Gå til innhold

Hvordan gikk julebordet hos deg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vi hadde vårt julebord i forrige uke..gikk litt vilt for seg fordi en av sjefene klinte med en medarbeider på dansegulvet så "alle" så det. Han var single, men ikke hun..En skikkelig snakkis på jobben om dagen..! En av vaskehjelpene drakk så mye at hun falt ved baren..og en sykepleier ble sint og kjeftet på en stakkars så mange hørte det..

Hva med andre her, hadde vært kult om noen rapporterte fra hvordan deres julebord gikk for seg.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ikke ha julebord før i januar, vi. Tviler på at det blir noe fyllekalas, men litt fnising blir det vel. Sjefen vil ikke spandere sprit på oss, for da blir det bare lønnsforhandlinger kl 3 om natta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barne- og familiemedister

God mat, god drikke av ymse slag, gode taler, god stemning, mye sex (vi reiste på overnattingstur med partnere), lite krangling og lite bakrus. Alt i alt et julebord som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig rolig for seg. Ingen skandaler i år heller. Men de fleste gikk etter middagen, så da sier det seg selv... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på julemiddag hos sjefen i går, sammen med 7 andre. Var veldig koselig og stemningen var god. Kunne ikke ta helt av etter som det var jobb igjen i dag.

Ellers skal hele bedriften ha "julebord" på nyåret - der pleier det å være mer sladder å hente ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg ikke ha julebord får på nyåret jeg da.. men regner med at det ikke blir noen strore skandaler der.. me noen små blir det nok.. vanlig det.. (men ingen ille skandaler.. bare morsomme som regel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min arb.plass skal ikke ha julebord, og mannens har ikke hatt ennå.

Men der blir vel som før om årene; de samme personene diskuterer det samme som de har brukt å diskutere de siste 6 - 8 årene... ;)

Og neste år tar de samme diskusjon igjen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å dra på julebordet i år. Festkomiteen vår består av 3 single damer som bestemte at vi skulle slå oss ihop med gutta på byggevarekjedene her. Blir sikkert koselig det, men å inkludere partner var visstnok uaktuelt. (og heldigvis har vi fått ny komite til neste år!!)

Men sambos julebord og nyttårsball skal jeg være med på. Det er alltid like morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på to juløebord, har to igjen. Det første var med jobben, fjorten jenter som kan å feste på voksne jenters vis, med god mat, musikk, vin og dans. Ingen skandaler, ingen overraskelser, bare ren skjær moro :)

Det andre var med vennegjengen, kjedelig mat, kjedelig vin ut på byen, dansing, helt til en av gutta uten forvarsel ble offer for blind vold. Det satte en brå stopper for videre festing................

Det neste jeg skal på er på jobben til mannen. Jeg aner virkelig ikke hvordan det vil utarte seg, for jeg kjenner ikke en eneste av de jeg skal sammen med.

Og det siste er et superhemmelig KG-julebord :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk ganske fint. Ene sjefen dansa på en stol og den andre bestemte plutselig at det skulle bli fri bar :ler: Men det gikk rolig for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og fri bar er da aldri en dum ting..

annet enn når sjefen bestemmer seg for å sjenke deg og du ender opp med å danse på bordet .. ehh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og fri bar er da aldri en dum ting..

annet enn når sjefen bestemmer seg for å sjenke deg og du ender opp med å danse på bordet .. ehh...

Var det gøy??? ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det gøy??? ;)  :ler:

det jeg husker av det så..

i følge sambo hadde vi vistnok også begynt å diskutere lønn og barn osv

heldigvis var han nok like full som meg til slutt..så jeg trur ikke han husker så mye av det.. har i allefall ikke nevnt det i ettertid (annet om jeg hadde det gøy den kvelden),, men nå har vi jo ny sjef,, så nå er det ikke så farlig likevel egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...