Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott å lese at dere har det bra alle 3.

Er hun 3 uker alt! :overrasket: wow! Tida blir bare borte.... Kos deg masse - plutselig er hun skolejente... ;)

PS: Imponert over olabuksene... :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så koselig å høre fra deg :klem:

Må si du setter lista høyt, tviler sterkt på at jeg får på meg igjen gamle bukser etter 3 uker, her kom det nemlig en del ekstra kg både på lår og rumpe :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig å se deg på nettet igjen og lese om livet deres. Håper det ikke tar altfor lang tid før nettet dere er oppe og går.

Håper dere koser dere masse med prinsessa deres :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heia vennen!!

Innom for å titte litt vettu! Håper dere koser dere i nyhuset og kommer på nett snart!

Må gi lille snuppa en kos! Sondre hilser og blinker med øyet ;)

Gooood helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp alle sammen :vinke:

Har fortsatt ikke fått nett i hus, jeg venter og venter.... :sjenert: Er en tur hos min mor, og da må jeg jo låne nettet så jeg kan oppdatere litt her.

Lille prinsessa mi er akkurat 1 mnd i dag!! :gratulerer: Hun vokser og vokser! Jeg må få tatt et fotavtrykk snart, før hun hopper inn i skoene mine :ler: Og hun har smilt til mamman sin :hjerter: Her en morgen, da jeg skulle ta henne opp pratet jeg litt til henne først, og da smilte hun med hele ansiktet!! Da smeltet jo mamman hennes helt da.... Et søtt, tannløst smil...... :hjerte: Og hun har blitt så sterk i nakken. Hun er mye våken på kveldstid, og da skal hun følge med på alt som skjer :ler: Det er så herlig å være mamma altså :)

Håper det ikke er så lenge til jeg får nett i hus. Men det er kanskje like greit, for da får jeg pakka ut resten... Står en hel haug med pappesker og bæreposer nede i kjelleren. Men det er ikke noe som haster. Tar det da vi har ork :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...