Gå til innhold

Hvis sønnen din i voksen alder ble sammen med en 30 år eldre kvinne, hvordan hadde du reagert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du oppfordret han til å komme seg ut av forholdet? Hadde du akseptert det? Hadde du snakker med den eldre kvinnen?

Anonymkode: 01bab...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde syntes det var trist mtp barnebarn. Og ellers lurt litt på om jeg ikke hadde gitt han det han trengte som barn siden han hadde mommy issues

Anonymkode: 781ea...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok blitt lei meg, for det er mye han hadde gått glipp av da. Men han må selv få velge hvem han vil dele livet med, og jeg hadde støttet hans valg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt skuffet og sint først, men jeg ville nok stolt på min sønns dømmekraft og akseptert det til slutt, mest sannsynlig ganske motvillig. 

Ikke en drømmesituasjon...

Anonymkode: b6a11...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syntes det var rart siden hun da hadde vært nesten like gammel som tanta mi men hadde stolt på dømmekraften hans.

Anonymkode: 380d0...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett grenseløst forelsket nå??

Enig med de andre hadde nok trengt tid og fordøye det. Kommer an på damen og. Er hun som Annema så kunne det vært verre. En ler nå av gullkorna der. Men tross alt min sønn så hadde støttet de.

Anonymkode: 6a794...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syntest det var trist. Mtp barnebarn og hans fremtid.

Anonymkode: 4c93c...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss forskjell om han er 18 eller 45 da. 30 år er selvfølgelig mye, men en på 45 er i stand til å ta mye mer overveide vurderinger rundt dette enn en på 18.

Anonymkode: 2b672...930

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret

Kommer an på om det er 18 eller 30 år vi snakker om her. I sistnevnte tilfelle er det nok ikke så mye man kan gjøre lenger. Om man ikke har klart å lære bort noe kunnskap om andre mennesker og deres intensjoner innen da, så er det nok for sent

Å forklare tenåringsbarna at det finnes mennesker som ikke har gode intensjoner, som ikke er snille på innsiden, som er motivert til å være kjip, ser jeg på som essensielt. Man skal ikke gjøre dem paranoide, men lære de opp til å tenke kritisk om andre mennesker og ikke alltid stole på at folk er ærlige eller vil dem godt. Så håper man jo at de har en god blanding av tillit og fornuft innen de er 18, nok til at de forstår at det er et vanlig fenomen at enkelte i slutten av 20-årene og eldre går etter veldig unge personer når de ikke har sjans på å få seg kjæreste på egen alder grunnet elendige personlige egenskaper og verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge begge var lykkelige, så ville jeg blitt lykkelig🥰

Anonymkode: 961dc...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn er 20 nå, så jeg hadde blitt litt lei meg først, men jeg hadde forsøkt å ikke vise det til han. Uansett om dama han finner er 20 eller 50 så håper jeg at hun er en hyggelig dame, som passer godt sammen med han og at vi vil ha et godt forhold til hverandre.

Anonymkode: bad75...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...