Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Lille prinsessa mi er akkurat 1 mnd i dag!! :gratulerer:  Hun vokser og vokser! Jeg må få tatt et fotavtrykk snart, før hun hopper inn i skoene mine :ler: 

Tenkte på det samme her en dag.. Det går jo så vanvittig fort! Alle sier jo det, men det er noe med å erfare det selv. :sjenert:

Grattis med 1 månedsjubileum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte på det samme her en dag.. Det går jo så vanvittig fort! Alle sier jo det, men det er noe med å erfare det selv.  :sjenert:

Grattis med 1 månedsjubileum!

Det går veldig fort! DA jeg legger meg om kvelden, kan jeg egentlig ikke skjønne hvor dagen har blitt av... :ler: For jeg gjør jo ingenting :klø: (annet enn å amme og vaske klær..)

Tenk at lilletulla di er 1 måned allerede. Synes det var nå nettopp av vi satt og prata på msn og du var veldig høygravid.

:klem:

1 måned ja! Synes hun har blitt så stor... Skal bli spennende å se hvor mye hun har lagt på seg i morra. Skal på helsestasjonen på sånn gruppe :) Synes ikke det er lenge siden selv. Håper jeg snart er tilbake på msn, føler meg skikkelig utafor uten nett altså :ler:

Oi! En mnd allerede? Tiden går så fort for alle andre enn meg som går her og venter!

Hadde samme følelsen selv da jeg var gravid... Tiden gikk så fort hos alle andre, unntatt meg selv :ler:

Lykke til med fødselen! Er jo ikke sikkert jeg får kommet meg på nett før du har det lille nurket i armene dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig med en oppdatering fra deg! Tenk at vesla er 1 mnd allerede! Det må være moro å se utviklingen. Gratulerer med det første smilet, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Må bare si at lille snuppa er så søt!! Skikkelig nydelig...*Sondre blinker* :ler:

Dvs egentlig ligger han med puppen i munnen og lager en merkelig lyd...... :sjenert:

VI har også sånn gipsgreier vi skal ta avtrykk av fot og hånd med...en dag vi får tid! Sikkert til konfirmasjonen :ler:

Kos deg med å være mamma! Det gjør jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittei!! :vinke:

Bare innom en liten tur. Har vært på middag hos muttern i kveld :)

Skytte: Sondre blunker ja :ler: Det blir nok konkurranse, for hun har mange friere allerede! :ler:

Og tusen takk til alle andre som er innom og holder liv i dagboka mi. Nå er jeg straks tilbake!! :) Tror jeg får nett til uka... Det står den 14.sep i brevet fra telenor, så får tro det stemmer :) Så da får jeg vel kanskje legge ut et lite skrytebilde...

Snuppa mi har vært så grinete i dag... :( Hun sutrer uansett hva jeg gjør. Blir litt frustrert... Stakkars lille prinsessa mi. Bare jeg hadde visst hva som var galt.... Får litt vondt i hjertet mitt... og jeg blir utrolig sliten selv også. Får håpe på en bedre dag i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg! :hoppe: Snart på nett igjen! :hoppe:

:vinke:

Tenkte faktisk på deg i går... Så skulle jeg sende en sms, men så falt det i glemmeboken :ler: Men jeg kan godt sende deg et skrytebilde :sjenert::ler:

Koselig at du titter innom :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...