Gå til innhold

Hvor vanlig er det å dra i toalettdøra mens den er låst ?


Mr.SukkerFri

Anbefalte innlegg

Jeg opplever ofte at folk på jobben drar hard i døra (prøver å åpne den) mens jeg buker toalettet, hvor vanskelig er det å sjekke om døren er låst før man prøver å åpne døren ? Har noen av dere opplevd det samme ?

 

Edit: Bruker ikke jobbtoaletter alt for ofte og tilbringer ikke mye tid der heller. Vi har også flere toaletter, som er relativt lett tilgjengelig (hvis de er ledige)

 

 

Endret av Mr.SukkerFri
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten sjekker man ikke først, eller så er det et signal til den som sitter der om at andre også trenger toalettet.

Anonymkode: f8293...6d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er sløve. Tenker ikke over hvor kjipt det er for den som sitter der at de rykker i døra i stedet for å bare bruke øynene sine. 
Bruker alltid litt ekstra tid når jeg er på do og sånne river i døra 😅

Anonymkode: 15573...fa4

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet at det er synlig at det faktisk er låst (at det vises med rødt eller noe), og du opplever dette ofte, så bør du kanskje tenke litt på om du sitter og «okkuperer» toalettet litt vel ofte og lenge. 

Anonymkode: 2b747...907

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid jeg sjekker om det er låst , finner jo ut at det er låst når jeg drar i døra. Er det virkelig et stort problem? 

 

Anonymkode: 5735d...c6c

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke alltid jeg sjekker om det er låst , finner jo ut at det er låst når jeg drar i døra. Er det virkelig et stort problem? 

 

Anonymkode: 5735d...c6c

Det er ganske respektløst ja. 

Anonymkode: 33181...819

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Enten sjekker man ikke først, eller så er det et signal til den som sitter der om at andre også trenger toalettet.

Anonymkode: f8293...6d3

Jeg er rimelig sikker at jeg er kjapp med å bruke den og ikke bruker den ofte, jobber med 100-200 mennesker og vi har flere toaletter. Skjer også når jeg bruker toaletter som jeg vanligvis ikke bruker. Jeg vil påstå at jeg ikke bruker toalleter alt for ofte mens jeg er på jobb.

Endret av Mr.SukkerFri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke alltid jeg sjekker om det er låst , finner jo ut at det er låst når jeg drar i døra. Er det virkelig et stort problem? 

 

Anonymkode: 5735d...c6c

Man sitter der og aner fred og ingen fare, og skremmes nesten vettet av når noen gjør det. 

Anonymkode: 15573...fa4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ganske respektløst ja. 

Anonymkode: 33181...819

Huffda :P Jaja, folk får bare tåle det om dette er seriøst. 

Anonymkode: 5735d...c6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for å åpne den, men for å signalisere at de vil du skal forte deg. Slik oppførsel fører bare til det motsatte for min del. Tar meg bare ekstra god tid.

Anonymkode: 7905b...68b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det alt for ofte kan være et problem. Det er virkelig respektløst. Det er ikke sånn at det går fortere der fordi om noen drar i dørhåndtaket, om det er det de tror. La folk få ro på do, og bli ferdig med det de trenger. Sånt skal man ikke stresse med. Det kan for noen føre til problemer på sikt. 

Anonymkode: 1ec20...947

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du vet at det er synlig at det faktisk er låst (at det vises med rødt eller noe), og du opplever dette ofte, så bør du kanskje tenke litt på om du sitter og «okkuperer» toalettet litt vel ofte og lenge. 

Anonymkode: 2b747...907

Nei, vet du hva. Folk skal fø bruke den tida de trenger. Har dessuten selv opplevd at folk røsker hardt i døra, idet jeg akkurat har låst. Frekke drittfolk. Jeg gidder ikke være urenslig for å forte meg. Jeg skal tørke fiseringen tom.

Anonymkode: 7905b...68b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid det er rødt fordi det er låst. Det hender den indikatoren er ødelagt. Det er ikke alltid mulig å se at døren er låst heller.

Anonymkode: bf696...5be

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er ikke alltid det er rødt fordi det er låst. Det hender den indikatoren er ødelagt. Det er ikke alltid mulig å se at døren er låst heller.

Anonymkode: bf696...5be

Da bruker jeg å ta handtaket sakte ned og trekke rolig i døra. Mange som oppfører seg som et swat team som skal raide en terrorist celle. 

Anonymkode: 6a11e...587

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å se om toalettene på min arbeidsplass er låste, så jeg gjør meg stadig skyldig i dette der. Og hjemme i vårt hus også, der er det dårlig lys i gangen utenfor do.

Ellers blir jeg ikke forstyrret av at noen drar i dørhåndtaket og oppdager at det er låst. Litt rart er det kanskje om det er godt synlig rød indikator for låst dør og godt lys i lokalet. Men folk som har det travelt om må veldig tisse, må gjerne gjøre dette for min del. Bare de ikke blir stående helt inntil en lite tett dodør og vente etter å ha oppdaget at det er opptatt!

 

Anonymkode: c1c8a...ca9

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt over at det er noe problem. Hvis ikke døra går opp når jeg åpner den, er den låst.

Anonymkode: 826fa...e2f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, opplever dette ofte selv om det er tydelig rødt når døren er låst. Ubehagelig, men sjelden så mye som den gangen en røsket så hardt at døren gikk opp. Men litt til pass for henne å bli vitne til et tampongskift, for hun trakk seg raskt tilbake. 

Anonymkode: f0a44...7fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi temmelig mange er alt for "tette i nøtta" kanskje? :ninuskapus: 

Anonymkode: 25478...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...