunn til at jeg ikke skal oppføre meg som et voksent menneske nå fordi de for 30 år siden oppførte seg som de barna vi var da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen (de som mest hang seg på) - prater høflig, men minst mulig med. De værste (fysisk vold) - ignorerer fullstendig. Sjeldent jeg treffer på noen av de.

Endret av anonymLala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i en stor venninne gjeng gjennom skoletiden, og hadde det bra. Dere må huske at når en er 13-14 år så er man umoden. Når en er 40 er man voksen. 
møter jeg folk fra skoletida nå, sier jeg jo hei og slår av en prat.. folk en møter senere i livet er ofte veldig hyggelig og det er kjekt å høre hvordan det går med folk. Trist om man er bitter resten av livet liksom 

Anonymkode: 5558c...c31

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kjent de igjen en gang. Så hadde nok bare gått forbi uten at jeg ante at det var dem.  Nå har jeg forandret meg mye siden den tiden og, så usikker om de og hadde kjent meg igjen…

Anonymkode: c22e3...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg ville kjent igjen så mange fra barneskolen. Jeg sliter jo å huske folk fra ungdomsskolen og videregående også..

Anonymkode: 29cdf...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var i en stor venninne gjeng gjennom skoletiden, og hadde det bra. Dere må huske at når en er 13-14 år så er man umoden. Når en er 40 er man voksen. 
møter jeg folk fra skoletida nå, sier jeg jo hei og slår av en prat.. folk en møter senere i livet er ofte veldig hyggelig og det er kjekt å høre hvordan det går med folk. Trist om man er bitter resten av livet liksom 

Anonymkode: 5558c...c31

Nå sier du selv at du hadde det bra? så jeg tror kanskje ikke du helt kan evne å sette deg inn i hvordan det er å bli mobbet eller utestengt. Som regel er det noe som strekker seg ut over flere år, og en barndom som er helt/delvis ødelagt grunnet utestengelse/mobbing kan sette ganske store store spor og vil påvirke de fleste inn i voksenlivet. Da er kanskje ikke rart at det ikke føles "hyggelig" å høre hvordan det har gått. Jeg vil tro de fleste som har vonde minner ikke ønsker å rippe opp i det igjen, derfor unngår de situasjoner hvor en møter hverandre. Om det ikke legges opp til en forsoning ser jeg ikke noe poeng i å verken møtes eller småsnakke om vær og vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...