Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Godt å høre fra deg :) De kapslene trenger nok litt mere tid på å virke vil jeg tro. Skal ikke dem tas fra uke 36-37?

Kos dere hos veninnen, håper for mormors skyld at hun ikke bestemmer seg for å komme mens dere er på besøk

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt hodet hadde festet seg! Jeg har også vært litt bekymret for at det ikke ville på plass, må slutte å høre på skrekkhistorier om navlestrenger som faller nediførst osv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei jenter! :vinke:

Lurer kanskje på om jeg har fått noen tegn her jeg nå.... :sjenert: I går da vi kom hjem fra venninne L, så kom det MASSE slim da jeg var på do!! Og har ikke slimproppen gått i fra før, så har den i alle fall gått nå. Har da ikke sett makan jeg.... Hadde en del kynnere i går også, med litt tak i ryggen. I natt har jeg hatt noen vonde kynnere... og fra kl 7 i dag tidlig har magen stramma seg jevnt og trutt. Hatt SKIKKELIG tak i ryggen og det stråler nedover bena hver gang. Synes det bare blir vondere og vondere jeg... Må virkelig konsentrere meg om å puste (noe jeg ikke klarer hver gang). Det kommer med alt fra 6-15 minutters mellomrom... Dette må da være en liten begynnelse...? :klø:

Muttern ble helt i 100 da jeg ringte henne. Så nå skulle hun visst vaske stua, før hun ble gal... Kanskje jeg ringte henne litt for tidlig?? :ler:

Har gått igjennom sykehusbagen, og jeg tror ikke jeg mangler noe nå :)

Så da får vi bare vente og se utover, om det blir værre og værre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

ÅH NÅ ER DET I GANG, LINKRI!!! :hoppe::klem::kyss::danse:

Jeg var nesten sikker på at noe hadde skjedd i går siden jeg ikke fikk fulgt med - og nå ser det ut til at jeg skal gå glipp av siste innspurt hos deg også, sånn som jeg har gjort med mange av de andre KG-jentene - PGA PC-TRØBBEL!!! :sur:

LYKKE, LYKKE TIL!!!

Og du...siden jeg ikke har pc nå så må nesten noen andre legge inn bilder...uff, jeg er en skikkelig dårlig sladris... :(

GLEDER MEG TIL JEG KOMMER PÅ NETT NESTE GANG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica
ÅH NÅ ER DET I GANG, LINKRI!!! :hoppe::klem::kyss::danse:

Jeg var nesten sikker på at noe hadde skjedd i går siden jeg ikke fikk fulgt med - og nå ser det ut til at jeg skal gå glipp av siste innspurt hos deg også, sånn som jeg har gjort med mange av de andre KG-jentene - PGA PC-TRØBBEL!!! :sur:

LYKKE, LYKKE TIL!!!

Og du...siden jeg ikke har pc nå så må nesten noen andre legge inn bilder...uff, jeg er en skikkelig dårlig sladris... :(

GLEDER MEG TIL JEG KOMMER PÅ NETT NESTE GANG!!!

Jeg håper da virkelig at dette er starten på noe...! Er 6 dager over nå så... :sjenert: Du er da ingen dårlig sladris da, du har bare en dårlig PC :ler::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det i gang :hoppe::hoppe::hoppe: Dette blir spennende. Masse masse lykke til LinKri :klem: Kommer nok til å titte innom ofte her i dag og de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en snart mormor også, som slett ikke kommer igang med noe vask :hoppe::hoppe::hoppe: flyr bare rundt meg selv jeg nå og holder lange samtaler med hunden...han skjønner ingenting...

Lykke til begge to, snart kan dere si hei til prinsessa deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
flyr bare rundt meg selv jeg nå og holder lange samtaler med hunden...han skjønner ingenting...

:ler:

Så spennende da mormor, skjønner godt at du ikke får gjort noenting!

Jeg er bare en perifer KG-venninne men måtte allerede nå titte innom og se om det var kommet oppdatering.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Oj oj! :hoppe:

Nå skjer det ting!!! Jeg er klar for å oppdatere alle kg-tantene i heeeele dag!! :ler:

ps. Og jeg kan legge ut bilder også..

:hoppe: litt til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...