IdaC Skrevet 2. august 2006 #1361 Del Skrevet 2. august 2006 Godt å høre fra deg De kapslene trenger nok litt mere tid på å virke vil jeg tro. Skal ikke dem tas fra uke 36-37? Kos dere hos veninnen, håper for mormors skyld at hun ikke bestemmer seg for å komme mens dere er på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 2. august 2006 #1362 Del Skrevet 2. august 2006 Så fint at det gikk bra hos jordmoren! Nå er det bare å smøre seg med tålamod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. august 2006 #1363 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 3. august 2006 #1364 Del Skrevet 3. august 2006 Godt hodet hadde festet seg! Jeg har også vært litt bekymret for at det ikke ville på plass, må slutte å høre på skrekkhistorier om navlestrenger som faller nediførst osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. august 2006 #1365 Del Skrevet 3. august 2006 Hei jenter! Lurer kanskje på om jeg har fått noen tegn her jeg nå.... I går da vi kom hjem fra venninne L, så kom det MASSE slim da jeg var på do!! Og har ikke slimproppen gått i fra før, så har den i alle fall gått nå. Har da ikke sett makan jeg.... Hadde en del kynnere i går også, med litt tak i ryggen. I natt har jeg hatt noen vonde kynnere... og fra kl 7 i dag tidlig har magen stramma seg jevnt og trutt. Hatt SKIKKELIG tak i ryggen og det stråler nedover bena hver gang. Synes det bare blir vondere og vondere jeg... Må virkelig konsentrere meg om å puste (noe jeg ikke klarer hver gang). Det kommer med alt fra 6-15 minutters mellomrom... Dette må da være en liten begynnelse...? :klø: Muttern ble helt i 100 da jeg ringte henne. Så nå skulle hun visst vaske stua, før hun ble gal... Kanskje jeg ringte henne litt for tidlig?? Har gått igjennom sykehusbagen, og jeg tror ikke jeg mangler noe nå Så da får vi bare vente og se utover, om det blir værre og værre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #1366 Del Skrevet 3. august 2006 ÅH NÅ ER DET I GANG, LINKRI!!! Jeg var nesten sikker på at noe hadde skjedd i går siden jeg ikke fikk fulgt med - og nå ser det ut til at jeg skal gå glipp av siste innspurt hos deg også, sånn som jeg har gjort med mange av de andre KG-jentene - PGA PC-TRØBBEL!!! LYKKE, LYKKE TIL!!! Og du...siden jeg ikke har pc nå så må nesten noen andre legge inn bilder...uff, jeg er en skikkelig dårlig sladris... GLEDER MEG TIL JEG KOMMER PÅ NETT NESTE GANG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. august 2006 #1367 Del Skrevet 3. august 2006 ÅH NÅ ER DET I GANG, LINKRI!!! Jeg var nesten sikker på at noe hadde skjedd i går siden jeg ikke fikk fulgt med - og nå ser det ut til at jeg skal gå glipp av siste innspurt hos deg også, sånn som jeg har gjort med mange av de andre KG-jentene - PGA PC-TRØBBEL!!! LYKKE, LYKKE TIL!!! Og du...siden jeg ikke har pc nå så må nesten noen andre legge inn bilder...uff, jeg er en skikkelig dårlig sladris... GLEDER MEG TIL JEG KOMMER PÅ NETT NESTE GANG!!! ← Jeg håper da virkelig at dette er starten på noe...! Er 6 dager over nå så... Du er da ingen dårlig sladris da, du har bare en dårlig PC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #1368 Del Skrevet 3. august 2006 Ooooh, så spennnende :hoppe: Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. august 2006 #1369 Del Skrevet 3. august 2006 Nå er det i gang Dette blir spennende. Masse masse lykke til LinKri Kommer nok til å titte innom ofte her i dag og de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. august 2006 #1370 Del Skrevet 3. august 2006 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. august 2006 #1371 Del Skrevet 3. august 2006 Det høres veldig ut som starten på noe, ja! HURRA! Masse, masse, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WLill Skrevet 3. august 2006 #1372 Del Skrevet 3. august 2006 Her er en snart mormor også, som slett ikke kommer igang med noe vask flyr bare rundt meg selv jeg nå og holder lange samtaler med hunden...han skjønner ingenting... Lykke til begge to, snart kan dere si hei til prinsessa deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #1373 Del Skrevet 3. august 2006 flyr bare rundt meg selv jeg nå og holder lange samtaler med hunden...han skjønner ingenting... ← Så spennende da mormor, skjønner godt at du ikke får gjort noenting! Jeg er bare en perifer KG-venninne men måtte allerede nå titte innom og se om det var kommet oppdatering.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 3. august 2006 #1374 Del Skrevet 3. august 2006 Oi!!!!!! Her er det action *Må følge med* Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 3. august 2006 #1375 Del Skrevet 3. august 2006 Lykke til !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 3. august 2006 #1376 Del Skrevet 3. august 2006 Så spennende! Lykke, lykke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. august 2006 #1377 Del Skrevet 3. august 2006 Oj oj! Nå skjer det ting!!! Jeg er klar for å oppdatere alle kg-tantene i heeeele dag!! ps. Og jeg kan legge ut bilder også.. Må litt til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 3. august 2006 #1378 Del Skrevet 3. august 2006 Så spennende! Lykke, lykke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. august 2006 #1379 Del Skrevet 3. august 2006 :hoppe: Sender ((((vibber)))) for å få riene regelmessige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. august 2006 #1380 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) :hoppe: :hoppe: :hoppe: GO LINKRI GO LINKRI GOOOOOO LINKRI :hoppe: :hoppe: :hoppe: Endret 3. august 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå